En die daarna ook nog eensquote:
Lake Placid.quote:
Maar nu staat Jennifer Lopez even mooi te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag de kledingkasten doorgespit omdat mevrouw beslist morgen dat specifieke rokje aan wil. Ligt dat ding gewoon ergens anders.
Sow. Is dat jouw werk?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag de kledingkasten doorgespit omdat mevrouw beslist morgen dat specifieke rokje aan wil. Ligt dat ding gewoon ergens anders.
Ik ben chef kleding hier.quote:
Voor nu is het weer even netjes.quote:
Pakt ze ook weleens zelf iets?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor nu is het weer even netjes.
Dat is dus het probleem.quote:
Maar als jij chef kleding bent,quote:
Jou reacties komen ook vertraagd door.quote:
Daar zat dus mijn irritatie ook. Niet in de kledingkast waar het hoort.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij chef kleding bent,
waarom wist jij dan niet waar dat rokje lag?
Dit is toch een SC ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou reacties komen ook vertraagd door.
Dus je bent eigenlijk een beetje boos op jezelf?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zat dus mijn irritatie ook. Niet in de kledingkast waar het hoort.
Nee, wel teleurgesteld.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een beetje boos op jezelf?
quote:
Das jammer wel,quote:
En wat moet zij dan drinken?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jammer wel,
en hoe kan je dat weer goed maken?
Drankje erbij ofzo?
Wie is die zij waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat moet zij dan drinken?
De vriendin van FF.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is die zij waar je het over hebt?
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jammer wel,
en hoe kan je dat weer goed maken?
Drankje erbij ofzo?
Nee, best wel leegloopquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn er niet veel meer van over die nog posten.
Ga je er vanuit dat hij maar 1 drankje in huis heeft?quote:
ja,volg je zij ook ? ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:00 schreef pullup het volgende:
Kijk @:mario390, jullie sportster van het jaar,
Het is een roeister
[ afbeelding ]
Ik wel hoor, die gaat al best lang mee ondertussenquote:
En toch he, in sommige topics zie je dan ineens weer een hoop 'oude namen'. Maar het is zelden ja.quote:
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je er vanuit dat hij maar 1 drankje in huis heeft?
welke oostenrijkse volg je nog?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wel hoor, die gaat al best lang mee ondertussen
How about them Rangers?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.
Heeft je parkietje ook een kerstmuts?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik heb een nieuw kerstbadeendje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.
Nou voornamelijk roeiers moet ik toegevenquote:
5 uit dit gezelschap voor zover ik weet posten nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch he, in sommige topics zie je dan ineens weer een hoop 'oude namen'. Maar het is zelden ja.
Rudererquote:
Dat hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
In 'in memoriam 3' zie je ineens weer 'oude namen'. Die ik in ieder geval al een hele tijd niet gezien had.
Hoort er ook bij.quote:
Sommigen mis ik best wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoort er ook bij.
Het valt me op dat ze er toch nog wel zijn in dat soort gevallen.
Herkenbaar welquote:
Heb je ook nog de namen van wie er op staan?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je ook nog de namen van wie er op staan?
Sommige weet ik wel maar niet veel meer.
Lol, ja idd zijn er een aantal zomaar verdwenen. Behalve CopyCat dat was duidelijk maar ook jammer.quote:
Zegt me niks die namenquote:
Ik "ken" er 4.quote:
fresfruit72 zal wel een copycat zijnquote:
@ChocoFan toch wel ?quote:
Zo heette FF vroeger.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
fresfruit72 zal wel een copycat zijn
Voor mijn transitie.quote:
wie?quote:
Die heeft hier gisteren nog gepost.quote:
Ze doet lolligquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft hier gisteren nog gepost.
En jij werd vaak zuurie genoemdquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
Isax ik had er niet zoveel mee en noemde haar IsucksPavement en Joezi waren toffe gasten
Nog steeds, en ook vaak omdat ze niet zien dat het een verbastering is van een Franse muis. En ik heb ook vaak wat op mijn lipquote:
Ja ik dacht dacht hij het was met de cowboyhoed op.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
BDS heeft hier ook nog een tijd gepost.
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
Isax ik had er niet zoveel mee en noemde haar IsucksPavement en Joezi waren toffe gasten
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht dacht hij het was met de cowboyhoed op.
Klopt. Ging die niet een boek schrijven...quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
BDS heeft hier ook nog een tijd gepost.
Ze was wel al boos als je haar naam verkeerd spelde. Het is Cc niet CC, maar wie weet nu we het nu ook fout doen komt ze even mopperenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.
CopyCat was indeed zeker een goede usert en jammer dat ze niet meer post op fok!.
Wel 'ns een botsinkje of drie mee gehad, maar was een best wijf verder en scherp.
Je kwam daar ook wel eens langs weet ik nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.
CopyCat was indeed zeker een goede usert en jammer dat ze niet meer post op fok!.
Wel 'ns een botsinkje of drie mee gehad, maar was een best wijf verder en scherp.
morgen werkenquote:
Ik heb van de week ook heel hard moet nadenken over je vorige usernaam. En ik wist het weer en nu ben ik het weer vergeten.quote:
ik merk daar niks meer vanquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog steeds, en ook vaak omdat ze niet zien dat het een verbastering is van een Franse muis. En ik heb ook vaak wat op mijn lip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |