Als je met Andrea H. komt is dat wel goed misschienquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Zeg maar niets meer ik ga wel weg als je dat wilt...
Wie?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Zeg maar niets meer ik ga wel weg als je dat wilt...
FF natuurlijk en ik had nog wel een mooi plaatje voor hem gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je met Andrea H. komt is dat wel goed misschien
Kom gewoon met goede muziek, dat kan je
Paint?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF natuurlijk en ik had nog wel een mooi plaatje voor hem gemaakt.
It Black?quote:
Daar kan ie nu wel naar fluitenquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF natuurlijk en ik had nog wel een mooi plaatje voor hem gemaakt.
kijk dat was ingesamt summe van 2024quote:
Ik heb hem al geplaatst anders had ik weer voor Jan met de korte achternaam aangekloot.quote:
Nja je had hem kunnen bewarenquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst anders had ik weer voor Jan met de korte achternaam aangekloot.
Dat zijn een hoop happy endsquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk dat was ingesamt summe van 2024
Für das vergangene Geschäftsjahr (April 2024 - März 2025) sammelte "Licht ins Dunkel" insgesamt über 21,7 Millionen Euro, wobei allein das Ö3-Weihnachtswunder 2024 eine Rekordsumme von über 5,4 Millionen Euro beisteuerte,
quote:
Ja maar @Lovely had er ook al eentje gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst anders had ik weer voor Jan met de korte achternaam aangekloot.
quote:
Doe je die van superbadeendje na de feestdagenquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar @:Lovely had er ook al eentje gemaakt.
Deze is ook wel mooi daar niet van.
Hou die van Lovely dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar @:Lovely had er ook al eentje gemaakt.
Deze is ook wel mooi daar niet van.
Coolquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik heb een nieuw kerstbadeendje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |