Vaarwel dan, het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur ligt al onder nul hier.
[ afbeelding ]
Mijn sjaal is binnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur ligt al onder nul hier.
[ afbeelding ]
Zeilen op de weg waarheen de wind je stuurt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik reed net met de auto een snelweg echt zuid-noord met open weilanden (Fryslan..) er langs, en je voelde echt hoe stevig die oostenwind al is.
Ja datquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeilen op de weg waarheen de wind je stuurt.
Maar wat is die ER, waar reed je langs?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik reed net met de auto een snelweg echt zuid-noord met open weilanden (Fryslan..) er langs, en je voelde echt hoe stevig die oostenwind al is.
Daar reed hij op dan, niet langs toch?quote:
Nee, best scherp. Ergens in de polder dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar reed hij op dan, niet langs toch?
Ik ben niet wakker, laten we het daar maar op houden
Insgelijksquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaarwel dan, het was leuk je gekend te hebben.
Die zul je nodig hebbenquote:
A32quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat is die ER, waar reed je langs?
Snap ik de zin nog nietquote:
"met open weilanden er langs" --> langs de weg waren (zo ver het oog ziet) open weilanden gelegen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik de zin nog niet![]()
Zal aan mij liggen hoor
In Friesland rijden ze nog met paard en wagen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Het ligt aan mij, de pijnstillers vallen niet goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
"met open weilanden er langs" --> langs de weg waren (zo ver het oog ziet) open weilanden gelegen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, de pijnstillers vallen niet goed
Wat slik je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Panadol, werkt normaal redelijk tot goed.quote:
Ahja dat heb je soms; ik heb vannacht grootste deel van de nacht wakkergelegen omdat pijnstiller gewoon niets deed. (Zenuwpijn in middenvoetsbeentjes)quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In Friesland rijden ze nog met paard en wagen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |