Vaarwel dan, het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur ligt al onder nul hier.
[ afbeelding ]
Mijn sjaal is binnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur ligt al onder nul hier.
[ afbeelding ]
Zeilen op de weg waarheen de wind je stuurt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik reed net met de auto een snelweg echt zuid-noord met open weilanden (Fryslan..) er langs, en je voelde echt hoe stevig die oostenwind al is.
Ja datquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeilen op de weg waarheen de wind je stuurt.
Maar wat is die ER, waar reed je langs?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik reed net met de auto een snelweg echt zuid-noord met open weilanden (Fryslan..) er langs, en je voelde echt hoe stevig die oostenwind al is.
Daar reed hij op dan, niet langs toch?quote:
Nee, best scherp. Ergens in de polder dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar reed hij op dan, niet langs toch?
Ik ben niet wakker, laten we het daar maar op houden
Insgelijksquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaarwel dan, het was leuk je gekend te hebben.
Die zul je nodig hebbenquote:
A32quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat is die ER, waar reed je langs?
Snap ik de zin nog nietquote:
"met open weilanden er langs" --> langs de weg waren (zo ver het oog ziet) open weilanden gelegen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik de zin nog niet![]()
Zal aan mij liggen hoor
In Friesland rijden ze nog met paard en wagen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Het ligt aan mij, de pijnstillers vallen niet goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
"met open weilanden er langs" --> langs de weg waren (zo ver het oog ziet) open weilanden gelegen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, de pijnstillers vallen niet goed
Wat slik je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Panadol, werkt normaal redelijk tot goed.quote:
Ahja dat heb je soms; ik heb vannacht grootste deel van de nacht wakkergelegen omdat pijnstiller gewoon niets deed. (Zenuwpijn in middenvoetsbeentjes)quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In Friesland rijden ze nog met paard en wagen.![]()
Auw, das ook pijnlijk ja. En pijnstilling werkt toch al maar heel beperkt bij zenuwpijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat heb je soms; ik heb vannacht grootste deel van de nacht wakkergelegen omdat pijnstiller gewoon niets deed. (Zenuwpijn in middenvoetsbeentjes)
Raam open, voet op stevig kussen buiten het deken, en koud laten worden, dat hielpquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, das ook pijnlijk ja. En pijnstilling werkt toch al maar heel beperkt bij zenuwpijn
Is die kou toch een keer ergens nuttig voorquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Raam open, voet op stevig kussen buiten het deken, en koud laten worden, dat hielp
Jupquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die kou toch een keer ergens nuttig voor
Wil er geen ziekenboeg van maken. Mijn linkervoet tintelt altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Raam open, voet op stevig kussen buiten het deken, en koud laten worden, dat hielp
Helpt afkoelen dan ook ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil er geen ziekenboeg van maken. Mijn linkervoet tintelt altijd.
Ik zit altijd in kleermakerszit. Maar het is alleen mijn linkervoet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helpt afkoelen dan ook ?
Ik had gewoon ontzettend dom gedaan door na een weekend met veel, lang en op oneffen ondergrond lopen mijn voeten onder mezelf te vouwen terwijl ik Fallout zat te kijken....
Ik mis deze.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:52 schreef mario390 het volgende:
du lezen hier
om dat chris rea overleden is
polse tv weer tribute CHRIS REA v.gistern
Driving Home..
Heaven
Looking For The
Summer
on the beach
Wat is de stand van jullie glazen huis ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:03 schreef mario390 het volgende:
yep mtv niet , maar de idioten
stoppen op 1.1 met muziek
Zenuwpijn is een rotpijn. Sterktequote:Op dinsdag 23 december 2025 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat heb je soms; ik heb vannacht grootste deel van de nacht wakkergelegen omdat pijnstiller gewoon niets deed. (Zenuwpijn in middenvoetsbeentjes)
Thnx; ik moet gewoon beter op mezelf passen somsquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zenuwpijn is een rotpijn. Sterkte
Ja, maar als je geen last van iets hebt denk je er niet aan, tot je weer teveel gedaan hebt en boem bats daar i shet weerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Thnx; ik moet gewoon beter op mezelf passen soms
Zag dat Boodschap het ook nog steeds goed doet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:47 schreef RedShoe het volgende:
ABCDEFU (CK)![]()
Zal goed koud zijn, om daar te staan bij het Glazen huis
Jup, en helemaal als je met je hoofd in een serie gesucked wordt en even helemaal 'er in' zit, dan voel ik ook vaak niet dat iets begint te piepen of krakenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen last van iets hebt denk je er niet aan, tot je weer teveel gedaan hebt en boem bats daar i shet weer
Misschien moet je een pieper aan zettenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, en helemaal als je met je hoofd in een serie gesucked wordt en even helemaal 'er in' zit, dan voel ik ook vaak niet dat iets begint te piepen of kraken
Ahja kan ik beter een Pip-boy aanschaffen en die om doenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je een pieper aan zetten
Is dat al die straling waard?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja kan ik beter een Pip-boy aanschaffen en die om doen
Infuusje Rad-away en je bent weer t mannetjequote:
Of eerst Rad-X en je voorkomt een hoopquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Infuusje Rad-away en je bent weer t mannetje
Fallout 4 isquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef fietsie het volgende:
Ik zat al even te neuzen of een -niet online- gamevariant voor de PS4 nog ergens te koop is want ergens is het wel geinig die eens te spelen tussen t kijken door lijkt me
Geen idee, ik heb geheel geen PS, doe alles op PC.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:40 schreef fietsie het volgende:
Ik heb geen Playstation+ meer, doet die het dan wel ?
Ahja hier probeer ik de games op de PS4 te houden, en de PC strictly voor serieuze dingen zoals 3D printenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geheel geen PS, doe alles op PC.
Is pastinaak blijkbaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ok welke?
Bij mij zouden het de parsnips zijn.Omdat ik geen idee heb wat dat zijn
Ziet er ook een beetje raar uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het allemaal eten, maar stuffing mag van mij wel weg.
Het komt net uit die kalkoen natuurlijk..quote:
Ja eens, ook geen feest om te zienquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het allemaal eten, maar stuffing mag van mij wel weg.
Had je je raam open?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Wel erg koud, om de ramen open te doen van de autoquote:
Maar jullie lopen daar in het hoge noorden toch allemaal in dierenvellen die extra warm zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel erg koud, om de ramen open te doen van de auto
Nee al een paar jaar niet meer..quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jullie lopen daar in het hoge noorden toch allemaal in dierenvellen die extra warm zijn?
Vreselijke schoenen, zit totaal geen steun in..quote:
Maar wel een bontjequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreselijke schoenen, zit totaal geen steun in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |