Ahja kan ik beter een Pip-boy aanschaffen en die om doenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je een pieper aan zetten
Is dat al die straling waard?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja kan ik beter een Pip-boy aanschaffen en die om doen
Infuusje Rad-away en je bent weer t mannetjequote:
Of eerst Rad-X en je voorkomt een hoopquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Infuusje Rad-away en je bent weer t mannetje
Fallout 4 isquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef fietsie het volgende:
Ik zat al even te neuzen of een -niet online- gamevariant voor de PS4 nog ergens te koop is want ergens is het wel geinig die eens te spelen tussen t kijken door lijkt me
Geen idee, ik heb geheel geen PS, doe alles op PC.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:40 schreef fietsie het volgende:
Ik heb geen Playstation+ meer, doet die het dan wel ?
Ahja hier probeer ik de games op de PS4 te houden, en de PC strictly voor serieuze dingen zoals 3D printenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geheel geen PS, doe alles op PC.
Is pastinaak blijkbaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ok welke?
Bij mij zouden het de parsnips zijn.Omdat ik geen idee heb wat dat zijn
Ziet er ook een beetje raar uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het allemaal eten, maar stuffing mag van mij wel weg.
Het komt net uit die kalkoen natuurlijk..quote:
Ja eens, ook geen feest om te zienquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het allemaal eten, maar stuffing mag van mij wel weg.
Had je je raam open?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik reed net met de auto een snelweg echt zuid-noord met open weilanden (Fryslan..) er langs, en je voelde echt hoe stevig die oostenwind al is.
Wel erg koud, om de ramen open te doen van de autoquote:
Maar jullie lopen daar in het hoge noorden toch allemaal in dierenvellen die extra warm zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel erg koud, om de ramen open te doen van de auto
Nee al een paar jaar niet meer..quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jullie lopen daar in het hoge noorden toch allemaal in dierenvellen die extra warm zijn?
Vreselijke schoenen, zit totaal geen steun in..quote:
Maar wel een bontjequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreselijke schoenen, zit totaal geen steun in..
Mwa ze zijn wel warm aan..quote:
Nee joh, dat kan niet.quote:
Ik draag tegenwoordig een normale winterjas, die iedereen draagtquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan niet.
Je hebt ze gewoon nog.
Zijn die van jou nog van mammoetbont?
Dat kan toch heul nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik draag tegenwoordig een normale winterjas, die iedereen draagt
Niet precies dezelfde natuurlijkquote:
Over een jaartje of 25 hebben ze dat ook daar in het zuidenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een jaartje of 25 hebben ze dat ook daar in het zuiden
Dan is retro hier weer in jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een jaartje of 25 hebben ze dat ook daar in het zuiden
Zeg ze dat.quote:
Jij bent ook best retro.quote:
Jij bent ouder.quote:
Hoe is het met jouw rug? Al wat minder auw?quote:
Gaat gelukkig alweer een stuk beter, vandaag weinig last van gehad. Komt niet door de pijnstillers btw.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw rug? Al wat minder auw?
Je hebt een massage gehad?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat gelukkig alweer een stuk beter, vandaag weinig last van gehad. Komt niet door de pijnstillers btw.
Met happy end.quote:
Lul.quote:
Hij klinkt wel erg blijquote:
Misschien was t gewoon een fijne massage wat ie ooit gehad heeftquote:
Ja ja ja....quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien was t gewoon een fijne massage wat ie ooit gehad heeft
Die verwacht ik van jou en niet van Freshfruit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien was t gewoon een fijne massage wat ie ooit gehad heeft
Die happy end?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verwacht ik van jou en niet van Freshfruit.
FF had zijn jurk weer aangedaan blijkbaarquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
FF had zijn jurk weer aangedaan blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |