En kratje bier van de buurman.quote:
Kippie?quote:
Aardige vogel (BDS). Hoop dat 'ie er warmpjes bij zit met de kerst en z'n kippen op het droge heeft.quote:
Gejat, toch?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En kratje bier van de buurman.
Oke, dan pak je wel je rust meer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
het was met slapen, alleen wakker worden als hulp nodig is.
Ik had een slaapkamer naast die van de klant
Jij weet.quote:
Jep. Beetje de oude nummers.quote:
Deden wat jongens waar ik vroeger mee uit spelen ging ook. Kratjes bier jatten 's avonds uit tuinen in da hood. En desnoods ook gewoon van de buren.quote:
HahaVrede op aardequote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, geen zin an en beter van niet. Komen ze/hunnie op zeker gelijk hier verhaal halen / langs en ontwikkelt zich een Kerstrel you have never seen before! The biggest Kerstrel we have ever seen
![]()
I Knowquote:
Bij ons in het dorp kon je kratjes hengelen bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deden wat jongens waar ik vroeger mee uit spelen ging ook. Kratjes bier jatten 's avonds uit tuinen in da hood. En desnoods ook gewoon van de buren.![]()
Ik vond bier toen nog vies, maar denk ook niet dat ik mee had gedaan andersz
Maar bedoelde ik niet by the way! Het ging over userts uit dat topic -die bewuste sc- van die tekening v I-fox/fox-news.quote:
Bij de opslag aan de achterkant v d super, gok ik!@quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp kon je kratjes hengelen bij de supermarkt.
Oh geen idee dan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar bedoelde ik niet by the way! Het ging over userts uit dat topic -die bewuste sc- van die tekening v I-fox/fox-news.
quote:
Morguhquote:
Morguh mschol, werkse voor vandaag en dan genieten van 4 vrije dagenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh mschol, werkse voor vandaag en dan genieten van 4 vrije dagen
ik moet kadootjes inpakken na werk nogquote:Op woensdag 24 december 2025 07:17 schreef Karzai het volgende:
zo nog even de laatste boodschappen doen
[ afbeelding ]
krijg je die niet van je werk?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet kadootjes inpakken na werk nog
en wil nog wel een kerststol halen
mja, de druk is er gelukkig wel af de postbedrijven komen ook tussen 14:00 en 17:00 al ophalen ipv pas om 18:30quote:Op woensdag 24 december 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben gelukkig vrij t/m komende maandag
Ik heb vrijdag familiekerst en dan moeten wij 2 dingen uitkiezen om te geven die je zelf niet meer gebruiktquote:Op woensdag 24 december 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet kadootjes inpakken na werk nog
en wil nog wel een kerststol halen
Vanavond doe ik niets.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:57 schreef mschol het volgende:
[..]ga jij nog wat doen met kerst?
ik ga vanavond gourmetten bij een vriendin
Hey Karzai, zo zou het er ongeveer wel uitzien lolquote:Op woensdag 24 december 2025 07:17 schreef Karzai het volgende:
zo nog even de laatste boodschappen doen
[ afbeelding ]
Dat is een leuk ideequote:Op woensdag 24 december 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag familiekerst en dan moeten wij 2 dingen uitkiezen om te geven die je zelf niet meer gebruikt
dat is best creatief bedachtquote:Op woensdag 24 december 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag familiekerst en dan moeten wij 2 dingen uitkiezen om te geven die je zelf niet meer gebruikt
BBQ'en met dit weer?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond doe ik niets.
Morgen bij mijn dochter hier in het dorp brunchen
En morgen met alle kids en kleinkids bij mijn dochter in Enschede BBQen bbrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |