abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 21:49:12 #1
184769 crew  Deisyy
pi_219555281
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219555420
MW

Ik snap dat het shit is dat je je kinderen moet missen, maar niet iedereen in die situatie kan even naar Dubai vliegen.
En voor de kinderen is het toch ook fijn om bij papa te zijn?
Het begint inderdaad steeds meer op jaloezie te lijken. Ik vraag me af of de kinderen van JvP met de Kerst ook bij Koen zijn. Dan lijkt het alsof het gezin weer intact is minus Michelle. Zou ze daarom zo chagrijnig zijn?
pi_219555441
Ik denk dat het 'makkelijk' is om Michelle de zwarte Piet toe te spelen, aangezien zij het meeste de publiciteit opzoekt, een insta perfect plaatje lang heeft volgehouden, er juice naar buiten kwam van haar vreemdgaan met Tim.
Feit blijft dat niemand, behalve zij 3, weten wat er zich daar binnen heeft afgespeeld.

Ik sluit me bij Janeedan aan, ze hebben er met zijn drieën een potje van gemaakt.
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 22:01:17 #4
184769 crew  Deisyy
pi_219555462
Nou lijkt Dubai me helemaal niets, maar met kerst naar de zon zou ik ook wel willen O+
pi_219555518
De kinderen zijn met kerstavond bij haar, in mijn ogen is dat toch ook een onderdeel van kerst. Dus de hele kerst zonder kinderen is dan natuurlijk ook niet helemaal waar. Daarbij heeft ze de kinderen met oud en nieuw. Zo gaat dat helaas nou eenmaal als je gescheiden bent, dat je de feestdagen ook moet opdelen.
pi_219555620
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Sushirijst het volgende:
De kinderen zijn met kerstavond bij haar, in mijn ogen is dat toch ook een onderdeel van kerst. Dus de hele kerst zonder kinderen is dan natuurlijk ook niet helemaal waar. Daarbij heeft ze de kinderen met oud en nieuw. Zo gaat dat helaas nou eenmaal als je gescheiden bent, dat je de feestdagen ook moet opdelen.
En ze heeft niks met kerst. Maar dan wel kerstavond vieren met cadeautjes. Schiet mij maar lek.
pi_219555657
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Sushirijst het volgende:
En ze noemt zichzelf de Grinch. Ik snap wel dat het maximaal kut is om je kinderen te missen, maar als je kerst al helemaal kut vindt, waarom is het dan erger om ze niet te hebben in vergelijking met weer een avond naar het clubhuis?
Als het geen kerst was geweest waren de kinderen ook bij Koen geweest en zij weer aan de zuip in Amsterdam.

Ze zegt dat ze vlucht naar Dubai en geeft toe dat vluchten niet gezond is, maar dat doet ze wekelijks al. Nu alleen wat verder weg.
pi_219555762
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ze noemt zichzelf de Grinch. Ik snap wel dat het maximaal kut is om je kinderen te missen, maar als je kerst al helemaal kut vindt, waarom is het dan erger om ze niet te hebben in vergelijking met weer een avond naar het clubhuis?
Als het geen kerst was geweest waren de kinderen ook bij Koen geweest en zij weer aan de zuip in Amsterdam.

Ze zegt dat ze vlucht naar Dubai en geeft toe dat vluchten niet gezond is, maar dat doet ze wekelijks al. Nu alleen wat verder weg.
Dat missen is natuurlijk ook weer maximaal overdreven.
pi_219555783
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Nou lijkt Dubai me helemaal niets, maar met kerst naar de zon zou ik ook wel willen O+
Ik ook! (niet naar Dubai, wel naar de zon)
pi_219555841
Er reageert al iemand met: 'voor de kinderen is het nog erger'.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Mies vliegt met haar lover naar de zon.
pi_219555939
Vandaag een influencer in het echt gespot. Milou op de kerstmarkt.
Verder niet boeiend natuurlijk maar raar als je al veel foto's van haar en haar kinderen hebt gezien en dan denk je ineens huh?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219555979
Dbm: je net 5 jarige moet huilen bij een spel voor 12 plus. Je verwacht het niet. Er staat niet voor niets 12 plus.
Ze probeert haar kinderen overal voor te behoeden maar snapt niet dat een jong kind echt niet van nep kan onderscheiden.

Gaat om het spel Stray. Een zwerfkat. Volgens Google.
Fantasiegeweld: Er zijn wezens (de "Zurks") die op de kat springen, waardoor het scherm rood kleurt en de kat "miauwt" van pijn, wat opnieuw opstarten vereist. |:(
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219556087
MW

Ik lees dat sommigen niet snappen dat MW ‘de schuld’ krijgt van het klappen van de poly. Aan de andere kant is zij van de drie ook de enige die links en rechts opmerkingen laat vallen erover. Zelfs op platforms waar zij zelf het merendeel van de inspraak op heeft.Ik snap dat ze er waarschijnlijk veel vragen over krijgt maar ze kan heel makkelijk beslissen om in een nieuwe vlog geen life update te geven (hierover). Hetzelfde geldt voor de podcast. Ik denk dat zij prima in staat is om met Iris te overleggen dat dit onderwerp off limits is. Ze maakt bewust de keuze om toch opmerkingen te laten vallen waar K & JvP hun mond houden Ook wetende dat dit juist de info is waarom iedereen haar profielen weer bezoekt. Vervolgens verbaasd zijn over hoe het wordt opgevat. Tja..

* en hoi, ik ben nieuw hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Linnen op 21-12-2025 22:49:41 ]
pi_219556249
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar dan nog weten we niet hoe het er aan toe ging in de poly en vind ik het nogal flauw dat Mies overal de schuld van krijgt.
Volgens mij zijn er (ook hier) mensen genoeg die JvP de schuld geven.

De enige die volgens mij redelijk buiten schot blijft is Koen.
pi_219556891
Ik geef MW niet de schuld van het klappen van de poly want ze zullen alle 3 aandeel hebben. Ik vind het gewoon ontzettend hypocriet en kinderachtig dar MW nu allemaal steken onder water geeft naar K en J. En op haar social media zet hoe maximaal verliefd ze is maar ook maximaal moet janken steeds. Leuk ook voor Tim, zo'n meid die hele dagen down is (zoals MW ons graag doet geloven). En dan die valse Iris stookt het graag allemaal maar op.
Nee sorry, daar kan ik geen greintje respect voor hebben want het is altijd nog de vader van haar 4 kinderen die ze zo op het internet zet.
pi_219556915
Hard launch van Tim in de stories van MW
pi_219556925
Tot nu toe dat jvp en koen gespot zijn is het dat de kinderen bij de andere ouder waren.
Geen idee of ze kerst samen met alle kinderen samen vieren. Of dat ze bewust rustig aan doen ook ze zijn natuurlijk bekend dus dan word je wel gespot, maar zelf delen ze er niks over nog.

En Michelle natuurlijk kan het steken dat je exen gelukkig zijn samen, en een scheiding is nooit leuk voor niemand niet. Maar koen mist de kinderen ook als ze er niet. Vind de kinderen ook erg moe er uit zien..
pi_219556939
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:

Mijn gevoel zegt mij dat MB niet laat zien wie ze is. Ze doet er alles aan om haar reputatie als moeder hoog te houden. En ze zal echt een lieve moeder zijn die ontzettend veel van haar kinderen houdt. Maar de koala die zij pretendeert te zijn zie ik niet. En dat is echt niet erg. Je hoeft niet jankend op de bank te zitten als de kinderen er niet zijn maar stop met doen alsof je ze zo vreselijk mist en van huis gaat om het missen niet zo te voelen. Geklets. Zij geniet gewoon volop van de dagen zonder kinderen. Deed ik ook altijd maar ik deed niet alsof ik kapot ging van verdriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 22-12-2025 07:40:48 ]
pi_219556944
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 07:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Tot nu toe dat jvp en koen gespot zijn is het dat de kinderen bij de andere ouder waren.
Geen idee of ze kerst samen met alle kinderen samen vieren. Of dat ze bewust rustig aan doen ook ze zijn natuurlijk bekend dus dan word je wel gespot, maar zelf delen ze er niks over nog.

En Michelle natuurlijk kan het steken dat je exen gelukkig zijn samen, en een scheiding is nooit leuk voor niemand niet. Maar koen mist de kinderen ook als ze er niet. Vind de kinderen ook erg moe er uit zien..
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld, iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
pi_219556991
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:36 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: je net 5 jarige moet huilen bij een spel voor 12 plus. Je verwacht het niet. Er staat niet voor niets 12 plus.
Ze probeert haar kinderen overal voor te behoeden maar snapt niet dat een jong kind echt niet van nep kan onderscheiden.

Gaat om het spel Stray. Een zwerfkat. Volgens Google.
Fantasiegeweld: Er zijn wezens (de "Zurks") die op de kat springen, waardoor het scherm rood kleurt en de kat "miauwt" van pijn, wat opnieuw opstarten vereist. |:(
"De jongens" waren vrijdag of zo aan het gamen schreef ze en het spel waa een 16+ spel. (Het jochie is 8 !)
pi_219557011
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 07:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld, iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
En we weten niet of ze het beter aanpakken, ze delen niet dat ze met de kinderen bij elkaar zijn. Ze delen wat ze zelf willen. Ze worden enkel gespot waar de kinderen kennelijk niet bij zijn.

Ben het verder met je eens, tot 2x toe zijn vooral de kinderen er de dupe van. En niet alleen met het uit elkaar gaan, maar ook door het vij elkaar blijven in die barakken wanneer het kennelijk al die tijd al kut met peren was
pi_219557067
Ik vraag me bij de poly vooral heel erg af wat nou de volgorde geweest is. Zijn Koen en Sjaak eerst heel erg naar elkaar toe getrokken en Michelle steeds meer gaan buiten sluiten? Of ging Michelle vreemd met Tim en zijn ze daardoor naar elkaar toe getrokken? Of is dit allemaal gelijktijdig gebeurd? Ik vind dat nogal verschil maken voor wie de zwarte piet toegespeeld krijgt.
pi_219557082
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 08:11 schreef Moondance het volgende:
Ik vraag me bij de poly vooral heel erg af wat nou de volgorde geweest is. Zijn Koen en Sjaak eerst heel erg naar elkaar toe getrokken en Michelle steeds meer gaan buiten sluiten? Of ging Michelle vreemd met Tim en zijn ze daardoor naar elkaar toe getrokken? Of is dit allemaal gelijktijdig gebeurd? Ik vind dat nogal verschil maken voor wie de zwarte piet toegespeeld krijgt.
Ze mogen alle drie de zwarte Piet toegespeeld krijgen. Ze zaten allemaal in een relatie die niet (meer) goed was kennelijk. Kozen voor spanning i.p.v. voor ff goed na te denken, gooiden zichzelf in een relatie met zijn drieën, gingen samenwonen (in een te klein huis), kochten een boerderij dke volledig verbouwd moest worden en ging ophokken in een stel barakken om vervolgens uit elkaar te gaan.
Had jezelf en je kinderen wat rust gegund.
Hoe bedenk je ook dat als de relatie tussen 2 mensen (Michelle en Koen) niet meer werkt, het ineens wel werkt als er een derde persoon bij komt? Misschien ben ik te negatief ingesteld, maar als zoiets als werkt dan vooral als je wel een stabiele relatie hebt denk ik.
pi_219557168
Ik snap niet dat iedereen zo los gaat over de poly.

Er scheiden heel veel mensen, er gaan heel veel mensen vreemd en er stappen heel veel mensen (te) snel in een nieuwe relatie.

Zij zijn toevallig met zijn drieën, maar verder vind het niet erger of schokkender dan welke andere scheiding dan ook.
pi_219557177
Wie er ook gezorgd heeft dat de poly klapte: zo natrappen en klagen, zeker met zo’n bereik en met de rellert Iris, vind ik not done.

Koen meldt zich volgens mij helemaal niet meer op SM, JvP heeft merendeels stories van haar alleen, of met afgeschermde kinderen.

Maar Mis verslaafd aan aandacht en laat geen mogelijk onbenut om die te krijgen.

Triest.
pi_219557183
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef Lodelie het volgende:

Er scheiden heel veel mensen, er gaan heel veel mensen vreemd en er stappen heel veel mensen (te) snel in een nieuwe relatie.

Zij zijn toevallig met zijn drieën, maar verder vind het niet erger of schokkender dan welke andere scheiding dan ook.
Ik vind het bij de poly vooral sneu voor de kinderen. Dat je het jezelf aan doet moet je lekker zelf weten. Maar de kinderen van Jacqueline zijn in korte tijd van huis naar huis gesleept tijdens de poly en nu weer.
Er lijkt totaal geen rekening gehouden te worden met de kinderen en dat vind ik gewoon sneu. Haar kinderen hadden altijd haar prioriteit moeten hebben en het lijkt alsof dat niet zo geweest is. (Zo komt t op mij over iig)
pi_219557231
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 07:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...

En weten we alle vlogs nog met jvp en Mies, schatje voor en schatje na. Hoe Jvp Mies aan keek als een of andere geile walvis. I rest my case. Alle 3 zijn af!

Zo Iris heeft gesproken, fijn maandag!
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 09:24:21 #28
184769 crew  Deisyy
pi_219557251
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:20 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...

En weten we alle vlogs nog met jvp en Mies, schatje voor en schatje na. Hoe Jvp Mies aan keek als een of andere geile walvis. I rest my case. Alle 3 zijn af!

_O-
pi_219557270
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het bij de poly vooral sneu voor de kinderen. Dat je het jezelf aan doet moet je lekker zelf weten. Maar de kinderen van Jacqueline zijn in korte tijd van huis naar huis gesleept tijdens de poly en nu weer.
Er lijkt totaal geen rekening gehouden te worden met de kinderen en dat vind ik gewoon sneu. Haar kinderen hadden altijd haar prioriteit moeten hebben en het lijkt alsof dat niet zo geweest is. (Zo komt t op mij over iig)
Hier ben ik het volledig mee eens. Een scheiding is altijd (meestal?) vervelend, zowel voor de ouders als voor de kinderen. Het verschil zit hem erin dat de meeste kinderen anoniem zijn. In dit geval gaat het om 7 kinderen die met tienduizenden volgers worden gedeeld, een hartje over het gezicht zoals JvP nu doet maakt dat niet beter. En JvP heeft haar kinderen inderdaad van hot naar her gesleept. Zij ging volledig voor zichzelf en de poly. Haar kinderen hebben bij haar nog geen enkele periode stabiliteit gehad. De boerderij had die stabiliteit misschien kunnen brengen maar nu blijkt dat het al maanden daarvoor hommeles was. Dat moeten de kinderen gezien en gevoeld hebben.
pi_219557279
quote:

[..]

Niets aan toe te voegen.
pi_219557290
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie er ook gezorgd heeft dat de poly klapte: zo natrappen en klagen, zeker met zo’n bereik en met de rellert Iris, vind ik not done.

Koen meldt zich volgens mij helemaal niet meer op SM, JvP heeft merendeels stories van haar alleen, of met afgeschermde kinderen.

Maar Mis verslaafd aan aandacht en laat geen mogelijk onbenut om die te krijgen.

Triest.
Dit dus! Ja er scheiden veel mensen maar ik zie niemand zo natrappen en klagen online als MW
pi_219557340
De storie van Pascal is verwijderd door IG krijg ik melding

Edit; ik zie het nog steeds staan????
pi_219557349
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 09:42 schreef Rimboequeen het volgende:

Ik kreeg die melding ook.
pi_219557353
Ik zou er ook wat van vinden als mijn buurvrouw/vriendin/collega haar kinderen 100x laat verhuizen voor haar eigen lustgevoelens (jvp) of haar kinderen halfnaakt op het web zet voor duizenden volgers (mb) dus waarom zouden we nu geen mening hebben over deze mensen? Oké de scheiding zelf is misschien niet heel anders maar hoe deze mensen hun leven vormen, totaal niet in het belang van hun kinderen, pffff echt treurig.

Je kan je toch niet voorstellen dat je met je broers 5x moet verhuizen, zomaar een nieuw gezin erbij krijgt (wel leuk, vriendjes voor het leven zogenaamd), een mega mooi huis voorgeschoteld krijgen en dan vervolgens naar een mini huisje op CP moeten en Oja mama blijkt alsnog samen met 1 van de poly. Wát een chaos en onveiligheid voor deze kinderen zeg, ik hoop maar dat ze al bij een fijne speltherapeut zitten en niet pas op de wachtlijst staan.
pi_219557380
quote:

Tip: je kunt naast de losse stories ook het hele account rapporteren als ‘eetstoornis’
pi_219557382
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:44 schreef Linnen het volgende:
MW

Ik lees dat sommigen niet snappen dat MW ‘de schuld’ krijgt van het klappen van de poly. Aan de andere kant is zij van de drie ook de enige die links en rechts opmerkingen laat vallen erover. Zelfs op platforms waar zij zelf het merendeel van de inspraak op heeft.Ik snap dat ze er waarschijnlijk veel vragen over krijgt maar ze kan heel makkelijk beslissen om in een nieuwe vlog geen life update te geven (hierover). Hetzelfde geldt voor de podcast. Ik denk dat zij prima in staat is om met Iris te overleggen dat dit onderwerp off limits is. Ze maakt bewust de keuze om toch opmerkingen te laten vallen waar K & JvP hun mond houden Ook wetende dat dit juist de info is waarom iedereen haar profielen weer bezoekt. Vervolgens verbaasd zijn over hoe het wordt opgevat. Tja..

Dit dus.

*En hoi, welkom!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219557393
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

Triest.
Wel foto´s van de kinderen, maar met een plaatje over het gezicht. Dat noem ik niet echt afgeschermd, al is het vast zo bedoeld. Toch vraag ik me af wat het nu daarvan is. Iedereen weet hoe ze eruit zien na alle "alles is liefde" plaatjes van de afgelopen twee jaar. Laat die kinderen gewoon helemaal uit beeld.
pi_219557436
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 09:58 schreef Harper het volgende:

[..]
Wel foto´s van de kinderen, maar met een plaatje over het gezicht. Dat noem ik niet echt afgeschermd, al is het vast zo bedoeld. Toch vraag ik me af wat het nu daarvan is. Iedereen weet hoe ze eruit zien na alle "alles is liefde" plaatjes van de afgelopen twee jaar. Laat die kinderen gewoon helemaal uit beeld.
De kinderen staan bijvoorbeeld ook nog op het profiel van Koen in een of andere cheesy video voor een samenwerking. En op de site van hun management staan ook nog foto's met de kinderen. Dus het heeft inderdaad geen nut om een plaatje over hun gezichten te plakken.
pi_219557443
Heeft H&H Judith nu een nacht op het vliegveld van Dubai doorgebracht? Wat vreselijk, en slecht geregeld.
Hoezo bedenk je pas halverwege dat er een hotel op het vliegveld zit (heel ongebruikelijk natuurlijk ;) )?
pi_219557557
Mooi satire filmpje van Laviesanne over familievloggers.
pi_219557561
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef Lodelie het volgende:

Dit inderdaad.

MW is er uit, omdat ze een ander heeft. De rest is gewoon nog samen. Dus snap al die ophef niet zo.
pi_219557607
quote:

Er waren 2 stories van Pascal over haar gewicht. Ik had de eerste gerapporteerd en zie die nu niet meer. Maar de 2e story staat nog steeds online.
pi_219557616
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 10:32 schreef NineMilka het volgende:
Mooi satire filmpje van Laviesanne over familievloggers.
Kan iemand @demammavan even taggen 😂
pi_219557652
Zag een snippet voorbij komen van de poscast van MW en Iris waarin Iris zegt "you can run but you can't hide". Zij is er echt alleen maar op uit om olie op het vuur te gooien en gebruikt MW gewoon. Echt een ongelofelijke bitch vind ik het.
En daarbij kies ik geen kant, hoe het verhaal echt zit boeit me niet eens echt, en dat koen en jvp samen verdergaan zat er dik in, zij waren toch ook geliefden?
pi_219557801
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 10:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

MW is er uit, omdat ze een ander heeft. De rest is gewoon nog samen. Dus snap al die ophef niet zo.
Ik vind die lui totaal niet boeiend, ik sla die posts grotendeels over.
pi_219557836
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Tip: je kunt naast de losse stories ook het hele account rapporteren als ‘eetstoornis’
Ah, gedaan, ben benieuwd
pi_219557865
Ik heb altijd meer liefde gezien tussen Koen en Jaqueline. Michelle is veel te veel veranderd.

En eerlijk, tot nu toe kloppen alle verhalen. Michelle die al langere tijd vreemdgaat met Tim. Ze heeft hem echt niet ineens nu leren kennen.

Dus groot gelijk dat Koen en Jaqueline samen verder gaan, zij waren toch ook geliefde samen en dat zag er heel gelukkig uit. Fijn juist dat alle kinderen hen beide al kent. I.p.v. die onrust bij Michelle.

Dat Michelle zich in de steek gelaten voelt kan ik nog wel begrijpen maar ik denk dat ze ook hand in eigen boezem moet steken. Er is niks meer over van de oude Michelle.
pi_219558023
Het is toch eigenlijk ook niet logisch dat ze ineens alle drie niet meer verliefd zijn. Tussen MW en KB zat het al niet goed,zo raar is dat dus niet dat dat over is. En met JvP was het blijkbaar toch niet zo leuk als het leek.
Toch frappant dat precies is uitgekomen maar de moeder van MB bang voor was....
pi_219558133
Bij Michelle denk ik wel, zeg dan gewoon eens hoe het zit. Wat is het nut van die steekjes steeds in de podcast of in berichten op haar Instagram. Zeg het dan gewoon. Want blijkbaar wil ze er graag wat over kwijt.
pi_219558172
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 11:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vind die lui totaal niet boeiend, ik sla die posts grotendeels over.
Hetzelfde hier

En ik heb de posts van Pascal gerapporteerd en zie ze niet meer
pi_219558178
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 10:10 schreef Harper het volgende:
Heeft H&H Judith nu een nacht op het vliegveld van Dubai doorgebracht? Wat vreselijk, en slecht geregeld.
Hoezo bedenk je pas halverwege dat er een hotel op het vliegveld zit (heel ongebruikelijk natuurlijk ;) )?
Judith haar vakanties zijn geslaagd als er veel misgaat en afgezien wordt, dus dit past wel in haar straatje.

En een hotel op een groot vliegveld: je verwacht het niet inderdaad 😀.
pi_219558200
De prijs voor het slechtst geacteerde filmpje gaat naar Lotte Ballijns. Ik dacht even dat het sarcasme was, maar ik vrees dat het "spontane" lachen en genieten bloedserieus bedoeld was. En natuurlijk moet je dan filmen en spontaniteit acteren, wat het geheel nog ongeloofwaardiger maakt.
pi_219558230
Ik kijk het filmpje nu eens goed. Dus weet ik het hoeveel weken na een buikwandcorrectie heb je nog een vriend nodig die je laptop voor je klaar zet en eten voor je maakt? Meine güte!
pi_219558327
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 12:30 schreef Tarantelle het volgende:
Ik kijk het filmpje nu eens goed. Dus weet ik het hoeveel weken na een buikwandcorrectie heb je nog een vriend nodig die je laptop voor je klaar zet en eten voor je maakt? Meine güte!
Die laptop moest klaargezet voor een meeting. 'We gaan twee reizen voor hun doen'
Ze gaan geen reizen maken, ze gaan niet op vakantie. Nee ze gaan het doen. Echt hard aan het werk.

Ik volg haar allang niet meer nu weet ik weer waarom 🤪
pi_219558328
Ik zie de stories nog wel van pascal
pi_219558472
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 12:43 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie de stories nog wel van pascal
Alleen als je het rapporteert zie je ze niet meer. Voor anderen nog zichtbaar dus ik snap het nut van het melden niet meer zo
pi_219558631
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 11:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik heb altijd meer liefde gezien tussen Koen en Jaqueline. Michelle is veel te veel veranderd.

En eerlijk, tot nu toe kloppen alle verhalen. Michelle die al langere tijd vreemdgaat met Tim. Ze heeft hem echt niet ineens nu leren kennen.

Dus groot gelijk dat Koen en Jaqueline samen verder gaan, zij waren toch ook geliefde samen en dat zag er heel gelukkig uit. Fijn juist dat alle kinderen hen beide al kent. I.p.v. die onrust bij Michelle.

Dat Michelle zich in de steek gelaten voelt kan ik nog wel begrijpen maar ik denk dat ze ook hand in eigen boezem moet steken. Er is niks meer over van de oude Michelle.
Mee eens
pi_219558683
Ik vind het hypocriet van LavieSanne, weer een poging om hilarisch over te komen. Ook zij gebruikt haar kinderen voor insta en reclames (en dus voor geldelijk gewin), posts ze herkenbaar. Heb ze al voorbij zien komen in badkleding, in alleen een luier, ziek op de bank, reclame maken voor winterjassen op een zomerse dag enz enz. Nee, zij is wat mij betreft niet de persoon om dit aan te kaarten.
pi_219558692
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 12:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Alleen als je het rapporteert zie je ze niet meer. Voor anderen nog zichtbaar dus ik snap het nut van het melden niet meer zo
Ik heb gerapporteerd, krijg antwoord van IG dat de stories zijn verwijderd maar zie ze nog steeds dus nu hele account gerapporteerd.
pi_219558756
Ik heb het hele account van Pascal gerapporteerd. Dat ze zich de vernieling in helpt vind ik 1 ding, maar anderen hiermee triggeren vind ik te ver gaan. En dat gebeurd wel als je er gevoelig voor bent.
pi_219558759
J&V je zou maar letterlijk elke discussie ook weer op insta moeten delen . Wat een leeg leven is het
pi_219558802
quote:

[..]

Helemaal mee eens, merry christmas! >:O
pi_219558841
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:17 schreef Lovelii2026 het volgende:
J&V je zou maar letterlijk elke discussie ook weer op insta moeten delen . Wat een leeg leven is het
Dit is blijkbaar wat het met je doet wanneer je 24/7 samen bent. Dan deel je dit met volslagen vreemden. Heel gezond😬
pi_219558877
Als Michelle nou eens niet zo stiekem zou doen over Tim. Want dat vind ik het meest opvallend. Ze durft zijn naam amper zeggen en brengt hem stukje voor stukje in beeld.
Stel dat ze Koen (en daarmee ook JvP) maandenlang of zelfs langer heeft bedrogen, dan is het toch logisch dat zij niet meer verder konden?
En dat de kinderen weer moesten verhuizen was daar een gevolg van.

Dat slachtofferverhaal van Michelle zou ik alleen snappen als er geen sprake was van vreemdgaan van haar kant.
pi_219559005
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 12:51 schreef Earring het volgende:

[..]
‘Wij’ hebben de melding gekregen dat de story in zijn geheel is verwijderd. Dan is het wel gek als blijkt dat het niet is verwijderd?

Toevoeging:
Ik heb overigens 2 meldingen gedaan. En er is maar 1 verwijderd. Dus idd bog niet alles is verwijderd.
pi_219560243
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:35 schreef lila01 het volgende:
Als Michelle nou eens niet zo stiekem zou doen over Tim. Want dat vind ik het meest opvallend. Ze durft zijn naam amper zeggen en brengt hem stukje voor stukje in beeld.
Stel dat ze Koen (en daarmee ook JvP) maandenlang of zelfs langer heeft bedrogen, dan is het toch logisch dat zij niet meer verder konden?

Dat slachtofferverhaal van Michelle zou ik alleen snappen als er geen sprake was van vreemdgaan van haar kant.
In de podcast heeft ze wel z’n naam genoemd. Wat een belabberde podcast is het trouwens. Gaat vooral over hoe geweldig en gelukkig Iris is en dat Michelle geen kerst persoon is. Oh en ze hebben allebei veel geld en kunnen doen wat ze willen en kopen wat ze willen kopen. Oh en Mies is geen kerstpersoon.

Had ik al gezegd dat ze geen kerstpersoon is?
pi_219560387
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:50 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
In de podcast heeft ze wel z’n naam genoemd. Wat een belabberde podcast is het trouwens. Gaat vooral over hoe geweldig en gelukkig Iris is en dat Michelle geen kerst persoon is. Oh en ze hebben allebei veel geld en kunnen doen wat ze willen en kopen wat ze willen kopen. Oh en Mies is geen kerstpersoon.

Had ik al gezegd dat ze geen kerstpersoon is?
Ik vraag me af of Michelle van kerst houdt eigenlijk.
pi_219560647
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:17 schreef Applepony het volgende:
Ik heb het hele account van Pascal gerapporteerd. Dat ze zich de vernieling in helpt vind ik 1 ding, maar anderen hiermee triggeren vind ik te ver gaan. En dat gebeurd wel als je er gevoelig voor bent.
Die maakt net zo snel weer een nieuw account aan als het huidige verdwijnt
pi_219560675
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:34 schreef WinnieWana het volgende:
Vandaag een influencer in het echt gespot. Milou op de kerstmarkt.
Verder niet boeiend natuurlijk maar raar als je al veel foto's van haar en haar kinderen hebt gezien en dan denk je ineens huh?
Ik vraag me dan altijd af hoe ze er uit zien zonder insta filter? Lijkt in dit geval Insta Milou of IRL Milou?
pi_219560703
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:44 schreef Linnen het volgende:
MW

True en * hoi Linnen, gezellig dat je mee kletst/rodddelt/juicet/schrijft!
pi_219560707
Ik bekijk het account van Sanneke altijd anoniem via zo’n website en als ik er door heen scroll zie ik nooit waar de gewone reclames stoppen en het account van Sanneke start 😂 (het loopt qua opmaak ook echt in elkaar over)
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 16:38:43 #72
184769 crew  Deisyy
pi_219560742
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:35 schreef lila01 het volgende:

Maar in feite doen K & J net zo stiekem over hun relatie, af en toe komt er eens een kerstmarkt of Intratuin foto tevoorschijn, maar die brengen zelf ook niets naar buiten en dat is ieders goed recht natuurlijk.

Stel dat K & J Mies buiten hebben gesloten of zich niet aan afspraken hielden, misschien hebben ze haar daarmee wel in de armen van Tim gedreven.

Het is sneu voor al die kindertjes, dat gezeul en geleur en onzekerheid, dat is toch echt de schuld van hen alledrie.
pi_219560891
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Michelle van kerst houdt eigenlijk.
Goeie! Ik zal het in de q&a van de podcast stellen voor je.
pi_219560955
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 16:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar in feite doen K & J net zo stiekem over hun relatie, af en toe komt er eens een kerstmarkt of Intratuin foto tevoorschijn, maar die brengen zelf ook niets naar buiten en dat is ieders goed recht natuurlijk.

Stel dat K & J Mies buiten hebben gesloten of zich niet aan afspraken hielden, misschien hebben ze haar daarmee wel in de armen van Tim gedreven.

Het is sneu voor al die kindertjes, dat gezeul en geleur en onzekerheid, dat is toch echt de schuld van hen alledrie.
Helemaal mee eens , maar dat begrijpen er veel niet.
Daarbij vind ik het woord stiekem ook bijzonder, zowel Mb jvp en Koen zijn heel Nederland geen verklaring schuldig.
We kunnen allemaal met het vingertje wijzen maar niemand hier weet hoe het exact zit.
De enige waar zij verantwoording aan af moeten leggen zijn naar mijn mening de kinderen die er bij betrokken worden.
Er gaan zoveel stellen uit elkaar, vechtscheidingen, ouders die hun kind niet meer mogen zien, ontvoeringen enz.
Als buitenstaander weten we gewoon niet hoe het daadwerkelijk zit.
En niemand weet hoe ze zich alledrie echt voelen, insta geeft geen eerlijk beeld , niets is wat het lijkt.
Ik heb al een hele tijd niet gereageerd op de reacties wat de poly betreft maar dat er continu 1 de schuld krijgt vind ik echt te kort door de bocht.
pi_219561088
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 12:15 schreef NineMilka het volgende:
Bij Michelle denk ik wel, zeg dan gewoon eens hoe het zit. Wat is het nut van die steekjes steeds in de podcast of in berichten op haar Instagram. Zeg het dan gewoon. Want blijkbaar wil ze er graag wat over kwijt.
Dit zeg ik al sinds de zomer. Maar volgens velen hier hoeft ze dat niet te delen. Maar ik ben het helemaal met je eens of je vertelt feitelijk alles, of je houdt je muil erover. Net als bij thehomeandthekid al is die wel iets milder maar die heeft ook een huge post geschreven zonder echt iets te zeggen en loopt er sindsdien op te hinten... Hoe irritant
pi_219561182
MB heeft het wel voor elkaar vandaag qua aandacht van Boulevard. Vanochtend een artikel over relaties die 2025 niet hebben overleefd en net dat de ex partners niet welkom zijn op het kerstdiner. Wat zal ze blij zijn met al deze aandacht🥳🥳

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 22-12-2025 18:50:25 ]
pi_219561196
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:

En ik zie net weer in een hotel in Knokke, loved up filmpje met Tim (ben nu al zat van zijn hoofd). Ze neemt het ervan, en maar janken. Maar Koen en Jacq mogen niks van haar.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 17:37:02 #78
184769 crew  Deisyy
pi_219561337
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 17:27 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
En ik zie net weer in een hotel in Knokke, loved up filmpje met Tim (ben nu al zat van zijn hoofd). Ze neemt het ervan, en maar janken. Maar Koen en Jacq mogen niks van haar.
Dit heb ik gemist, waar zegt ze dat? :o
pi_219561421
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 12:15 schreef NineMilka het volgende:
Ze wil niet zeggen hoe het zit, want dan moet zij ook eerlijk zijnover haar eigen aandeel in het mislukken van de poly.
Op een passieve manier steeds wat hints naar buiten brengen middels de podcast bevalt haar beter.
pi_219561444
quote:

[..]
Was dat niet Tims appartement?
pi_219561462
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 17:26 schreef Lalaland79 het volgende:
MB heeft het wel voor elkaar vandaag qua aandacht van Boulevard. Vanochtend een artikel over relaties die 2025 niet hebben overleefd en net dat de ex partners niet welkom zijn op het ketstdiner. Wat zal ze blij zijn met al deze aandacht🥳🥳
Het 'ketstdiner' 🤭🤭🤣
pi_219561517
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 17:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Helemaal mee eens , maar dat begrijpen er veel niet.
Daarbij vind ik het woord stiekem ook bijzonder, zowel Mb jvp en Koen zijn heel Nederland geen verklaring schuldig.
We kunnen allemaal met het vingertje wijzen maar niemand hier weet hoe het exact zit.
De enige waar zij verantwoording aan af moeten leggen zijn naar mijn mening de kinderen die er bij betrokken worden.
Er gaan zoveel stellen uit elkaar, vechtscheidingen, ouders die hun kind niet meer mogen zien, ontvoeringen enz.
Als buitenstaander weten we gewoon niet hoe het daadwerkelijk zit.
En niemand weet hoe ze zich alledrie echt voelen, insta geeft geen eerlijk beeld , niets is wat het lijkt.
Ik heb al een hele tijd niet gereageerd op de reacties wat de poly betreft maar dat er continu 1 de schuld krijgt vind ik echt te kort door de bocht.
Het verschil is dat andere gezinnen niet hun hele hebben en houden en het gejubel over de poly voor tienduizenden volgers op het internet hebben gegooid en op tv ( het mooiste meisje).
Dan kun je reacties verwachten als het ineens toch allemaal niet zo geweldig blijkt te zijn.

Dat wijzen naar Michelle komt denk ik vooral omdat het bekendmaken van de breuk door de juicechannels samenviel met het nieuws over een anderhalf jaar durende affaire van MW. Zij is ook degene die zelf steeds dingen naar buiten brengt. En ze sleept naar mijn mening haar kinderen daarin mee door ze steeds zo nadrukkelijk in beeld te brengen.

En natuurlijk weten wij niet hoe het echt zit, maar Michelle is toch echt zelf degene die steeds weer wat kruimeltjes naar buiten brengt.

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 22-12-2025 17:56:47 ]
pi_219561891
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 17:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit heb ik gemist, waar zegt ze dat? :o
Dat maak ik op uit hoe ze tegen Iris impliciet aldoor klaagt over Koen en Jacq. Alsof hun het niet gegund is.
pi_219561920
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 17:42 schreef lila01 het volgende:

[..]
Was dat niet Tims appartement?
Het is in Knokke. Woont hij daar dan?
pi_219561930
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 17:43 schreef lila01 het volgende:

[..]
Het 'ketstdiner' 🤭🤭🤣
🎄🤗
pi_219561942
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 16:54 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Goeie! Ik zal het in de q&a van de podcast stellen voor je.
😂😂😂
pi_219561945
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 18:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze waren laatst daar spullen aan het ophalen. Dus ik gok dat hij op the farm komt wonen zodat Mies een extra oppas heeft.
pi_219561947
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 16:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Er waren geen afspraken toch? Iedereen mocht toch met iedereen doen wat ie wou ook als er 1 partij niet aanwezig was, en daar gaat het volgens mij al mis....
pi_219561958
Sanneke kan weer lachen, gratis kleding!
Maar jammer genoeg niet een beetje makeup opsmeren voor een video en als eerst daar staan in je joggingbroek. Goede reclame.
pi_219561980
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 06:46 schreef Hope88 het volgende:
Ik geef MW niet de schuld van het klappen van de poly want ze zullen alle 3 aandeel hebben. Ik vind het gewoon ontzettend hypocriet en kinderachtig dar MW nu allemaal steken onder water geeft naar K en J. En op haar social media zet hoe maximaal verliefd ze is maar ook maximaal moet janken steeds. Leuk ook voor Tim, zo'n meid die hele dagen down is (zoals MW ons graag doet geloven). En dan die valse Iris stookt het graag allemaal maar op.
Nee sorry, daar kan ik geen greintje respect voor hebben want het is altijd nog de vader van haar 4 kinderen die ze zo op het internet zet.
Voor Koen zal het ook niet heel fijn zijn om Mies de hele tijd met Tim te zien.
pi_219561992
Pascal met haar idiote adviezen en geklets, begint ze met "hoi lieverds". Dat doet DBM soms ook, vind ik zo debiel!
pi_219562018
Ik weet ook niet in hoeverre het in MW’s hoofd zit dat ze buitengesloten werd door K en J. Jaloezie doet gekke dingen met je.
pi_219562025
Maike is ook weer eens bij een schoonheidstoko, die beelden !!! 😵‍💫👻
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 19:00:17 #94
184769 crew  Deisyy
pi_219562027
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 18:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat maak ik op uit hoe ze tegen Iris impliciet aldoor klaagt over Koen en Jacq. Alsof hun het niet gegund is.
Aha, dikke vette aanname dus ;)
pi_219562057
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 18:52 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ze waren laatst daar spullen aan het ophalen. Dus ik gok dat hij op the farm komt wonen zodat Mies een extra oppas heeft.
Jij zegt het 🤭
Maar er komen dan ook parttime twee kindertjes bij. (Maar ze heeft ook een -terug van weggeweest - oppas en een au-pair).
pi_219562070
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 18:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Maar jammer genoeg niet een beetje makeup opsmeren voor een video en als eerst daar staan in je joggingbroek. Goede reclame.
Vind vooral de Rudolf neus heel heftig 🤡
pi_219562078
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Aha, dikke vette aanname dus ;)
Guilty. Sorry 😚
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 19:06:20 #98
184769 crew  Deisyy
pi_219562089
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:04 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Guilty. Sorry 😚
Doen we allemaal weleens O-)
pi_219562126
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Maike is ook weer eens bij een schoonheidstoko, die beelden !!! 😵‍💫👻
Wat heeft zij toch een mannelijk gezicht he?
Erg hoe dat eruit ziet als ze in die stoel ligt!
Die wenkbrauwen ook, er is toch niemand die dat mooi vind?
pi_219562147
quote:

[..]
Denk het, hij werkte tot voor kort in België.
pi_219562201
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Vind vooral de Rudolf neus heel heftig 🤡
Ik wou het niet zeggen maar gelukkig zeg jij het. Geen porrem.
pi_219562231
Pff die Fadimkurt heeft blijkbaar ontzettend veel mensen opgelicht en gaat ff een podcast maken met haar kind in het Engels. Bizar.
pi_219562322
quote:

[..]
quote:

[..]
Tim heeft daar idd een appartement, daar gaat hij uit dus moest het leeg worden gehaald.
pi_219562370
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 18:53 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Er waren geen afspraken toch? Iedereen mocht toch met iedereen doen wat ie wou ook als er 1 partij niet aanwezig was, en daar gaat het volgens mij al mis....
Toch alleen met iedereen binnen de poly? Of iedereen in de zin van echt iedereen?
pi_219562420
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 19:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat heeft zij toch een mannelijk gezicht he?
Erg hoe dat eruit ziet als ze in die stoel ligt!
Die wenkbrauwen ook, er is toch niemand die dat mooi vind?
Echt zo zonde wat zij zichzelf heeft aangedaan
  maandag 22 december 2025 @ 19:44:44 #106
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_219562479
JvP gooit Koen nu in de 'hard launch' op Insta.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_219562482
Koen en Jacq Insta official op de kerstmarkt in Düsseldorf!

Overduidelijk een reactie op de post van Michelle uit Knokke. Met view vanuit het hotel en onopgemaakt bed.

[ Bericht 50% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 22-12-2025 19:48:58 (Aanvulling ) ]
pi_219562683
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 19:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Koen en Jacq Insta official op de kerstmarkt in Düsseldorf!

Overduidelijk een reactie op de post van Michelle uit Knokke. Met view vanuit het hotel en onopgemaakt bed.
Michelle gaf een voorzetje in de podcast en Koen en Jacqueline koppen hem in.
  maandag 22 december 2025 @ 20:00:36 #109
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219562686
🍿
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219562703
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:44 schreef miss_poes het volgende:
JvP gooit Koen nu in de 'hard launch' op Insta.
Ik wou net zeggen. Niks geen soft launch 🤣
pi_219562709
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
👏
pi_219562741
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hier lijkt het op ja, een reactie op de podcast
pi_219562752
En zoals altijd hadden de juice channels gelijk. Het is precies zoals beschreven gegaan. Ik ben zo benieuwd hoe gezellig het nu in Uden en bij Jolie is.
pi_219562766
Het zal momenteel niet zo gezellig zijn op de boerderij 😬
pi_219562776
Maximale onderdopeling en kerst heeerlijk
pi_219562816
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 17:43 schreef lila01 het volgende:

[..]
Het 'ketstdiner' 🤭🤭🤣
Past wel bij de poly 😂
pi_219562865
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
Tim heeft daar idd een appartement, daar gaat hij uit dus moest het leeg worden gehaald.
Dus wel samenwonen met MW op de boerderij? 🫢
pi_219562892
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:15 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat zal toch nog niet? Dat lijkt me erg snel.
pi_219562927
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:15 schreef lila01 het volgende:

[..]
Misschien, weet ik niet
pi_219562928
Ik vind het huis van Junoordzij zo benauwend ogen. Heel smal en volgepropt. Lage plafonds lijkt het. Verder mooi gemaakt hoor met al die kleuren, maar het oogt wel smal en vol daardoor lijkt het.
pi_219563003
Nou heerlijk toch voor J & K. Lekker genieten met z’n tweeën.
pi_219563098
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 18:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
De filter die ze gebruikt maakt haar gezicht veels te overbelicht en voor de rest ziet het er zoals altijd wat knullig uit.
pi_219563122
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:24 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vraag me af waarom zij niet samenwonen.
pi_219563162
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze geen huis met 7 slaapkamers vinden.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 20:37:15 #125
184769 crew  Deisyy
pi_219563231
It's out in the open!

Michelle en Tim, Jacqueline en Koen, eind goed al goed O+
pi_219563311
Deliaskinmaster's middelste zoon heeft een medische uitdaging waar ze nu al enkele jaren over post (ziekenhuis, alternatieve behandeling, onderzoeken, dat ie zich verdrietig voelt). Vandaag zou hij met zijn vader en oma naar Turkije gaan voor een "second opinion". Ze zijn niet toegelaten op de vlucht want er was iets met de geldigheid van het paspoort van het kind (ze dachten dat het oké was maar op 2 dagen na dus niet) en pa had geen toestemmingsformulier van Delia (wisten niet dat dit moest). Buitenom dat het online delen van je kind z'n medische informatie niet zou moeten kunnen, vind ik het ook heel sneu voor het kind dat er zo met hem geleurd wordt en Delia, zoals altijd, met een grote glimlach doet alsof er niets aan de hand is.
pi_219563437
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je iets wilt, dan vind je een oplossing en als je het niet wilt, dan vind je een excuus.
pi_219563467
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:37 schreef Deisyy het volgende:
It's out in the open!

En blijkbaar werkt in zeker 95% van de gevallen een 3-tal niet hebben we uiteindelijk gezien bij hen.
Moet er ook niet aan denken om mijn man te delen met een andere vrouw.
pi_219563502
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Als je iets wilt, dan vind je een oplossing en als je het niet wilt, dan vind je een excuus.
Of je bent verstandig en denkt aan de kinderen.
pi_219563537
quote:

[..]
Als ze dat gaan doen zit er nóg een verhuizing aan te komen 😵💫
pi_219563625
quote:

[..]
Er zijn zoveel redenen te bedenken. Misschien willen ze rustig uitzoeken hoe hun relatie eruit ziet zonder 3e persoon, misschien wil Koen eerst de scheiding afhandelen, misschien wachten ze tot alle financiële zaken zijn afgehandeld zodat ze een startbudget hebben om een huis te kopen, misschien willen ze niet meer samenwonen, etc.
pi_219563635
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:55 schreef slowie het volgende:

[..]
Als ze dat gaan doen zit er nóg een verhuizing aan te komen 😵💫
Die komt er sowieso voor JvP. Zij zit in een tijdelijke woning.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:00:21 #133
184769 crew  Deisyy
pi_219563639
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 20:52 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
En blijkbaar werkt in zeker 95% van de gevallen een 3-tal niet hebben we uiteindelijk gezien bij hen.
Moet er ook niet aan denken om mijn man te delen met een andere vrouw.
De poly was gedoemd te mislukken natuurlijk, ik denk dat het bij maar heel weinig trio's wel werkt.
pi_219563677
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
De poly was gedoemd te mislukken natuurlijk, ik denk dat het bij maar heel weinig trio's wel werkt.
Dat denk ik ook. Zeker als 2 van de 3 getrouwd zijn en al een heel verleden hebben en in dit specifieke geval ook al relatieproblemen hebben.
pi_219563727
Toch was het voor de kinderen dan het beste geweest om in elk geval tijdelijk in de boerderij te,blijven met z’n allen, minus Michelle. Minste verandering voor de kinderen, maar dan had M zichzelf echt voor de kinderen moeten ‘wegcijferen’ en dat is geen optie natuurlijk.

En bij Tamara nu zelfs Teddy met ontbloot bovenlijf aan tafel. Kleed,je kinderen eens aan of zet ze niet online…
pi_219563745
Judith; al die kindjes doen netjes een oefening, behalve B. En even later is het weer een wedstrijdje hoor..

[ Bericht 0% gewijzigd door Miepje77 op 22-12-2025 21:39:20 (Fout geschreven ) ]
pi_219563862
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:24 schreef Kaatjepuk het volgende:
Precies
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:16:48 #138
184769 crew  Deisyy
pi_219563883
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:07 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Toch was het voor de kinderen dan het beste geweest om in elk geval tijdelijk in de boerderij te,blijven met z’n allen, minus Michelle. Minste verandering voor de kinderen, maar dan had M zichzelf echt voor de kinderen moeten ‘wegcijferen’ en dat is geen optie natuurlijk.

En bij Tamara nu zelfs Teddy met ontbloot bovenlijf aan tafel. Kleed,je kinderen eens aan of zet ze niet online…
Ik denk dat vooral de centjes van Mies in de boerderie zitten.
pi_219563892
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:37 schreef Deisyy het volgende:
It's out in the open!

Nou hè, dat ze maar gelukkig mogen worden en de rust terugkeert,nu kan iedereen weer heerlijk slapen vannacht😉
pi_219563897
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:08 schreef Miepje77 het volgende:
Judith; al die kindjes doen netjes een oefening, behalve B. En evenater is het weer een wedstrijdje hoor..
Viel mij ook op ja
pi_219563930
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ja ik had ook niet echt vertrouwen in een poly, lijkt me gewoon heel
Moeilijk en jaloezie ligt op de loer( denk ik)
pi_219563970
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Toch alleen met iedereen binnen de poly? Of iedereen in de zin van echt iedereen?
Nee binnrn de poly maar als mies weg was mochten Koen en Sjaak gewoon, dat kan toch nooit goed zijn
pi_219563984
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk vooral van haar vader.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:25:11 #144
184769 crew  Deisyy
pi_219564020
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nee binnrn de poly maar als mies weg was mochten Koen en Sjaak gewoon, dat kan toch nooit goed zijn
heel ingewikkeld, de andere optie is een strippenkaart, zodat ze allemaal even vaak aan de beurt komen.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:25:24 #145
184769 crew  Deisyy
pi_219564023
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
De kant van Mies dus ;)
pi_219564066
Judith: sinds wanneer is 'overal je eigen feestje bouwen' een superpower van een enigs kind?

Ik denk dat mijn tweede kind dan stiekem ook enigs kind denk ik 😂
pi_219564111
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
MB moest elke dag dus misschien waren KB en JvP blij wanneer ze er niet was. Rust, slapen.
pi_219564127
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Och dat gemijmer over die vent in die podcast. Over dat nr van Celine Dion wat ze had getattoeerd omdat dat The godfather zn fave was 🤢, een core memory aan Sint

[ Bericht 0% gewijzigd door Iris2.0 op 22-12-2025 21:34:38 (Toevoeging) ]
pi_219564160
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
De kant van Mies dus ;)
Inderdaad haar vader is de kant van Mies maar het zijn niet de centjes van Mies 😉.
pi_219564167
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: sinds wanneer is 'overal je eigen feestje bouwen' een superpower van een enigs kind?

Dit is echt onzin. Mijn kinderen deden dat beiden. Maar Judith wil hoe dan ook benadrukken hoe geweldig haar kind is.
pi_219564168
Ik blijf denken dat JvP gewoon MB wilde zijn.

Ik heb net de podcast geluisterd. Wat vindt die Iris zichzelf een toppertje. Ze cijfert zich weg en alles draait om mama met Kerst. Ik irriteer me wel aan de halfslachtige zinnen van MW, zij gooit echt in elke zin 'als in' er tussen.
pi_219564170
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
heel ingewikkeld, de andere optie is een strippenkaart, zodat ze allemaal even vaak aan de beurt komen.
_O-
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:39:59 #153
184769 crew  Deisyy
pi_219564220
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad haar vader is de kant van Mies maar het zijn niet de centjes van Mies 😉.
Maar al helemaal niet van Koen en Jacq, dus is het een beetje raar dat er gezegd wordt dat Mies maar uit die boerderie had moeten vertrekken.
pi_219564297
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Och dat gemijmer over die vent in die podcast. Over dat nr van Celine Dion wat ze had getattoeerd omdat dat The godfather zn fave was 🤢, een core memory aan Sint
Ik vind de hele poly om eerlijk te zijn zó saai als een dooie grasspriet (...). Dus ik luister geen podcasts of ik houd MW's gekonkel niet bij. Ik heb alleen onlangs met kromme tenen "Het mooiste meisje" gekeken (ik twijfel er niet aan dat ze zichzelf hiervoor heeft opgegeven). Toen ik binnen 10 minuten pa zag met "z'n eigen raceteam", MW als pits-poes, continue kijkend in een camera lens, en ma als "het cement die de boel sust", dacht ik een aanname te kunnen doen over de familie dynamiek. En toen de poly, als geheel, in beeld kwam en geen problemen leek te hebben met de ongeneerde vragen van die hijgerige presentator, toen dacht ik "wat een aandachtzoekers alledrie".
pi_219564311
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar al helemaal niet van Koen en Jacq, dus is het een beetje raar dat er gezegd wordt dat Mies maar uit die boerderie had moeten vertrekken.
Eerder werd altijd geroepen dat 'alles van samen' was. Maar in een van de laatste podcasts liet Michelle wel doorschemeren dat zij het meeste had betaald tijdens de verbouwing. Indirect hebben Koen en Jacqueline natuurlijk ook bijgedragen want zonder poly was er waarschijnlijk minder engagement op Michelle haar account en dus minder inkomsten.
pi_219564320
quote:

[..]
Zat er niks van hun geld tussen nee? Ik weet niet of we dat zo stellig kunnen stellen.
pi_219564328
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:48 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Zat er niks van hun geld tussen nee? Ik weet niet of we dat zo stellig kunnen stellen.
Zij zullen heus wel meebetaald hebben maar ik denk dat Michelle het meeste geld verdient van de drie.
pi_219564343
Tamara: Waarom zitten die kinderen constant half naakt aan tafel?
Misschien word je makkelijker met zoveel kinderen, maar hier is t toch wel regel dat je tijdens het eten kleding aan hebt 😅
pi_219564367
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
The godfather’s centjes 🫣
pi_219564381
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:

Ik heb net de podcast geluisterd. Wat vindt die Iris zichzelf een toppertje. Ze cijfert zich weg en alles draait om mama met Kerst. Ik irriteer me wel aan de halfslachtige zinnen van MW, zij gooit echt in elke zin 'als in' er tussen.
Ik denk dat ook. Iemand noemde JvP hier een wolf in schaapskleren. Niet gek bedacht.

Iris… ik zou hard weglopen als ik MB was. MB voelt zich heel wat maar Iris voelt zich echt superieur.
pi_219564399
quote:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat Mies uit de boerderie moet vertrekken. Ik zeg alleen dat Mies in de boerderie zit dankzij haar vader.

Wel heb ik ooit gezegd, dat ik het raar vond dat K en J vertrokken zijn. Dit omdat er hier werd gezegd dat A. K & M getrouwd waren in gemeenschap van goederen (wat ik niet geloof) en B. dat alledrie geïnvesteerd hadden in de boerderie (net als de webshop).
pi_219564409
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Zij zullen heus wel meebetaald hebben maar ik denk dat Michelle het meeste geld verdient van de drie.
Ze zaten alledrie voor een gelijk deel in de boerderij (hun eigen woorden) maar ik denk inderdaad dat MB de enige is die het in haar eentje kan betalen.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:59:14 #163
184769 crew  Deisyy
pi_219564460
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat Mies uit de boerderie moet vertrekken. Ik zeg alleen dat Mies in de boerderie zit dankzij haar vader.

Wel heb ik ooit gezegd, dat ik het raar vond dat K en J vertrokken zijn. Dit omdat er hier werd gezegd dat A. K & M getrouwd waren in gemeenschap van goederen (wat ik niet geloof) en B. dat alledrie geïnvesteerd hadden in de boerderie (net als de webshop).
Iemand anders zei net dat Mies maar had moeten vertrekken, ik heb altijd van hier begrepen dat Mies het meeste geld in die hut had gestoken.
pi_219564528
Ach we zullen het wederom nooit weten, want voor de breuk was alles geheel gelijkwaardig verdeeld financieel en nu ineens weer niet. Het verhaaltje wordt opgehangen hoe het op dat moment het beste in het straatje past...
pi_219564548
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien word je makkelijker met zoveel kinderen, maar hier is t toch wel regel dat je tijdens het eten kleding aan hebt 😅
Heel raar.
pi_219564564
Ik denk dat de nodige info nog wel met sneertjes gedropt wordt via de podcast. En ik ben benieuwd naar de bronnen uit Uden die kunnen vertellen hoe de sfeer is op de farm. Maar dat komt vast bij de juice channels ter spraken een dezer dagen.
pi_219564570
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Iemand anders zei net dat Mies maar had moeten vertrekken, ik heb altijd van hier begrepen dat Mies het meeste geld in die hut had gestoken.
Ik las het ook en vanuit het oogpunt van 7 kinderen (+2 van Tim) zou het tóch in een ideale wereld fijn zijn als zij in die boerderie konden blijven, hun eigen "honk" hebben en de twee stelletjes elkaar afwisselen. Nu worden ze van hot naar her gesleept. Wat een chaos hebben die mensen gecreëerd.
pi_219564625
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik las het ook en vanuit het oogpunt van 7 kinderen (+2 van Tim) zou het tóch in een ideale wereld fijn zijn als zij in die boerderie konden blijven, hun eigen "honk" hebben en de twee stelletjes elkaar afwisselen. Nu worden ze van hot naar her gesleept. Wat een chaos hebben die mensen gecreëerd.
Ja bedoelde het idd vanuit het oogpunt van de kinderen. Snap dat als Michelle er het meest ingestoken heeft en ook de enige is die dat betalen kan, ze daar niet op zit te wachten. Maar voor de kinderen zou het wel het meest stabiel geweest zijn…
pi_219564701
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:19 schreef NineMilka het volgende:
Ik vind het huis van Junoordzij zo benauwend ogen. Heel smal en volgepropt. Lage plafonds lijkt het. Verder mooi gemaakt hoor met al die kleuren, maar het oogt wel smal en vol daardoor lijkt het.
Eens. En volgens mij is het een groot huis dus waar die ruimte in gaat zitten? De woonkamer is erg klein, de keuken oogt inderdaad ook volgepropt en smal.
Ik vind de kleuren juist helemaal niks, volgens mij maakt dat het zo klein/benauwend. Bv ook op zolder, waar zij slapen. Balken, overal poepbruin. Nee, niet mijn stijl.
pi_219564739
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, achtergrond, financieel, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
pi_219564770
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En zo niet: zet het dan niet op Insta.
pi_219564795
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
Precies, een wannabe MB. Ze ging zich hetzelfde kleden, hetzelfde praten. Haar zoons werden kopietjes van de Bollentjes. Nu neemt ze alles over, inclusief de 'dochterdiezenooitheeftgekregen'. Natuurlijk is MW niet heilig en was ze er zelf bij, maar ik heb toch het gevoel dat ze 'genaaid' is.
pi_219564799
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:14 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Ja bedoelde het idd vanuit het oogpunt van de kinderen. Snap dat als Michelle er het meest ingestoken heeft en ook de enige is die dat betalen kan, ze daar niet op zit te wachten. Maar voor de kinderen zou het wel het meest stabiel geweest zijn…
Niks aan deze situatie is stabiel voor de kinderen.
Ik gun iedereen een geliefde maar ik kan nu alleen maar denken: arme kinderen.
Hoe moeten zij zich voelen? Het gesleep, de verwarrende situatie over wie met wie is. Het geroddel, wat er ongetwijfeld is.
Heel sneu :N
pi_219564815
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Precies, een wannabe MB. Ze ging zich hetzelfde kleden, hetzelfde praten. Haar zoons werden kopietjes van de Bollentjes. Nu neemt ze alles over, inclusief de 'dochterdiezenooitheeftgekregen'. Natuurlijk is MW niet heilig en was ze er zelf bij, maar ik heb toch het gevoel dat ze 'genaaid' is.
Exact wat is al zeg sinds het begin van de poly. Of MB genaaid is weet ik niet. Ik denk eerder dat ze KB richting JvP heeft gedreven.

En JvP en die dochter, ik vond het altijd wat sneu voor haar eigen kinderen.
pi_219564816
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind de hele poly om eerlijk te zijn zó saai als een dooie grasspriet (...). Dus ik luister geen podcasts of ik houd MW's gekonkel niet bij. Ik heb alleen onlangs met kromme tenen "Het mooiste meisje" gekeken (ik twijfel er niet aan dat ze zichzelf hiervoor heeft opgegeven). Toen ik binnen 10 minuten pa zag met "z'n eigen raceteam", MW als pits-poes, continue kijkend in een camera lens, en ma als "het cement die de boel sust", dacht ik een aanname te kunnen doen over de familie dynamiek. En toen de poly, als geheel, in beeld kwam en geen problemen leek te hebben met de ongeneerde vragen van die hijgerige presentator, toen dacht ik "wat een aandachtzoekers alledrie".
Nou, dat dus.
Eng gezinnetje ook, die Walk familie.
pi_219564849
Jeanine van Bzzonder: ook een flits-bezoekje aan Lapland in februari.
Met veel linkjes dus vast ook gesponsord.

En nu in een hotel met Joas terwijl ze allebei ziek zijn. Want kon niet verzet worden.
Ik vind het een beetje aso, anderen aansteken.
Zij hoeven echt geen week droog brood te eten als ze een nachtje hotel opnieuw moeten boeken.
pi_219564879
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit is echt onzin. Mijn kinderen deden dat beiden. Maar Judith wil hoe dan ook benadrukken hoe geweldig haar kind is.
Judith verafgoodt Bob. Hij is haar held en hij moet waarmaken wat zij niet meer kan op sportgebied. Arm joch....
pi_219564985
KC die danst als kerstvrouwtje 🤶🫣
pi_219565004
Benieuwd of de bollen en kids van jvp elkaar nog wel gewoon zien . Bijzonder ook dat Koen van sociaal media af is benieuwd wat hij nu doet

Zusje van drielingmama julia weet iemand wat daar mee is
pi_219565020
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik volg haar niet maar las ik laatst iets over een miskraam (?).
pi_219565024
Zouden jvp en kb überhaupt uit elkaar zijn geweest, zoals ze beweerden? Of waren ze echt alle drie uit elkaar en nu aleen jvp en kb samen?
pi_219565039
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:06 schreef slowie het volgende:
Zouden jvp en kb überhaupt uit elkaar zijn geweest, zoals ze beweerden? Of waren ze echt alle drie uit elkaar en nu aleen jvp en kb samen?
Is er eerder echt gezegd dat JvP en KB ook niet meer samen waren?
pi_219565054
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik ook. Zij en jvp werden verliefd, dan deelt ze haar man met jvp, ook omdat Koen daarmee instemde.
Ze mengt zich in je gezin met 4 kinderen, de hare mengen zich ook met je kinderen . En dan ineens gaat het niet meer en gaat je man verder met de vrouw waar jij verliefd op werd.
En ik weet, ze hebben er zelf voor gekozen maar ik zou het anders hebben gevonden als jvp ook niet meer met Koen verder ging.
Ik denk persoonlijk dat jvp en Koen voor de schijn ook uit elkaar zijn gegaan, dat ze dat mb in eerste instantie hebben willen laten geloven.
En toen het definitief over was met de poly hebben ze toegegeven dat zij nog een setje vormden. Dit denk ik hè, weet ik niet zeker.
pi_219565057
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:43 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Judith verafgoodt Bob. Hij is haar held en hij moet waarmaken wat zij niet meer kan op sportgebied. Arm joch....
Ik word soms een beetje kriegel als ik hem zo overijverig zie doen, wat natuurlijk onredelijk is aangezien het kind 6 jaar is. Ik denk inderdaad dat Judith hem heel erg pusht en dat ze samen met hem een, door haar vader gemaakte, Excell bestand bijhoudt van zijn sport- en spelletjesprestaties 🥴.
pi_219565071
quote:
Benieuwd of de bollen en kids van jvp elkaar nog wel gewoon zien . Bijzonder ook dat Koen van sociaal media af is benieuwd wat hij nu doet

Het meisje is stilgeboren na 37 weken zwangerschap.
pi_219565103
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Idem... mijn kinderen doen dit ook 🤦‍♂️ snap Judith echt niet soms/regelmatig
pi_219565109
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:14 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Het meisje is stilgeboren na 37 weken zwangerschap.
Och, wat verdrietig
pi_219565168
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 22:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, achtergrond, financieel, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
Dat klopt denk ik niet helemaal. Haar ex-man heeft een topfunctie, dus ze leefden denk ik niet echt modaal. Ze heeft engels gestudeerd, las ik laatst. Dus ze had het al goed voor elkaar. Vind haar al met al rustiger en volwassener overkomen dan Mies.
pi_219565192
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk idd dat Koen en Jacq nog niet een definitieve woning voor alle 9 hebben, omdat scheiding en het bedrijf financieel nog niet afgewikkeld zijn. Voor ons lijkt het misschien rommelig, van huis naar huis, maar ze moesten uit de boerderie. Lastige situatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 22-12-2025 23:40:58 (Aanvulling ) ]
pi_219565234
quote:

Denk dat we dat met kerst/Koen verjaardag wel gaan zien.
pi_219565241
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat klopt denk ik niet helemaal. Haar ex-man heeft een topfunctie, dus ze leefden denk ik niet echt modaal. Ze heeft engels gestudeerd, las ik laatst. Dus ze had het al goed voor elkaar. Vind haar al met al rustiger en volwassener overkomen dan Mies.
Wat voor topfunctie heeft haar ex-man?

En als ze het goed voor elkaar had, waarom is ze sinds de boerderie al twee keer verhuisd?

Een studie Engels stelt niets voor in de wereld van MW.
pi_219565262
Als jvp en kb niet uit elkaar waren, vind ik het nog raarder dat zij twee dan ieder apart gingen wonen. Nog meer verwarrend voor de kinderen.
pi_219565285
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat voor topfunctie heeft haar ex-man?

En als ze het goed voor elkaar had, waarom is ze sinds de boerderie al twee keer verhuisd?

Een studie Engels stelt niets voor in de wereld van MW.
Board of Managers bij DAF. Jacq is hoger opgeleid dan Mies. Ze is eerst in een vakantiehuisje gegaan en nu op een tijdelijke huurplek, omdat ze uit de boerderie moest en alles (zaak, boerderie) financieel nog niet afgewikkeld was/is. Dan kun je geen huurcontract afsluiten of een huis kopen. Is dus uit nood. Hoop dat Mies haar exen snel uitkoopt, dan kan iedereen verder.
pi_219565288
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:49 schreef slowie het volgende:
Als jvp en kb niet uit elkaar waren, vind ik het nog raarder dat zij twee dan ieder apart gingen wonen. Nog meer verwarrend voor de kinderen.
Nou ja, dit dus.

Als je al een paar jaar in een poly een gezin vormt en eentje stopt ermee, en de twee anderen gaan met elkaar verder, dan zoek je een manier om bij elkaar te blijven in één huis. Van mij part op je knieën naar schoonpa Walk en daar geld lenen; het gaat óók om zijn kleinkinderen.
pi_219565310
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Board of Managers bij DAF. Jacq is hoger opgeleid dan Mies. Ze is eerst in een vakantiehuisje gegaan en nu op een tijdelijke huurplek, omdat ze uit de boerderie moest en alles (zaak, boerderie) financieel nog niet afgewikkeld was/is. Dan kun je geen huurcontract afsluiten of een huis kopen. Is dus uit nood. Hoop dat Mies haar exen snel uitkoopt, dan kan iedereen verder.
Jammer dat haar ex-man niet heeft ingegrepen qua huisvesting. Heb het vaker gezien, waarbij mannen die het financieel goed hebben, hun ex laten hangen met hun kinderen.

Ik hoop het met je. Deze situatie is op beeld al een drama en zal achter de schermen niet veel beter zijn.
pi_219565385
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik volg haar niet maar las ik laatst iets over een miskraam (?).
Dat meisje is overleden in de buik met 37 weken
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219565389
Koen heeft wel veel groeven voor zijn leeftijd zeg. Hij is nog maar 35 of 36!
Koen en jvp tja ik vind het wel leuk voor ze eigenlijk. Ik hoop dat ze niet gelijk gaan samenwonen.
pi_219565415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:31 schreef meesterinbreekster het volgende:
Koen en jvp tja ik vind het wel leuk voor ze eigenlijk. Ik hoop dat ze niet gelijk gaan samenwonen.
Hoezo niet gelijk gaan gaan samen wonen? Dat deden ze al met zijn allen
pi_219565574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:42 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Hoezo niet gelijk gaan gaan samen wonen? Dat deden ze al met zijn allen
Dit is toch een nieuwe situatie? Lijkt me dat je eerst even moet uitvogelen of dat werkt he
pi_219565600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 03:10 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Dit is toch een nieuwe situatie? Lijkt me dat je eerst even moet uitvogelen of dat werkt he
Ik moet dan wel aan de kinderen denken hoe dit voor ze voelt.
Vooral voor die van Mb en kb.
Mama en papa eerst met z'n twee, dan een extra moeder" erbij.
En na een tijdje mag hun eigen moeder niet meer " mee" doen.
Lijkt mij voor de kinderen echt een moeilijke loyaliteitskwestie.
Ze zitten er echt tussenin.
En wie er fout is( als je daar van kunt spreken, niemand heeft dit zo gewild denk ik) doet er dan niet toe.
Ook voor de 3 van jvp is dit een vreemde situatie.
Voor de kinderen blijf ik het sneu vinden hoe het is gelopen.
pi_219565750
Ik snap werkelijk niet dat hier steeds wordt geroepen dat ze maar met z'n alle op de boerderij hadden moeten blijven.

Zijn jullie gescheiden? Weleens een een relatie verbroken of zelf aan de kant gezet?
Dan wil je toch helemaal niet met degene in een huis blijven wonen met al het verdriet, frustratie en pijn?

Zeker niet voor de kinderen! Die voelen zoiets haarfijn aan hoor.
pi_219565815
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat, en de boerderie is geheel verbouwd naar Mies haar wens. Die andere 2 wilden dat niet zo. Dus in hoeverre voelde die boerderie ook echt van jvp en K?
pi_219565821
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 22:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Jvp had het thuis niet slecht voor elkaar. Haar ex zat goed in de slappe was. Dus daarvoor hoefde ze het niet te doen. Maar het zal de aandacht oid zijn geweest.
pi_219565899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 05:50 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat hier steeds wordt geroepen dat ze maar met z'n alle op de boerderij hadden moeten blijven.

Zijn jullie gescheiden? Weleens een een relatie verbroken of zelf aan de kant gezet?
Dan wil je toch helemaal niet met degene in een huis blijven wonen met al het verdriet, frustratie en pijn?

Exact, en was hetzelfde gezegd als bijv Koen er was blijven wonen?
pi_219565903
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:49 schreef slowie het volgende:
Denk dat ze daar niet eerlijk over zijn geweest, deden voorkomen alsof ze uit elkaar waren?
pi_219565954
Of KB en JVP hebben het stilgehouden uit respect voor MW totdat alles is afgewikkeld, of ze wilden het gewoon nog samen uitzoeken zonder social media.
Maar nu MW ook gewoon out in the open haar nieuwe lover showt dat zij het gevoel hebben dat ze zich ook niet meer hoeven te verstoppen.

Over de boerderij hebben ze eens verteld in een vlog dat ze speciaal een bank hadden gezocht waarbij ze ieder een gelijk deel hypotheek konden afsluiten.. dus het verhaal toen was dat ze er ieder voor een gelijk deel in zitten.
(Verbouwing dan even niet meegeteld)

Buitenom dat vind ik het leuk voor KB en JVP, vind JVP er een stuk minder afgeleefd uitzien dus het zal haar goed doen zonder de gehele poly en wellicht wat minder drank consumptie
pi_219565963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:04 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Jammer dat haar ex-man niet heeft ingegrepen qua huisvesting. Heb het vaker gezien, waarbij mannen die het financieel goed hebben, hun ex laten hangen met hun kinderen.

Ik hoop het met je. Deze situatie is op beeld al een drama en zal achter de schermen niet veel beter zijn.
Denk je echt dat hij JvP met niks heeft laten zitten?
Misschien heeft hij haar bij hun eigen scheiding al geholpen en/of heeft ze geld gehad. JvP is een volwassen vrouw die na haar scheiding een tijdelijke woning betrok en van daaruit naar een nieuwbouwwoning verhuisde. Dat huis was amper ingericht toen ze met de kinderen introk bij MB en KB. En ik zeg niet dat haar ex dit voor haar heeft geregeld maar ik geloof ook niet dat hij haar met niks heeft laten zitten. En dat hij een prima baan en woning heeft zegt niet dat hij de middelen heeft om een huis te regelen.
pi_219565976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk je echt dat hij JvP met niks heeft laten zitten?
Misschien heeft hij haar bij hun eigen scheiding al geholpen en/of heeft ze geld gehad. JvP is een volwassen vrouw die na haar scheiding een tijdelijke woning betrok en van daaruit naar een nieuwbouwwoning verhuisde. Dat huis was amper ingericht toen ze met de kinderen introk bij MB en KB. En ik zeg niet dat haar ex dit voor haar heeft geregeld maar ik geloof ook niet dat hij haar met niks heeft laten zitten. En dat hij een prima baan en woning heeft zegt niet dat hij de middelen heeft om een huis te regelen.
En hij is haar niks verplicht toch? Zij maakt er een zooitje van. En dat is sneu voor de kinderen, maar hij hoeft niet alles voor haar op te lossen.
pi_219565985
quote:

Voor mijn kinderen zou het vooral niet gewerkt hebben. Voor mijzelf trouwens ook niet maar in het kader van ‘alles voor de kinderen’ is het echt niet gezegd dat samen in de woning blijven beter is. En birdnesting is ook lang niet altijd een goed idee.
pi_219565991
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 08:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En hij is haar niks verplicht toch? Zij maakt er een zooitje van. En dat is sneu voor de kinderen, maar hij hoeft niet alles voor haar op te lossen.
Ook dat. Dan zou je nog kunnen denken dat hij het voor de kinderen zou kunnen doen maar daar heeft JvP het zelf ook niet zo druk mee gehad.
pi_219566063
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Nou ik niet. Ze gedroeg zich als een fangirl die er alles aan deed om op haar grote voorbeeld te lijken. Een volwassen evenwichtige vrouw gaat niet ineens anders praten, zich anders kleden en zelfs haar kinderen omvormen naar minikakkerktjes in polo's en loafertjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 23-12-2025 17:19:11 ]
pi_219566132
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2025 07:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Jvp had het thuis niet slecht voor elkaar. Haar ex zat goed in de slappe was. Dus daarvoor hoefde ze het niet te doen. Maar het zal de aandacht oid zijn geweest.
Of liefde.
pi_219566143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 08:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ook dat. Dan zou je nog kunnen denken dat hij het voor de kinderen zou kunnen doen maar daar heeft JvP het zelf ook niet zo druk mee gehad.
Hij is verantwoordelijk voor de kinderen als ze bij hem zijn. Zij is bij hem weggegaan en daarmee hoeft hij niks voor of met haar te doen. Hij is echt niet verantwoordelijk voor de situatie bij J.
pi_219566195
quote:

Nee, je kan niet eens door.
Voor de kinderen is die duidelijkheid ook beter. Denk dat ze al lang genoeg of te lang samen hebben gezeten.

Triest, maar life happens.
Ze hebben het geprobeerd toch.

Zus van Julia is ook echt heel triest. Vreselijk zoiets. Vind het wel bijzonder, maar zal haar kennende volledig in overleg zijn, dat zij er zoveel over post.
pi_219566291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 08:08 schreef Babbelaertje het volgende:
Of KB en JVP hebben het stilgehouden uit respect voor MW totdat alles is afgewikkeld, of ze wilden het gewoon nog samen uitzoeken zonder social media.
Maar nu MW ook gewoon out in the open haar nieuwe lover showt dat zij het gevoel hebben dat ze zich ook niet meer hoeven te verstoppen.

Over de boerderij hebben ze eens verteld in een vlog dat ze speciaal een bank hadden gezocht waarbij ze ieder een gelijk deel hypotheek konden afsluiten.. dus het verhaal toen was dat ze er ieder voor een gelijk deel in zitten.
(Verbouwing dan even niet meegeteld)

Buitenom dat vind ik het leuk voor KB en JVP, vind JVP er een stuk minder afgeleefd uitzien dus het zal haar goed doen zonder de gehele poly en wellicht wat minder drank consumptie
Michelle heeft ze min of meer voor de bus gegooid door dingen uit te spreken in de podcast. Terwijl zij alles van social media weghouden. ( wat ik netjes vindt en de enige juiste manier)

Vindt JvP helemaal geen fangirl maar he dat is ieders interpretatie. Ik denk echt dat dit alles vanuit liefde ( of verliefdheid) is gestart en al vrij snel scheef is gegroeid. Wat trouwens ook heel logisch is. Zat ineens te denken; Toen JVp in het nieuwbouwhuis woonde was Koen daar ook wel eens ‘s nachts toch? Dat werd toen weggezet als heel normaal en verdelen ofzo?

En dan is het nu aan drie volwassenen om dit zo netjes mogelijk en ik alle privacy af te handelen.

Mies vind ik nu overkomen als het verwende en zeurende kind dat niet tegen de verlies kan. Houd dit lekker binnenskamers. Deel je nieuwe liefde maar stop met sneren en halve verhalen.

Wederom een verdienmodel. Eerst de poly nu de poly scheiding
pi_219566322
Mag er een apart topic over de ex-poly komen mod?!

#kijktlief 😂
pi_219566405
Vind de feestoutfits van Sanneke wel leuk!

En dbm die op threads in paniek is omdat haar moeder de ass vragenlijst anders heeft ingevuld als zijzelf 😂
Wat had haar moeder moeten doen dan? Alle vragen overleggen? Wees blij dat ze het wilt doen
pi_219566422
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2025 06:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat, en de boerderie is geheel verbouwd naar Mies haar wens. Die andere 2 wilden dat niet zo. Dus in hoeverre voelde die boerderie ook echt van jvp en K?
Ze zeiden juist dat ze alle drie dezelfde smaak hadden en er weinig onenigheid was over de inrichting.
Wat jvp en kb betreft hadden zij minder veel gesloopt/verbouwd. Mb wilde het dan wel gelijk goed aanpakken ipv een half aangepakt huis
pi_219566427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

En dbm die op threads in paniek is omdat haar moeder de ass vragenlijst anders heeft ingevuld als zijzelf 😂
Wat had haar moeder moeten doen dan? Alle vragen overleggen? Wees blij dat ze het wilt doen

Wil ze de bewust richting een diagnose sturen 🫣

Dat vest dat ze aan heeft vandaag is echt lelijk 🫣
pi_219566455
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

En ze moet gewoon een flair broek aandoen. Dat zal haar zoveel beter staan dan die strakke modellen
pi_219566492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Die paniek snapte ik ook niet, het is opzich logisch dat iemand anders het anders invult toch? Denk juist goed om meerdere perspectieven te hebben, DBM zal hem wel maximaal negatief ingevuld hebben.

Ik dacht trouwens dat ze al een keer (of een aantal keer) had gezegd dat ze al een autisme diagnose had?

En dat vest 🤯
pi_219566503
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Ja precies! Ik heb dat dus met mn moeder. Dat ik denk je hebt het gewoon echt niet gezien ook.

Dat zegt ze . Ik denk idd bewust de diagnose krijgen
pi_219566538
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die paniek snapte ik ook niet, het is opzich logisch dat iemand anders het anders invult toch? Denk juist goed om meerdere perspectieven te hebben, DBM zal hem wel maximaal negatief ingevuld hebben.

Ik dacht trouwens dat ze al een keer (of een aantal keer) had gezegd dat ze al een autisme diagnose had?

En dat vest 🤯
Nee iemand heeft geopperd "heb je niet...?" En toen hoorde ze een diagnose waar ze graag een sticker van wilde hebben... ze leeft er wel al volledig naar 🤦‍♂️ blijf het bijzonder vinden
pi_219566570
quote:

[..]

En dat vest 🤯
Ze vind hem zo mooi dat ze er nog wel 5 van wil 🫣
pi_219566598
Er werd hier geschreven over het huis van Junoordzij. Laat ik vooropstellen dat zij er erg blij mee zijn en dat dat het enige belangrijke is, maar ik vind het resultaat van de verbouwing tegenvallen. De kleuren (vooral de zolder, die al donker is) zijn niet mijn smaak, maar ik snap vooral de uitbouw niet zo. Het is heel hokkerig geworden, met veel smalle ruimtes. De keuken is smal en door dan te kiezen voor een eiland doet het nog krapper aan en staat de ruimte erg vol (terwijl de keuken een een doorloop is).

Er zal bewust voor deze indeling en constructie gekozen zijn, maar ik vind het allemaal krap en smal over komen, terwijl ze, zoals Harper al schreef, vooral beneden best wat woonoppervlakte lijken te hebben.
pi_219566650
Milou: 'we hebben gisteren vast een lijst met cadeautjes gemaakt' da's rijkelijk laat toch? Over 2 dagen is het kerst 🙈.
pi_219566653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze vind hem zo mooi dat ze er nog wel 5 van wil 🫣
Wansmaak is ook smaak zou mijn oma zeggen 🙈.
pi_219566767
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou: 'we hebben gisteren vast een lijst met cadeautjes gemaakt' da's rijkelijk laat toch? Over 2 dagen is het kerst 🙈.
Misschien had niemand linkjes met haar gedeeld voor inspiratie?
pi_219566769
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wansmaak is ook smaak zou mijn oma zeggen 🙈.
😆
pi_219566861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:39 schreef Tarantelle het volgende:
Er werd hier geschreven over het huis van Junoordzij. Laat ik vooropstellen dat zij er erg blij mee zijn en dat dat het enige belangrijke is, maar ik vind het resultaat van de verbouwing tegenvallen. De kleuren (vooral de zolder, die al donker is) zijn niet mijn smaak, maar ik snap vooral de uitbouw niet zo. Het is heel hokkerig geworden, met veel smalle ruimtes. De keuken is smal en door dan te kiezen voor een eiland doet het nog krapper aan en staat de ruimte erg vol (terwijl de keuken een een doorloop is).

Er zal bewust voor deze indeling en constructie gekozen zijn, maar ik vind het allemaal krap en smal over komen, terwijl ze, zoals Harper al schreef, vooral beneden best wat woonoppervlakte lijken te hebben.
Ja, eens. Als je erin staat is het misschien anders, maar van de foto’s en filmpjes ervaar ik het ook zo.
pi_219566925
quote:

[..]

En dat vest 🤯
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze adhd heeft, een neurodivergente burn out en mogelijk autisme
pi_219566998
quote:

Wat is de uitbouw dan?
Want tot nu toe heb ik alleen een kleine woonkamer en keuken gezien. Ik weet dat ze ook nog een werkruimte beneden heeft maar niet gezien. Allemaal niet ruim, terwijl het tijdens de verbouwing wel leek.
pi_219567025
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:10 schreef Earring het volgende:

[..]
En ze moet gewoon een flair broek aandoen. Dat zal haar zoveel beter staan dan die strakke modellen
Op deze manier accentueert ze haar "krokette beentjes" (of hoe noemt ze die)
pi_219567124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:19 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze adhd heeft, een neurodivergente burn out en mogelijk autisme
Dan heb ik het verkeerd onthouden, al die labels ook 🙈
pi_219567128
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat is de uitbouw dan?
Want tot nu toe heb ik alleen een kleine woonkamer en keuken gezien. Ik weet dat ze ook nog een werkruimte beneden heeft maar niet gezien. Allemaal niet ruim, terwijl het tijdens de verbouwing wel leek.
Volgens mij waar de eethoek staat? Daar zie ik een lichtkoepel.
pi_219567130
Elisejoanna: ben ik de enige die die slaapfoto met zoon er nep en in scène gezet uit vind zien? 😅
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:52:19 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219567133
quote:

Eens door die verbouwings hoogtepunt heen gescrold. LOVE alle kleuren en materialen, maar het is inderdaad een lang smal huis, de uitbouw lijkt opgedeeld in keuken/eetkamer en dan in de lengte een bijkeuken ernaast. Terwijl er misschien beter wat meer breedte gekozen had kunnen worden en dan een vierkante bijkeuken achterin, dat je er een L omheen krijgt zeg maar. Denk wel dat het op film sowieso altijd meer diep/lang lijkt dan breed.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219567169
Die gekke DBM, het lijkt inderdaad wel of ze die diagnose wíl hebben.

En haar vest. Ik vind het vreselijk lelijk, maar ik vind het wel echt iets voor haar.
pi_219567281
Sanneke heeft een 24 uurs bloeddrukmeter kastje van de huisarts. Klagen dat hij afgaat. Lijkt me eerder zorgerlijk dat dit nodig is op deze leeftijd. En M. was gister opeens ziek, overgegeven en dan weet ze niet wat ze moet doen. Het jochie is net 1, dat gaat nog een hele lange weg worden.
pi_219567296
Dat vest is inderdaad wansmaak woensdag. Haar man mag er nog 5 betalen eerdaags.
pi_219567318
Sanneke op Threads:

Iemand vraagt: “Wat houdt mensen arm?”
Sanneke: “Kapitalisme”

Meid, heb je je social media gezien? Je bent een wandelende reclamebord 😂
pi_219567340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 12:10 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft een 24 uurs bloeddrukmeter kastje van de huisarts. Klagen dat hij afgaat. Lijkt me eerder zorgerlijk dat dit nodig is op deze leeftijd. En M. was gister opeens ziek, overgegeven en dan weet ze niet wat ze moet doen. Het jochie is net 1, dat gaat nog een hele lange weg worden.
"En er kon bij M vanochtend geen lachje af en toen dacht ze oowww, daar gaat onze Kerst". En Dion is op de achtergrond alles aan het sussen wat zij zegt. Lijkt me ook niet leuk als je vrouw vriendin verloofde aan het klagen is op Instagram over jullie 1-jarig kind en familie en bekenden dit kunnen zien.
pi_219567353
Kim neemt Kaiserbroodjes mee naar Oostenrijk :+ _O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219567428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Mirp het volgende:
Die gekke DBM, het lijkt inderdaad wel of ze die diagnose wíl hebben.
Dat was bij Sanneke ook zo. Die dacht dat het haar veel beter zou laten voelen en dat iedereen haar op handen zou dragen de diagnose aan haar kon zien. En toen kwam ze erachter dat er helemaal niets veranderde, wat misschien "het kuiltje" waar ze in zit, alleen nog maar dieper heeft gemaakt. Ik schat zo in dat het bij DBM niet veel anders zal zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cattolica op 23-12-2025 12:43:27 ]
pi_219567645
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elisejoanna: ben ik de enige die die slaapfoto met zoon er nep en in scène gezet uit vind zien? 😅
Vind haar sowieso nep.
pi_219567663
Ik kijk nooit bij Sanneke, maar nu even wel. Ik vind de kerst outfits leuk.
pi_219567701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 09:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Hij is verantwoordelijk voor de kinderen als ze bij hem zijn. Zij is bij hem weggegaan en daarmee hoeft hij niks voor of met haar te doen. Hij is echt niet verantwoordelijk voor de situatie bij J.
Eens hoor. Hij zal echt gedaan hebben waartoe hij verplicht was.
pi_219567712
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 december 2025 12:31 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat was bij Sanneke ook zo. Die dacht dat het haar veel beter zou laten voelen en dat iedereen haar op handen zou dragen de diagnose aan haar kon zien. En toen kwam ze erachter dat er helemaal niets veranderde, wat misschien "het kuiltje" waar ze in zit, alleen nog maar dieper heeft gemaakt. Ik schat zo in dat het bij DBM niet veel anders zal zijn.
Die gaat er waarschijnlijk net als Sanneke helemaal naar leven.
pi_219567719
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Eens door die verbouwings hoogtepunt heen gescrold. LOVE alle kleuren en materialen, maar het is inderdaad een lang smal huis, de uitbouw lijkt opgedeeld in keuken/eetkamer en dan in de lengte een bijkeuken ernaast. Terwijl er misschien beter wat meer breedte gekozen had kunnen worden en dan een vierkante bijkeuken achterin, dat je er een L omheen krijgt zeg maar. Denk wel dat het op film sowieso altijd meer diep/lang lijkt dan breed.
Zoals ik het begrijp is de keuken smaller gemaakt, waardoor er een kleine werkkamer naast gerealiseerd kon worden. Juist omdat de keuken een doorloopfunctie heeft zou ik mij aan die geringe breedte enorm ergeren, de oude situatie ziet er veel mooier uit vind ik zelf.
Ik zou liever een deel van de bijkeuken om gebouwd hebben tot werkkamer. Maar ze zullen wel redenen hebben gehad om het zo te doen.

Ik hoop dat de tuin niet zo wordt als in de animatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 23-12-2025 14:13:29 ]
pi_219567742
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Een flare broek vind ik bij bijna niemand mooi staan. Zeker niet bij korte en stevige benen. Dan lijken benen nog korter en steviger.
  dinsdag 23 december 2025 @ 13:25:11 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219567795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Zoals ik het begrijp is de keuken smaller gemaakt, waardoor er een kleine werkkamer naast gerealiseerd kon worden. Juist omdat de keuken een doorloopfunctie heeft zou ik mij aan die geringe breedte enorm ergeren, de oude situatie ziet er veel mooier uit vind ik zelf.
Ik zou liever een deel van de bijkeuken om gebouwd hebben tot werkkamer. Maar ze zullen wel redenen hebben gehad om het zo te doen.

Ik hoop dat de tuin zo wordt als in de animatie.
Ah, dat extra tussenstuk voor een werkkamer haalde ik daar niet uit. Idd, had dan je bijkeuken 2 functies gegeven.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 23 december 2025 @ 13:43:03 #252
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219567910
Debbie is blij want haar nagels zijn weer gedaan, de vorige keer had ze daar geen energie voor.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219567938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:43 schreef popje het volgende:
Debbie is blij want haar nagels zijn weer gedaan, de vorige keer had ze daar geen energie voor.
Nou gelukkig maar! Met uitgegroeide nagels de kerstdagen doorbrengen is natuurlijk geen optie!
pi_219567946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:43 schreef popje het volgende:
Wat is er mis met de nagel van haar pink? Daarmee zou ik niet naar huis gaan 🙈
pi_219567962
Sanneke; Ik bekeek de foto’s van de fotoshoot van M maar vind ze niet zo mooi, het kindje is gewoon asgrauw kwa kleur en de kleren die hij aanheeft wordt het er niet beter op. Geen idee wat voor kleuren hij dan aan moet maar vond deze foto”s met elkaar gewoon triest ogen. (Niet bedoeld naar het jochie toe, die kan daar ook niks aan doen natuurlijk)
pi_219567964
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die ziet er inderdaad nogal eh… bijzonder uit. En de kleur van de middel- en ringvinger vind ik raar. Vlezig, alsof er geen nagels op die vingers zitten.
pi_219568089
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zij is echt altijd nep!
pi_219568167
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Middelvinger klopt ook niet toch? Is dit een chatgpt foutje?
pi_219568192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die ziet er inderdaad nogal eh… bijzonder uit. En de kleur van de middel- en ringvinger vind ik raar. Vlezig, alsof er geen nagels op die vingers zitten.
Ja dat rode randje onderin (bij nagelriem) lijkt alsof het ontstoken is en bloederig 🤔 maar gut... ze zit weer netjes op de bank en in bed de komende week
pi_219568240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nou gelukkig maar! Met uitgegroeide nagels de kerstdagen doorbrengen is natuurlijk geen optie!
Met uitgegroeide nagels in bed liggen is natuurlijk not done!
pi_219568361
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een flare broek vind ik bij bijna niemand mooi staan. Zeker niet bij korte en stevige benen. Dan lijken benen nog korter en steviger.
Ik zou bootcut aanraden
pi_219568412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zou bootcut aanraden
Ik draag ook bootcut jeans met lipoedeem benen.
pi_219568460
Niet mooi gedaan, die nagels van Debbie
pi_219568560
Die nieuwe dans reel bij Ellen (-Koen) 😱 dat jurkje is veelste kort, je ziet gewoon haar onderbroek
pi_219568637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 15:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die nieuwe dans reel bij Ellen (-Koen) 😱 dat jurkje is veelste kort, je ziet gewoon haar onderbroek
Hahahaaha!! Die is niet goed hoor! 😂😂😂
pi_219568679
quote:
Meine gute 😂😂
pi_219568724
Dbm op threads heeft een cinnamonrol trui voor zoon gekocht op de meisjes afdeling.
Van haar mogen dit soort truien ook op de jongens afdeling 🤦‍♂️ nee schat dit is echt vooral populair bij meisjes... op de jongens afdeling word dit niet verkocht en die paar jongens die dit leuk vinden houden van meisjes dingen dus dan kan je het gewoon daar vinden 👍
pi_219568896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm op threads heeft een cinnamonrol trui voor zoon gekocht op de meisjes afdeling.
Van haar mogen dit soort truien ook op de jongens afdeling 🤦‍♂️ nee schat dit is echt vooral populair bij meisjes... op de jongens afdeling word dit niet verkocht en die paar jongens die dit leuk vinden houden van meisjes dingen dus dan kan je het gewoon daar vinden 👍
Ik ken t helemaal niet, maar ze heeft het toch gewoon gekocht? Wat maakt t nou uit of je t van de meisjes of jongens afdeling koopt? Denk dat weinig jongens het leuk vinden, maar idd voor diegene die t wel leuk vinden is het dus gewoon te koop🤷‍♀️
pi_219568941
quote:
En iemand reageert met
Ervaringseskundige reactie: Aangezien autisme vrijwel altijdaangeboren is, is de kans vrij groot dat je moeder door de mand valt met haar antwoorden. Die paniek mag je laten varen. Vrijwel altijd wordt overduidelijk dat de ouder minstens zo autistisch is. JUIST als ze het anders beleefd heeft dan hoe jij het hebt beleefd is er duidelijk sprake van een discrepantie in de belevingswereld en aangezien jij al in het proces zit zal dat vrijwel zeker ‘in jouw voordeel’ uitpakken 😎

Bedoelt diegene nu dat de moeder van DBM bewust ‘foute’ antwoorden geeft?
Waarom kan zij het niet gewoon inderdaad anders beleefd hebben? Andere herinneringen?

En gelukkig maar dat het waarschijnlijk in het voordeel van DBM uitvalt, want ze is al volop in training voor De Diagnose in de zetten 🙄
pi_219569036
Denk dat DBM even bij de jongste dochter van de Zhou's op bakcursus moet hoor. Die appelflappen zien er een stuk beter uit 😂😂😂
pi_219569070
Die ex van Jvp is trouwens een knapperd zeg! Wat moest je dan uberhaupt met de Bollens, ik zou het wel weten
pi_219569145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:05 schreef Iris2.0 het volgende:
Die ex van Jvp is trouwens een knapperd zeg! Wat moest je dan uberhaupt met de Bollens, ik zou het wel weten
Ja want heel je relatie draait om het uiterlijk van je partner…

Ik vind het sowieso best bizar dat mensen haar ex opzoeken, dit is geen info die zomaar even van het internet haalt, dus je moet hem bewust opzoeken.
pi_219569153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 14:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dat rode randje onderin (bij nagelriem) lijkt alsof het ontstoken is en bloederig 🤔 maar gut... ze zit weer netjes op de bank en in bed de komende week
Nee, het is een goud/rood randje gelakt op de nagel. Maar door de kleurencombinatie ziet het er gewoon niet zo best uit.
pi_219569181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heeft ze gliw in the dark nagels nu?
Anders heeft ze er zo weinig aan.
pi_219569187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En iemand reageert met
Ervaringseskundige reactie: Aangezien autisme vrijwel altijdaangeboren is, is de kans vrij groot dat je moeder door de mand valt met haar antwoorden. Die paniek mag je laten varen. Vrijwel altijd wordt overduidelijk dat de ouder minstens zo autistisch is. JUIST als ze het anders beleefd heeft dan hoe jij het hebt beleefd is er duidelijk sprake van een discrepantie in de belevingswereld en aangezien jij al in het proces zit zal dat vrijwel zeker ‘in jouw voordeel’ uitpakken 😎

Waarom kan zij het niet gewoon inderdaad anders beleefd hebben? Andere herinneringen?

En gelukkig maar dat het waarschijnlijk in het voordeel van DBM uitvalt, want ze is al volop in training voor De Diagnose in de zetten 🙄
Een psychiater kijkt er zelden zo naar zoals hierboven beschreven. Ik zit in meerdere groepen en zie bijna dagelijks voorbij komen dat de diagnose niet gesteld wordt omdat klachten niet aanwezig waren tijdens kindertijd. En dan is hetgeen wat ouders aangeven doorslaggevend.
pi_219569219
Debbie had die groene nagels nog niet eens zo heel lang.
Maar goed zij moet weer vermelden dat ze geen energie had.
Ze word steeds dunner door haar afval spuitjes, zou ze niet bedenken dat ze dan nog minder energie heeft , een kacheltje moet branden
pi_219569270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En iemand reageert met

Verbaasde me ook erg over die reactie 🤔 of begreep hem niet 🤔 hoezo valt moeder door de mand? Die heeft toch niets te bewijzen lijkt mij 🤷 weet nog met de vragenlijst voor onze oudste dat als je de vragenlijst van mij, mijn partner en 2 van haar juffen naast elkaar legde leek het echt over 3 kinderen te gaan en zag je duidelijk dat de juffen het samen gedaan hadden (die dan 1 lijst inleveren 🤦‍♂️🤷)
pi_219569300
Never mind …
pi_219569360
quote:
Zij spoort niet hoor.
Ze heeft niemand nodig zegt ze. Waarom dan al maanden gezeur over exen, relaties en dates.
Ze kan wel samen met KC een optreden gaan geven
pi_219569428
Ik snap niet hoe makkelijk DBM telkens bij de dokterswacht komt. Vriend van ons kreeg afgelopen weekend ineens pijn in zn rug en heeft in de nacht door de kamer gekropen van de pijn. Zijn vrouw had gebeld met de dokterswacht en daar was het advies slik maar paracetamol.(natuurlijk had hij dat allang gehad) Een paar uur later nog eens gebeld, het verhaal aangedikt en toen mocht hij toch komen. Daar verder prima geholpen hoor maar voordat je daar mag komen moet je half dood zijn. Misschien dat je met kinderen altijd mag komen maar anders snap ik het niet.
pi_219569478
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:45 schreef IlseMarije het volgende:
Ik snap niet hoe makkelijk DBM telkens bij de dokterswacht komt. Vriend van ons kreeg afgelopen weekend ineens pijn in zn rug en heeft in de nacht door de kamer gekropen van de pijn. Zijn vrouw had gebeld met de dokterswacht en daar was het advies slik maar paracetamol.(natuurlijk had hij dat allang gehad) Een paar uur later nog eens gebeld, het verhaal aangedikt en toen mocht hij toch komen. Daar verder prima geholpen hoor maar voordat je daar mag komen moet je half dood zijn. Misschien dat je met kinderen altijd mag komen maar anders snap ik het niet.
Ook met kinderen mag je niet altijd komen. Ik ben ootit voor 'niks' geweest, omdat ik huilend opbelde omdat ik bang was. Onze zoon was 2x gereanimeerd, werd toen gewoon ziek (griepje ofzo) en ik was doodsbang (heb therapie gehad🙈). Toen mocht ik komen van de triagiste, om mij gerust te stellen.
Hele jonge baby's zijn ze wel voorzichtiger mee en mag je sneller mee komen.
Maar ik denk dat DBM heel goed weet wat ze moet zeggen waardoor ze steeds langs mag komen.
pi_219569566
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij spoort niet hoor.
Ze heeft niemand nodig zegt ze. Waarom dan al maanden gezeur over exen, relaties en dates.
Samen een dansje voor Sjenkie doen 🫣
pi_219569574
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ook met kinderen mag je niet altijd komen. Ik ben ootit voor 'niks' geweest, omdat ik huilend opbelde omdat ik bang was. Onze zoon was 2x gereanimeerd, werd toen gewoon ziek (griepje ofzo) en ik was doodsbang (heb therapie gehad🙈). Toen mocht ik komen van de triagiste, om mij gerust te stellen.
Hele jonge baby's zijn ze wel voorzichtiger mee en mag je sneller mee komen.
Maar ik denk dat DBM heel goed weet wat ze moet zeggen waardoor ze steeds langs mag komen.
Dit denk ik ook
pi_219569616
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij spoort niet hoor.
Hoe heet zij op insta?
pi_219569639
quote:
ielll vind ik totaal niet haha
  Moderator dinsdag 23 december 2025 @ 17:17:25 #286
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219569719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:10 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso best bizar dat mensen haar ex opzoeken, dit is geen info die zomaar even van het internet haalt, dus je moet hem bewust opzoeken.
Ik kwam vanmiddag wel per ongeluk bij hem uit :+

Hierboven stond iets over een studie Engels, daar wist ik nog niets van. Dus ik LinkedInnen. Daar staat ze nog met haar getrouwde naam op, en is haar ex een van 'er wordt ook vaak op deze profielen gekeken'. Dat wist ik naast de gedeelde achternaam wel ook zeker doordat zijn baan hier genoemd was.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219569722
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kunnen ze misschien een poly beginnen 🫣😂
pi_219569827
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Een psychiater kijkt er zelden zo naar zoals hierboven beschreven. Ik zit in meerdere groepen en zie bijna dagelijks voorbij komen dat de diagnose niet gesteld wordt omdat klachten niet aanwezig waren tijdens kindertijd. En dan is hetgeen wat ouders aangeven doorslaggevend.
Paniek!!! Hopelijk leest de vriendin van dbm niet mee
pi_219569844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Kunnen ze misschien een poly beginnen 🫣😂
En kunnen ze allemaal samen in de villa wonen
pi_219569882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 17:04 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Hoe heet zij op insta?
terugnaarliefde
pi_219569905
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Over Sjenkie gesproken...die is niet meer zo actief sinds zijn carrière bij Defensie. En maar goed ook, wil ie nog een beetje serieus genomen worden in die wereld 8-) 8-)
pi_219570095
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:10 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]

Och meid, rustig aan.het was een grapje. Opzoeken was niet nodig. Hij was voor de poly veel bij ze inbeeld
pi_219570137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 15:13 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Hahahaaha!! Die is niet goed hoor! 😂😂😂
Ze heeft denk ik weer zin in een date, en dan die vieze g.... mannetjes die reageren.
Ze heeft zo te zien mega jeuk

[ Bericht 7% gewijzigd door Henrike op 23-12-2025 18:07:20 ]
pi_219570452
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 17:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze heeft denk ik weer zin in een date, en dan die vieze g.... mannetjes die reageren.
Ze heeft zo te zien mega jeuk
Wie jeuk heeft moet krabben. Of zich laten krabben. Misschien knapt ze daar van op. Wat is zij wanhopig zeg.
pi_219570495
quote:
Knap? Ok
pi_219570526
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 december 2025 16:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
DBM is gewoon bang dat ze geen gediagnosticeerde reden heeft voor haar luie karakter.
Ze claimt toch al ADHD te hebben? (Ik weet niet of dat een zelfdiagnose of een officiële is) is dat nog niet excuus genoeg? 😅
pi_219570533
Milou kei handig met die bolderkar door de drukke winkels/winkelstraten. Ik moest vandaag ff een pakketje ophalen in het centrum, ik zou helemaal gestoord worden van zo iemand met een enorme bolderkar terwijl het al zo druk is 🙈
pi_219570645
quote:
Heb je zijn Instagram profielfoto gezien 🙈?
pi_219570702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:31 schreef meesterinbreekster het volgende:
Viel mij ook op! Stress doet ook wat met je, daar heeft hij vast wat van gehad de afgelopen maanden. JvP vind ik in die zin ‘frisser’ lijken dan dat ik haar in tijden gezien heb. Al zegt dat natuurlijk niet meteen iets
pi_219570714
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 19:02 schreef Linnen het volgende:

[..]
Viel mij ook op! Stress doet ook wat met je, daar heeft hij vast wat van gehad de afgelopen maanden. JvP vind ik in die zin ‘frisser’ lijken dan dat ik haar in tijden gezien heb. Al zegt dat natuurlijk niet meteen iets
En roken en alcohol drinken helpen ook niet mee
pi_219570813
Waarom delete Sanneke een foto van haar appeltaart punt met een dot slagroom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')