abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 21:49:12 #1
184769 crew  Deisyy
pi_219555281
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219555420
MW

Ik snap dat het shit is dat je je kinderen moet missen, maar niet iedereen in die situatie kan even naar Dubai vliegen.
En voor de kinderen is het toch ook fijn om bij papa te zijn?
Het begint inderdaad steeds meer op jaloezie te lijken. Ik vraag me af of de kinderen van JvP met de Kerst ook bij Koen zijn. Dan lijkt het alsof het gezin weer intact is minus Michelle. Zou ze daarom zo chagrijnig zijn?
pi_219555441
Ik denk dat het 'makkelijk' is om Michelle de zwarte Piet toe te spelen, aangezien zij het meeste de publiciteit opzoekt, een insta perfect plaatje lang heeft volgehouden, er juice naar buiten kwam van haar vreemdgaan met Tim.
Feit blijft dat niemand, behalve zij 3, weten wat er zich daar binnen heeft afgespeeld.

Ik sluit me bij Janeedan aan, ze hebben er met zijn drieën een potje van gemaakt.
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 22:01:17 #4
184769 crew  Deisyy
pi_219555462
Nou lijkt Dubai me helemaal niets, maar met kerst naar de zon zou ik ook wel willen O+
pi_219555518
De kinderen zijn met kerstavond bij haar, in mijn ogen is dat toch ook een onderdeel van kerst. Dus de hele kerst zonder kinderen is dan natuurlijk ook niet helemaal waar. Daarbij heeft ze de kinderen met oud en nieuw. Zo gaat dat helaas nou eenmaal als je gescheiden bent, dat je de feestdagen ook moet opdelen.
pi_219555620
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Sushirijst het volgende:
De kinderen zijn met kerstavond bij haar, in mijn ogen is dat toch ook een onderdeel van kerst. Dus de hele kerst zonder kinderen is dan natuurlijk ook niet helemaal waar. Daarbij heeft ze de kinderen met oud en nieuw. Zo gaat dat helaas nou eenmaal als je gescheiden bent, dat je de feestdagen ook moet opdelen.
En ze heeft niks met kerst. Maar dan wel kerstavond vieren met cadeautjes. Schiet mij maar lek.
pi_219555657
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Sushirijst het volgende:
En ze noemt zichzelf de Grinch. Ik snap wel dat het maximaal kut is om je kinderen te missen, maar als je kerst al helemaal kut vindt, waarom is het dan erger om ze niet te hebben in vergelijking met weer een avond naar het clubhuis?
Als het geen kerst was geweest waren de kinderen ook bij Koen geweest en zij weer aan de zuip in Amsterdam.

Ze zegt dat ze vlucht naar Dubai en geeft toe dat vluchten niet gezond is, maar dat doet ze wekelijks al. Nu alleen wat verder weg.
pi_219555762
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En ze noemt zichzelf de Grinch. Ik snap wel dat het maximaal kut is om je kinderen te missen, maar als je kerst al helemaal kut vindt, waarom is het dan erger om ze niet te hebben in vergelijking met weer een avond naar het clubhuis?
Als het geen kerst was geweest waren de kinderen ook bij Koen geweest en zij weer aan de zuip in Amsterdam.

Ze zegt dat ze vlucht naar Dubai en geeft toe dat vluchten niet gezond is, maar dat doet ze wekelijks al. Nu alleen wat verder weg.
Dat missen is natuurlijk ook weer maximaal overdreven.
pi_219555783
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Nou lijkt Dubai me helemaal niets, maar met kerst naar de zon zou ik ook wel willen O+
Ik ook! (niet naar Dubai, wel naar de zon)
pi_219555841
Er reageert al iemand met: 'voor de kinderen is het nog erger'.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Mies vliegt met haar lover naar de zon.
pi_219555939
Vandaag een influencer in het echt gespot. Milou op de kerstmarkt.
Verder niet boeiend natuurlijk maar raar als je al veel foto's van haar en haar kinderen hebt gezien en dan denk je ineens huh?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219555979
Dbm: je net 5 jarige moet huilen bij een spel voor 12 plus. Je verwacht het niet. Er staat niet voor niets 12 plus.
Ze probeert haar kinderen overal voor te behoeden maar snapt niet dat een jong kind echt niet van nep kan onderscheiden.

Gaat om het spel Stray. Een zwerfkat. Volgens Google.
Fantasiegeweld: Er zijn wezens (de "Zurks") die op de kat springen, waardoor het scherm rood kleurt en de kat "miauwt" van pijn, wat opnieuw opstarten vereist. |:(
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219556087
MW

Ik lees dat sommigen niet snappen dat MW ‘de schuld’ krijgt van het klappen van de poly. Aan de andere kant is zij van de drie ook de enige die links en rechts opmerkingen laat vallen erover. Zelfs op platforms waar zij zelf het merendeel van de inspraak op heeft.Ik snap dat ze er waarschijnlijk veel vragen over krijgt maar ze kan heel makkelijk beslissen om in een nieuwe vlog geen life update te geven (hierover). Hetzelfde geldt voor de podcast. Ik denk dat zij prima in staat is om met Iris te overleggen dat dit onderwerp off limits is. Ze maakt bewust de keuze om toch opmerkingen te laten vallen waar K & JvP hun mond houden Ook wetende dat dit juist de info is waarom iedereen haar profielen weer bezoekt. Vervolgens verbaasd zijn over hoe het wordt opgevat. Tja..

* en hoi, ik ben nieuw hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Linnen op 21-12-2025 22:49:41 ]
pi_219556249
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar dan nog weten we niet hoe het er aan toe ging in de poly en vind ik het nogal flauw dat Mies overal de schuld van krijgt.
Volgens mij zijn er (ook hier) mensen genoeg die JvP de schuld geven.

De enige die volgens mij redelijk buiten schot blijft is Koen.
pi_219556891
Ik geef MW niet de schuld van het klappen van de poly want ze zullen alle 3 aandeel hebben. Ik vind het gewoon ontzettend hypocriet en kinderachtig dar MW nu allemaal steken onder water geeft naar K en J. En op haar social media zet hoe maximaal verliefd ze is maar ook maximaal moet janken steeds. Leuk ook voor Tim, zo'n meid die hele dagen down is (zoals MW ons graag doet geloven). En dan die valse Iris stookt het graag allemaal maar op.
Nee sorry, daar kan ik geen greintje respect voor hebben want het is altijd nog de vader van haar 4 kinderen die ze zo op het internet zet.
pi_219556915
Hard launch van Tim in de stories van MW
pi_219556925
Tot nu toe dat jvp en koen gespot zijn is het dat de kinderen bij de andere ouder waren.
Geen idee of ze kerst samen met alle kinderen samen vieren. Of dat ze bewust rustig aan doen ook ze zijn natuurlijk bekend dus dan word je wel gespot, maar zelf delen ze er niks over nog.

En Michelle natuurlijk kan het steken dat je exen gelukkig zijn samen, en een scheiding is nooit leuk voor niemand niet. Maar koen mist de kinderen ook als ze er niet. Vind de kinderen ook erg moe er uit zien..
pi_219556939
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:
Er reageert al iemand met: 'voor de kinderen is het nog erger'.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Mies vliegt met haar lover naar de zon.
Mijn gevoel zegt mij dat MB niet laat zien wie ze is. Ze doet er alles aan om haar reputatie als moeder hoog te houden. En ze zal echt een lieve moeder zijn die ontzettend veel van haar kinderen houdt. Maar de koala die zij pretendeert te zijn zie ik niet. En dat is echt niet erg. Je hoeft niet jankend op de bank te zitten als de kinderen er niet zijn maar stop met doen alsof je ze zo vreselijk mist en van huis gaat om het missen niet zo te voelen. Geklets. Zij geniet gewoon volop van de dagen zonder kinderen. Deed ik ook altijd maar ik deed niet alsof ik kapot ging van verdriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 22-12-2025 07:40:48 ]
pi_219556944
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 07:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Tot nu toe dat jvp en koen gespot zijn is het dat de kinderen bij de andere ouder waren.
Geen idee of ze kerst samen met alle kinderen samen vieren. Of dat ze bewust rustig aan doen ook ze zijn natuurlijk bekend dus dan word je wel gespot, maar zelf delen ze er niks over nog.

En Michelle natuurlijk kan het steken dat je exen gelukkig zijn samen, en een scheiding is nooit leuk voor niemand niet. Maar koen mist de kinderen ook als ze er niet. Vind de kinderen ook erg moe er uit zien..
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld, iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
pi_219556991
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:36 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: je net 5 jarige moet huilen bij een spel voor 12 plus. Je verwacht het niet. Er staat niet voor niets 12 plus.
Ze probeert haar kinderen overal voor te behoeden maar snapt niet dat een jong kind echt niet van nep kan onderscheiden.

Gaat om het spel Stray. Een zwerfkat. Volgens Google.
Fantasiegeweld: Er zijn wezens (de "Zurks") die op de kat springen, waardoor het scherm rood kleurt en de kat "miauwt" van pijn, wat opnieuw opstarten vereist. |:(
"De jongens" waren vrijdag of zo aan het gamen schreef ze en het spel waa een 16+ spel. (Het jochie is 8 !)
pi_219557011
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 07:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld, iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
En we weten niet of ze het beter aanpakken, ze delen niet dat ze met de kinderen bij elkaar zijn. Ze delen wat ze zelf willen. Ze worden enkel gespot waar de kinderen kennelijk niet bij zijn.

Ben het verder met je eens, tot 2x toe zijn vooral de kinderen er de dupe van. En niet alleen met het uit elkaar gaan, maar ook door het vij elkaar blijven in die barakken wanneer het kennelijk al die tijd al kut met peren was
pi_219557067
Ik vraag me bij de poly vooral heel erg af wat nou de volgorde geweest is. Zijn Koen en Sjaak eerst heel erg naar elkaar toe getrokken en Michelle steeds meer gaan buiten sluiten? Of ging Michelle vreemd met Tim en zijn ze daardoor naar elkaar toe getrokken? Of is dit allemaal gelijktijdig gebeurd? Ik vind dat nogal verschil maken voor wie de zwarte piet toegespeeld krijgt.
pi_219557082
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 08:11 schreef Moondance het volgende:
Ik vraag me bij de poly vooral heel erg af wat nou de volgorde geweest is. Zijn Koen en Sjaak eerst heel erg naar elkaar toe getrokken en Michelle steeds meer gaan buiten sluiten? Of ging Michelle vreemd met Tim en zijn ze daardoor naar elkaar toe getrokken? Of is dit allemaal gelijktijdig gebeurd? Ik vind dat nogal verschil maken voor wie de zwarte piet toegespeeld krijgt.
Ze mogen alle drie de zwarte Piet toegespeeld krijgen. Ze zaten allemaal in een relatie die niet (meer) goed was kennelijk. Kozen voor spanning i.p.v. voor ff goed na te denken, gooiden zichzelf in een relatie met zijn drieën, gingen samenwonen (in een te klein huis), kochten een boerderij dke volledig verbouwd moest worden en ging ophokken in een stel barakken om vervolgens uit elkaar te gaan.
Had jezelf en je kinderen wat rust gegund.
Hoe bedenk je ook dat als de relatie tussen 2 mensen (Michelle en Koen) niet meer werkt, het ineens wel werkt als er een derde persoon bij komt? Misschien ben ik te negatief ingesteld, maar als zoiets als werkt dan vooral als je wel een stabiele relatie hebt denk ik.
pi_219557168
Ik snap niet dat iedereen zo los gaat over de poly.

Er scheiden heel veel mensen, er gaan heel veel mensen vreemd en er stappen heel veel mensen (te) snel in een nieuwe relatie.

Zij zijn toevallig met zijn drieën, maar verder vind het niet erger of schokkender dan welke andere scheiding dan ook.
pi_219557177
Wie er ook gezorgd heeft dat de poly klapte: zo natrappen en klagen, zeker met zo’n bereik en met de rellert Iris, vind ik not done.

Koen meldt zich volgens mij helemaal niet meer op SM, JvP heeft merendeels stories van haar alleen, of met afgeschermde kinderen.

Maar Mis verslaafd aan aandacht en laat geen mogelijk onbenut om die te krijgen.

Triest.
pi_219557183
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef Lodelie het volgende:

Er scheiden heel veel mensen, er gaan heel veel mensen vreemd en er stappen heel veel mensen (te) snel in een nieuwe relatie.

Zij zijn toevallig met zijn drieën, maar verder vind het niet erger of schokkender dan welke andere scheiding dan ook.
Ik vind het bij de poly vooral sneu voor de kinderen. Dat je het jezelf aan doet moet je lekker zelf weten. Maar de kinderen van Jacqueline zijn in korte tijd van huis naar huis gesleept tijdens de poly en nu weer.
Er lijkt totaal geen rekening gehouden te worden met de kinderen en dat vind ik gewoon sneu. Haar kinderen hadden altijd haar prioriteit moeten hebben en het lijkt alsof dat niet zo geweest is. (Zo komt t op mij over iig)
pi_219557231
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 07:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...

En weten we alle vlogs nog met jvp en Mies, schatje voor en schatje na. Hoe Jvp Mies aan keek als een of andere geile walvis. I rest my case. Alle 3 zijn af!

Zo Iris heeft gesproken, fijn maandag!
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 09:24:21 #28
184769 crew  Deisyy
pi_219557251
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:20 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...

En weten we alle vlogs nog met jvp en Mies, schatje voor en schatje na. Hoe Jvp Mies aan keek als een of andere geile walvis. I rest my case. Alle 3 zijn af!

_O-
pi_219557270
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het bij de poly vooral sneu voor de kinderen. Dat je het jezelf aan doet moet je lekker zelf weten. Maar de kinderen van Jacqueline zijn in korte tijd van huis naar huis gesleept tijdens de poly en nu weer.
Er lijkt totaal geen rekening gehouden te worden met de kinderen en dat vind ik gewoon sneu. Haar kinderen hadden altijd haar prioriteit moeten hebben en het lijkt alsof dat niet zo geweest is. (Zo komt t op mij over iig)
Hier ben ik het volledig mee eens. Een scheiding is altijd (meestal?) vervelend, zowel voor de ouders als voor de kinderen. Het verschil zit hem erin dat de meeste kinderen anoniem zijn. In dit geval gaat het om 7 kinderen die met tienduizenden volgers worden gedeeld, een hartje over het gezicht zoals JvP nu doet maakt dat niet beter. En JvP heeft haar kinderen inderdaad van hot naar her gesleept. Zij ging volledig voor zichzelf en de poly. Haar kinderen hebben bij haar nog geen enkele periode stabiliteit gehad. De boerderij had die stabiliteit misschien kunnen brengen maar nu blijkt dat het al maanden daarvoor hommeles was. Dat moeten de kinderen gezien en gevoeld hebben.
pi_219557279
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:20 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen.
pi_219557290
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie er ook gezorgd heeft dat de poly klapte: zo natrappen en klagen, zeker met zo’n bereik en met de rellert Iris, vind ik not done.

Koen meldt zich volgens mij helemaal niet meer op SM, JvP heeft merendeels stories van haar alleen, of met afgeschermde kinderen.

Maar Mis verslaafd aan aandacht en laat geen mogelijk onbenut om die te krijgen.

Triest.
Dit dus! Ja er scheiden veel mensen maar ik zie niemand zo natrappen en klagen online als MW
pi_219557340
De storie van Pascal is verwijderd door IG krijg ik melding

Edit; ik zie het nog steeds staan????
pi_219557349
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 09:42 schreef Rimboequeen het volgende:

Ik kreeg die melding ook.
pi_219557353
Ik zou er ook wat van vinden als mijn buurvrouw/vriendin/collega haar kinderen 100x laat verhuizen voor haar eigen lustgevoelens (jvp) of haar kinderen halfnaakt op het web zet voor duizenden volgers (mb) dus waarom zouden we nu geen mening hebben over deze mensen? Oké de scheiding zelf is misschien niet heel anders maar hoe deze mensen hun leven vormen, totaal niet in het belang van hun kinderen, pffff echt treurig.

Je kan je toch niet voorstellen dat je met je broers 5x moet verhuizen, zomaar een nieuw gezin erbij krijgt (wel leuk, vriendjes voor het leven zogenaamd), een mega mooi huis voorgeschoteld krijgen en dan vervolgens naar een mini huisje op CP moeten en Oja mama blijkt alsnog samen met 1 van de poly. Wát een chaos en onveiligheid voor deze kinderen zeg, ik hoop maar dat ze al bij een fijne speltherapeut zitten en niet pas op de wachtlijst staan.
pi_219557380
quote:

Tip: je kunt naast de losse stories ook het hele account rapporteren als ‘eetstoornis’
pi_219557382
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:44 schreef Linnen het volgende:
MW

Ik lees dat sommigen niet snappen dat MW ‘de schuld’ krijgt van het klappen van de poly. Aan de andere kant is zij van de drie ook de enige die links en rechts opmerkingen laat vallen erover. Zelfs op platforms waar zij zelf het merendeel van de inspraak op heeft.Ik snap dat ze er waarschijnlijk veel vragen over krijgt maar ze kan heel makkelijk beslissen om in een nieuwe vlog geen life update te geven (hierover). Hetzelfde geldt voor de podcast. Ik denk dat zij prima in staat is om met Iris te overleggen dat dit onderwerp off limits is. Ze maakt bewust de keuze om toch opmerkingen te laten vallen waar K & JvP hun mond houden Ook wetende dat dit juist de info is waarom iedereen haar profielen weer bezoekt. Vervolgens verbaasd zijn over hoe het wordt opgevat. Tja..

* en hoi, ik ben nieuw hier
Dit dus.

*En hoi, welkom!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219557393
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

Triest.
Wel foto´s van de kinderen, maar met een plaatje over het gezicht. Dat noem ik niet echt afgeschermd, al is het vast zo bedoeld. Toch vraag ik me af wat het nu daarvan is. Iedereen weet hoe ze eruit zien na alle "alles is liefde" plaatjes van de afgelopen twee jaar. Laat die kinderen gewoon helemaal uit beeld.
pi_219557436
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 09:58 schreef Harper het volgende:

[..]
Wel foto´s van de kinderen, maar met een plaatje over het gezicht. Dat noem ik niet echt afgeschermd, al is het vast zo bedoeld. Toch vraag ik me af wat het nu daarvan is. Iedereen weet hoe ze eruit zien na alle "alles is liefde" plaatjes van de afgelopen twee jaar. Laat die kinderen gewoon helemaal uit beeld.
De kinderen staan bijvoorbeeld ook nog op het profiel van Koen in een of andere cheesy video voor een samenwerking. En op de site van hun management staan ook nog foto's met de kinderen. Dus het heeft inderdaad geen nut om een plaatje over hun gezichten te plakken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219557443
Heeft H&H Judith nu een nacht op het vliegveld van Dubai doorgebracht? Wat vreselijk, en slecht geregeld.
Hoezo bedenk je pas halverwege dat er een hotel op het vliegveld zit (heel ongebruikelijk natuurlijk ;) )?
pi_219557557
Mooi satire filmpje van Laviesanne over familievloggers.
pi_219557561
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef Lodelie het volgende:

Dit inderdaad.

MW is er uit, omdat ze een ander heeft. De rest is gewoon nog samen. Dus snap al die ophef niet zo.
pi_219557607
quote:

Er waren 2 stories van Pascal over haar gewicht. Ik had de eerste gerapporteerd en zie die nu niet meer. Maar de 2e story staat nog steeds online.
pi_219557616
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 10:32 schreef NineMilka het volgende:
Mooi satire filmpje van Laviesanne over familievloggers.
Kan iemand @demammavan even taggen 😂
pi_219557652
Zag een snippet voorbij komen van de poscast van MW en Iris waarin Iris zegt "you can run but you can't hide". Zij is er echt alleen maar op uit om olie op het vuur te gooien en gebruikt MW gewoon. Echt een ongelofelijke bitch vind ik het.
En daarbij kies ik geen kant, hoe het verhaal echt zit boeit me niet eens echt, en dat koen en jvp samen verdergaan zat er dik in, zij waren toch ook geliefden?
pi_219557801
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 10:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

MW is er uit, omdat ze een ander heeft. De rest is gewoon nog samen. Dus snap al die ophef niet zo.
Ik vind die lui totaal niet boeiend, ik sla die posts grotendeels over.
pi_219557836
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Tip: je kunt naast de losse stories ook het hele account rapporteren als ‘eetstoornis’
Ah, gedaan, ben benieuwd
pi_219557865
Ik heb altijd meer liefde gezien tussen Koen en Jaqueline. Michelle is veel te veel veranderd.

En eerlijk, tot nu toe kloppen alle verhalen. Michelle die al langere tijd vreemdgaat met Tim. Ze heeft hem echt niet ineens nu leren kennen.

Dus groot gelijk dat Koen en Jaqueline samen verder gaan, zij waren toch ook geliefde samen en dat zag er heel gelukkig uit. Fijn juist dat alle kinderen hen beide al kent. I.p.v. die onrust bij Michelle.

Dat Michelle zich in de steek gelaten voelt kan ik nog wel begrijpen maar ik denk dat ze ook hand in eigen boezem moet steken. Er is niks meer over van de oude Michelle.
pi_219558023
Het is toch eigenlijk ook niet logisch dat ze ineens alle drie niet meer verliefd zijn. Tussen MW en KB zat het al niet goed,zo raar is dat dus niet dat dat over is. En met JvP was het blijkbaar toch niet zo leuk als het leek.
Toch frappant dat precies is uitgekomen maar de moeder van MB bang voor was....
pi_219558133
Bij Michelle denk ik wel, zeg dan gewoon eens hoe het zit. Wat is het nut van die steekjes steeds in de podcast of in berichten op haar Instagram. Zeg het dan gewoon. Want blijkbaar wil ze er graag wat over kwijt.
pi_219558172
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 11:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vind die lui totaal niet boeiend, ik sla die posts grotendeels over.
Hetzelfde hier

En ik heb de posts van Pascal gerapporteerd en zie ze niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')