En ze heeft niks met kerst. Maar dan wel kerstavond vieren met cadeautjes. Schiet mij maar lek.quote:Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Sushirijst het volgende:
De kinderen zijn met kerstavond bij haar, in mijn ogen is dat toch ook een onderdeel van kerst. Dus de hele kerst zonder kinderen is dan natuurlijk ook niet helemaal waar. Daarbij heeft ze de kinderen met oud en nieuw. Zo gaat dat helaas nou eenmaal als je gescheiden bent, dat je de feestdagen ook moet opdelen.
En ze noemt zichzelf de Grinch. Ik snap wel dat het maximaal kut is om je kinderen te missen, maar als je kerst al helemaal kut vindt, waarom is het dan erger om ze niet te hebben in vergelijking met weer een avond naar het clubhuis?quote:Op zondag 21 december 2025 22:06 schreef Sushirijst het volgende:
De kinderen zijn met kerstavond bij haar, in mijn ogen is dat toch ook een onderdeel van kerst. Dus de hele kerst zonder kinderen is dan natuurlijk ook niet helemaal waar. Daarbij heeft ze de kinderen met oud en nieuw. Zo gaat dat helaas nou eenmaal als je gescheiden bent, dat je de feestdagen ook moet opdelen.
Dat missen is natuurlijk ook weer maximaal overdreven.quote:Op zondag 21 december 2025 22:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ze noemt zichzelf de Grinch. Ik snap wel dat het maximaal kut is om je kinderen te missen, maar als je kerst al helemaal kut vindt, waarom is het dan erger om ze niet te hebben in vergelijking met weer een avond naar het clubhuis?
Als het geen kerst was geweest waren de kinderen ook bij Koen geweest en zij weer aan de zuip in Amsterdam.
Ze zegt dat ze vlucht naar Dubai en geeft toe dat vluchten niet gezond is, maar dat doet ze wekelijks al. Nu alleen wat verder weg.
Ik ook! (niet naar Dubai, wel naar de zon)quote:Op zondag 21 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Nou lijkt Dubai me helemaal niets, maar met kerst naar de zon zou ik ook wel willen
Volgens mij zijn er (ook hier) mensen genoeg die JvP de schuld geven.quote:Op zondag 21 december 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar dan nog weten we niet hoe het er aan toe ging in de poly en vind ik het nogal flauw dat Mies overal de schuld van krijgt.
Mijn gevoel zegt mij dat MB niet laat zien wie ze is. Ze doet er alles aan om haar reputatie als moeder hoog te houden. En ze zal echt een lieve moeder zijn die ontzettend veel van haar kinderen houdt. Maar de koala die zij pretendeert te zijn zie ik niet. En dat is echt niet erg. Je hoeft niet jankend op de bank te zitten als de kinderen er niet zijn maar stop met doen alsof je ze zo vreselijk mist en van huis gaat om het missen niet zo te voelen. Geklets. Zij geniet gewoon volop van de dagen zonder kinderen. Deed ik ook altijd maar ik deed niet alsof ik kapot ging van verdriet.quote:Op zondag 21 december 2025 22:28 schreef lila01 het volgende:
Er reageert al iemand met: 'voor de kinderen is het nog erger'.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Mies vliegt met haar lover naar de zon.
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld, iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.quote:Op maandag 22 december 2025 07:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Tot nu toe dat jvp en koen gespot zijn is het dat de kinderen bij de andere ouder waren.
Geen idee of ze kerst samen met alle kinderen samen vieren. Of dat ze bewust rustig aan doen ook ze zijn natuurlijk bekend dus dan word je wel gespot, maar zelf delen ze er niks over nog.
En Michelle natuurlijk kan het steken dat je exen gelukkig zijn samen, en een scheiding is nooit leuk voor niemand niet. Maar koen mist de kinderen ook als ze er niet. Vind de kinderen ook erg moe er uit zien..
"De jongens" waren vrijdag of zo aan het gamen schreef ze en het spel waa een 16+ spel. (Het jochie is 8 !)quote:Op zondag 21 december 2025 22:36 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: je net 5 jarige moet huilen bij een spel voor 12 plus. Je verwacht het niet. Er staat niet voor niets 12 plus.
Ze probeert haar kinderen overal voor te behoeden maar snapt niet dat een jong kind echt niet van nep kan onderscheiden.
Gaat om het spel Stray. Een zwerfkat. Volgens Google.
Fantasiegeweld: Er zijn wezens (de "Zurks") die op de kat springen, waardoor het scherm rood kleurt en de kat "miauwt" van pijn, wat opnieuw opstarten vereist.![]()
En we weten niet of ze het beter aanpakken, ze delen niet dat ze met de kinderen bij elkaar zijn. Ze delen wat ze zelf willen. Ze worden enkel gespot waar de kinderen kennelijk niet bij zijn.quote:Op maandag 22 december 2025 07:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld, iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
Ze mogen alle drie de zwarte Piet toegespeeld krijgen. Ze zaten allemaal in een relatie die niet (meer) goed was kennelijk. Kozen voor spanning i.p.v. voor ff goed na te denken, gooiden zichzelf in een relatie met zijn drieën, gingen samenwonen (in een te klein huis), kochten een boerderij dke volledig verbouwd moest worden en ging ophokken in een stel barakken om vervolgens uit elkaar te gaan.quote:Op maandag 22 december 2025 08:11 schreef Moondance het volgende:
Ik vraag me bij de poly vooral heel erg af wat nou de volgorde geweest is. Zijn Koen en Sjaak eerst heel erg naar elkaar toe getrokken en Michelle steeds meer gaan buiten sluiten? Of ging Michelle vreemd met Tim en zijn ze daardoor naar elkaar toe getrokken? Of is dit allemaal gelijktijdig gebeurd? Ik vind dat nogal verschil maken voor wie de zwarte piet toegespeeld krijgt.
Ik vind het bij de poly vooral sneu voor de kinderen. Dat je het jezelf aan doet moet je lekker zelf weten. Maar de kinderen van Jacqueline zijn in korte tijd van huis naar huis gesleept tijdens de poly en nu weer.quote:Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo los gaat over de poly.
Er scheiden heel veel mensen, er gaan heel veel mensen vreemd en er stappen heel veel mensen (te) snel in een nieuwe relatie.
Zij zijn toevallig met zijn drieën, maar verder vind het niet erger of schokkender dan welke andere scheiding dan ook.
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...quote:Op maandag 22 december 2025 07:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
JvP en KB pakken het misschien, voor de buitenwereld iets beter aan. Maar ook zij gaan niet vrijuit. KB laat niets meer zien, heel verstandig, vooral voor de kinderen. JvP is na het uit elkaar vallen van de poly direct gestart met zieltjes winnen. Ieder zijn of haar manier maar ik blijf erbij dat 3 volwassenen, tot 2x toe, het leven van 7 kinderen flink op de kop hebben gezet. En dat in een tijdsbestek van 3 jaar.
quote:Op maandag 22 december 2025 09:20 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...
En weten we alle vlogs nog met jvp en Mies, schatje voor en schatje na. Hoe Jvp Mies aan keek als een of andere geile walvis. I rest my case. Alle 3 zijn af!
Zo Iris heeft gesproken, fijn maandag!
Hier ben ik het volledig mee eens. Een scheiding is altijd (meestal?) vervelend, zowel voor de ouders als voor de kinderen. Het verschil zit hem erin dat de meeste kinderen anoniem zijn. In dit geval gaat het om 7 kinderen die met tienduizenden volgers worden gedeeld, een hartje over het gezicht zoals JvP nu doet maakt dat niet beter. En JvP heeft haar kinderen inderdaad van hot naar her gesleept. Zij ging volledig voor zichzelf en de poly. Haar kinderen hebben bij haar nog geen enkele periode stabiliteit gehad. De boerderij had die stabiliteit misschien kunnen brengen maar nu blijkt dat het al maanden daarvoor hommeles was. Dat moeten de kinderen gezien en gevoeld hebben.quote:Op maandag 22 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het bij de poly vooral sneu voor de kinderen. Dat je het jezelf aan doet moet je lekker zelf weten. Maar de kinderen van Jacqueline zijn in korte tijd van huis naar huis gesleept tijdens de poly en nu weer.
Er lijkt totaal geen rekening gehouden te worden met de kinderen en dat vind ik gewoon sneu. Haar kinderen hadden altijd haar prioriteit moeten hebben en het lijkt alsof dat niet zo geweest is. (Zo komt t op mij over iig)
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 22 december 2025 09:20 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...
En weten we alle vlogs nog met jvp en Mies, schatje voor en schatje na. Hoe Jvp Mies aan keek als een of andere geile walvis. I rest my case. Alle 3 zijn af!
Zo Iris heeft gesproken, fijn maandag!
Dit dus! Ja er scheiden veel mensen maar ik zie niemand zo natrappen en klagen online als MWquote:Op maandag 22 december 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie er ook gezorgd heeft dat de poly klapte: zo natrappen en klagen, zeker met zo’n bereik en met de rellert Iris, vind ik not done.
Koen meldt zich volgens mij helemaal niet meer op SM, JvP heeft merendeels stories van haar alleen, of met afgeschermde kinderen.
Maar Mis verslaafd aan aandacht en laat geen mogelijk onbenut om die te krijgen.
Triest.
Ik kreeg die melding ook.quote:Op maandag 22 december 2025 09:42 schreef Rimboequeen het volgende:
De storie van Pascal is verwijderd door IG krijg ik melding
Edit; ik zie het nog steeds staan????
Tip: je kunt naast de losse stories ook het hele account rapporteren als ‘eetstoornis’quote:Op maandag 22 december 2025 09:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 21 december 2025 22:44 schreef Linnen het volgende:
MW
Ik lees dat sommigen niet snappen dat MW ‘de schuld’ krijgt van het klappen van de poly. Aan de andere kant is zij van de drie ook de enige die links en rechts opmerkingen laat vallen erover. Zelfs op platforms waar zij zelf het merendeel van de inspraak op heeft.Ik snap dat ze er waarschijnlijk veel vragen over krijgt maar ze kan heel makkelijk beslissen om in een nieuwe vlog geen life update te geven (hierover). Hetzelfde geldt voor de podcast. Ik denk dat zij prima in staat is om met Iris te overleggen dat dit onderwerp off limits is. Ze maakt bewust de keuze om toch opmerkingen te laten vallen waar K & JvP hun mond houden Ook wetende dat dit juist de info is waarom iedereen haar profielen weer bezoekt. Vervolgens verbaasd zijn over hoe het wordt opgevat. Tja..
* en hoi, ik ben nieuw hier
Wel foto´s van de kinderen, maar met een plaatje over het gezicht. Dat noem ik niet echt afgeschermd, al is het vast zo bedoeld. Toch vraag ik me af wat het nu daarvan is. Iedereen weet hoe ze eruit zien na alle "alles is liefde" plaatjes van de afgelopen twee jaar. Laat die kinderen gewoon helemaal uit beeld.quote:Op maandag 22 december 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie er ook gezorgd heeft dat de poly klapte: zo natrappen en klagen, zeker met zo’n bereik en met de rellert Iris, vind ik not done.
Koen meldt zich volgens mij helemaal niet meer op SM, JvP heeft merendeels stories van haar alleen, of met afgeschermde kinderen.
Maar Mis verslaafd aan aandacht en laat geen mogelijk onbenut om die te krijgen.
Triest.
De kinderen staan bijvoorbeeld ook nog op het profiel van Koen in een of andere cheesy video voor een samenwerking. En op de site van hun management staan ook nog foto's met de kinderen. Dus het heeft inderdaad geen nut om een plaatje over hun gezichten te plakken.quote:Op maandag 22 december 2025 09:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Wel foto´s van de kinderen, maar met een plaatje over het gezicht. Dat noem ik niet echt afgeschermd, al is het vast zo bedoeld. Toch vraag ik me af wat het nu daarvan is. Iedereen weet hoe ze eruit zien na alle "alles is liefde" plaatjes van de afgelopen twee jaar. Laat die kinderen gewoon helemaal uit beeld.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2025 08:57 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo los gaat over de poly.
Er scheiden heel veel mensen, er gaan heel veel mensen vreemd en er stappen heel veel mensen (te) snel in een nieuwe relatie.
Zij zijn toevallig met zijn drieën, maar verder vind het niet erger of schokkender dan welke andere scheiding dan ook.
Er waren 2 stories van Pascal over haar gewicht. Ik had de eerste gerapporteerd en zie die nu niet meer. Maar de 2e story staat nog steeds online.quote:Op maandag 22 december 2025 09:42 schreef Rimboequeen het volgende:
Kan iemand @demammavan even taggen 😂quote:Op maandag 22 december 2025 10:32 schreef NineMilka het volgende:
Mooi satire filmpje van Laviesanne over familievloggers.
Ik vind die lui totaal niet boeiend, ik sla die posts grotendeels over.quote:Op maandag 22 december 2025 10:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
MW is er uit, omdat ze een ander heeft. De rest is gewoon nog samen. Dus snap al die ophef niet zo.
Ah, gedaan, ben benieuwdquote:Op maandag 22 december 2025 09:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Tip: je kunt naast de losse stories ook het hele account rapporteren als ‘eetstoornis’
Hetzelfde hierquote:Op maandag 22 december 2025 11:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vind die lui totaal niet boeiend, ik sla die posts grotendeels over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |