abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219558178
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 10:10 schreef Harper het volgende:
Heeft H&H Judith nu een nacht op het vliegveld van Dubai doorgebracht? Wat vreselijk, en slecht geregeld.
Hoezo bedenk je pas halverwege dat er een hotel op het vliegveld zit (heel ongebruikelijk natuurlijk ;) )?
Judith haar vakanties zijn geslaagd als er veel misgaat en afgezien wordt, dus dit past wel in haar straatje.

En een hotel op een groot vliegveld: je verwacht het niet inderdaad 😀.
pi_219558200
De prijs voor het slechtst geacteerde filmpje gaat naar Lotte Ballijns. Ik dacht even dat het sarcasme was, maar ik vrees dat het "spontane" lachen en genieten bloedserieus bedoeld was. En natuurlijk moet je dan filmen en spontaniteit acteren, wat het geheel nog ongeloofwaardiger maakt.
pi_219558230
Ik kijk het filmpje nu eens goed. Dus weet ik het hoeveel weken na een buikwandcorrectie heb je nog een vriend nodig die je laptop voor je klaar zet en eten voor je maakt? Meine güte!
pi_219558327
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 12:30 schreef Tarantelle het volgende:
Ik kijk het filmpje nu eens goed. Dus weet ik het hoeveel weken na een buikwandcorrectie heb je nog een vriend nodig die je laptop voor je klaar zet en eten voor je maakt? Meine güte!
Die laptop moest klaargezet voor een meeting. 'We gaan twee reizen voor hun doen'
Ze gaan geen reizen maken, ze gaan niet op vakantie. Nee ze gaan het doen. Echt hard aan het werk.

Ik volg haar allang niet meer nu weet ik weer waarom 🤪
pi_219558328
Ik zie de stories nog wel van pascal
pi_219558472
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 12:43 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie de stories nog wel van pascal
Alleen als je het rapporteert zie je ze niet meer. Voor anderen nog zichtbaar dus ik snap het nut van het melden niet meer zo
pi_219558631
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 11:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik heb altijd meer liefde gezien tussen Koen en Jaqueline. Michelle is veel te veel veranderd.

En eerlijk, tot nu toe kloppen alle verhalen. Michelle die al langere tijd vreemdgaat met Tim. Ze heeft hem echt niet ineens nu leren kennen.

Dus groot gelijk dat Koen en Jaqueline samen verder gaan, zij waren toch ook geliefde samen en dat zag er heel gelukkig uit. Fijn juist dat alle kinderen hen beide al kent. I.p.v. die onrust bij Michelle.

Dat Michelle zich in de steek gelaten voelt kan ik nog wel begrijpen maar ik denk dat ze ook hand in eigen boezem moet steken. Er is niks meer over van de oude Michelle.
Mee eens
pi_219558683
Ik vind het hypocriet van LavieSanne, weer een poging om hilarisch over te komen. Ook zij gebruikt haar kinderen voor insta en reclames (en dus voor geldelijk gewin), posts ze herkenbaar. Heb ze al voorbij zien komen in badkleding, in alleen een luier, ziek op de bank, reclame maken voor winterjassen op een zomerse dag enz enz. Nee, zij is wat mij betreft niet de persoon om dit aan te kaarten.
pi_219558692
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 12:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Alleen als je het rapporteert zie je ze niet meer. Voor anderen nog zichtbaar dus ik snap het nut van het melden niet meer zo
Ik heb gerapporteerd, krijg antwoord van IG dat de stories zijn verwijderd maar zie ze nog steeds dus nu hele account gerapporteerd.
pi_219558756
Ik heb het hele account van Pascal gerapporteerd. Dat ze zich de vernieling in helpt vind ik 1 ding, maar anderen hiermee triggeren vind ik te ver gaan. En dat gebeurd wel als je er gevoelig voor bent.
pi_219558759
J&V je zou maar letterlijk elke discussie ook weer op insta moeten delen . Wat een leeg leven is het
pi_219558802
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 09:20 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik vind ze alledrie erg vervelende mensen om meerdere redenen. Achter de ellebogen, geldwolven en egoisten. Ze denken enkel en alleen aan zichzelf. Neem Mies die gaat sneller dan de gemiddelde sneltrein en geen enkele liefde is tegen te houden, die leeft echt in een waan en heeft vooral medelij met zichzelf. Koen kan in mijn beleving zijn eigen ego niet opzij zetten, ook niet voor zijn kinderen en gaat net zo snel als Mies als hij nu verder gaat met die wolf in schaapskleding Sjaak. En Sjaak is de definitie van egoisme herself. Die kiest enkel en alleen maar voor zichzelf en haar eigen behoeften keer op keer. Kijk naar alle verhuizingen. Zet al die 3 jongens maar op de wachtlijst voor een goede psych. Thank god hebben die wel een vader die altijd discreet is gebleven en in het belang van de kids handelt...

En weten we alle vlogs nog met jvp en Mies, schatje voor en schatje na. Hoe Jvp Mies aan keek als een of andere geile walvis. I rest my case. Alle 3 zijn af!

Zo Iris heeft gesproken, fijn maandag!
Helemaal mee eens, merry christmas! >:O
pi_219558841
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:17 schreef Lovelii2026 het volgende:
J&V je zou maar letterlijk elke discussie ook weer op insta moeten delen . Wat een leeg leven is het
Dit is blijkbaar wat het met je doet wanneer je 24/7 samen bent. Dan deel je dit met volslagen vreemden. Heel gezond😬
pi_219558877
Als Michelle nou eens niet zo stiekem zou doen over Tim. Want dat vind ik het meest opvallend. Ze durft zijn naam amper zeggen en brengt hem stukje voor stukje in beeld.
Stel dat ze Koen (en daarmee ook JvP) maandenlang of zelfs langer heeft bedrogen, dan is het toch logisch dat zij niet meer verder konden?
En dat de kinderen weer moesten verhuizen was daar een gevolg van.

Dat slachtofferverhaal van Michelle zou ik alleen snappen als er geen sprake was van vreemdgaan van haar kant.
pi_219559005
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 12:51 schreef Earring het volgende:

[..]
‘Wij’ hebben de melding gekregen dat de story in zijn geheel is verwijderd. Dan is het wel gek als blijkt dat het niet is verwijderd?

Toevoeging:
Ik heb overigens 2 meldingen gedaan. En er is maar 1 verwijderd. Dus idd bog niet alles is verwijderd.
pi_219560243
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:35 schreef lila01 het volgende:
Als Michelle nou eens niet zo stiekem zou doen over Tim. Want dat vind ik het meest opvallend. Ze durft zijn naam amper zeggen en brengt hem stukje voor stukje in beeld.
Stel dat ze Koen (en daarmee ook JvP) maandenlang of zelfs langer heeft bedrogen, dan is het toch logisch dat zij niet meer verder konden?

Dat slachtofferverhaal van Michelle zou ik alleen snappen als er geen sprake was van vreemdgaan van haar kant.
In de podcast heeft ze wel z’n naam genoemd. Wat een belabberde podcast is het trouwens. Gaat vooral over hoe geweldig en gelukkig Iris is en dat Michelle geen kerst persoon is. Oh en ze hebben allebei veel geld en kunnen doen wat ze willen en kopen wat ze willen kopen. Oh en Mies is geen kerstpersoon.

Had ik al gezegd dat ze geen kerstpersoon is?
pi_219560387
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 15:50 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
In de podcast heeft ze wel z’n naam genoemd. Wat een belabberde podcast is het trouwens. Gaat vooral over hoe geweldig en gelukkig Iris is en dat Michelle geen kerst persoon is. Oh en ze hebben allebei veel geld en kunnen doen wat ze willen en kopen wat ze willen kopen. Oh en Mies is geen kerstpersoon.

Had ik al gezegd dat ze geen kerstpersoon is?
Ik vraag me af of Michelle van kerst houdt eigenlijk.
pi_219560647
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:17 schreef Applepony het volgende:
Ik heb het hele account van Pascal gerapporteerd. Dat ze zich de vernieling in helpt vind ik 1 ding, maar anderen hiermee triggeren vind ik te ver gaan. En dat gebeurd wel als je er gevoelig voor bent.
Die maakt net zo snel weer een nieuw account aan als het huidige verdwijnt
pi_219560675
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:34 schreef WinnieWana het volgende:
Vandaag een influencer in het echt gespot. Milou op de kerstmarkt.
Verder niet boeiend natuurlijk maar raar als je al veel foto's van haar en haar kinderen hebt gezien en dan denk je ineens huh?
Ik vraag me dan altijd af hoe ze er uit zien zonder insta filter? Lijkt in dit geval Insta Milou of IRL Milou?
pi_219560703
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 22:44 schreef Linnen het volgende:
MW

Ik lees dat sommigen niet snappen dat MW ‘de schuld’ krijgt van het klappen van de poly. Aan de andere kant is zij van de drie ook de enige die links en rechts opmerkingen laat vallen erover. Zelfs op platforms waar zij zelf het merendeel van de inspraak op heeft.Ik snap dat ze er waarschijnlijk veel vragen over krijgt maar ze kan heel makkelijk beslissen om in een nieuwe vlog geen life update te geven (hierover). Hetzelfde geldt voor de podcast. Ik denk dat zij prima in staat is om met Iris te overleggen dat dit onderwerp off limits is. Ze maakt bewust de keuze om toch opmerkingen te laten vallen waar K & JvP hun mond houden Ook wetende dat dit juist de info is waarom iedereen haar profielen weer bezoekt. Vervolgens verbaasd zijn over hoe het wordt opgevat. Tja..

* en hoi, ik ben nieuw hier
True en * hoi Linnen, gezellig dat je mee kletst/rodddelt/juicet/schrijft!
pi_219560707
Ik bekijk het account van Sanneke altijd anoniem via zo’n website en als ik er door heen scroll zie ik nooit waar de gewone reclames stoppen en het account van Sanneke start 😂 (het loopt qua opmaak ook echt in elkaar over)
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 16:38:43 #72
184769 crew  Deisyy
pi_219560742
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 13:35 schreef lila01 het volgende:

Maar in feite doen K & J net zo stiekem over hun relatie, af en toe komt er eens een kerstmarkt of Intratuin foto tevoorschijn, maar die brengen zelf ook niets naar buiten en dat is ieders goed recht natuurlijk.

Stel dat K & J Mies buiten hebben gesloten of zich niet aan afspraken hielden, misschien hebben ze haar daarmee wel in de armen van Tim gedreven.

Het is sneu voor al die kindertjes, dat gezeul en geleur en onzekerheid, dat is toch echt de schuld van hen alledrie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219560891
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 16:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Michelle van kerst houdt eigenlijk.
Goeie! Ik zal het in de q&a van de podcast stellen voor je.
pi_219560955
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 16:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar in feite doen K & J net zo stiekem over hun relatie, af en toe komt er eens een kerstmarkt of Intratuin foto tevoorschijn, maar die brengen zelf ook niets naar buiten en dat is ieders goed recht natuurlijk.

Stel dat K & J Mies buiten hebben gesloten of zich niet aan afspraken hielden, misschien hebben ze haar daarmee wel in de armen van Tim gedreven.

Het is sneu voor al die kindertjes, dat gezeul en geleur en onzekerheid, dat is toch echt de schuld van hen alledrie.
Helemaal mee eens , maar dat begrijpen er veel niet.
Daarbij vind ik het woord stiekem ook bijzonder, zowel Mb jvp en Koen zijn heel Nederland geen verklaring schuldig.
We kunnen allemaal met het vingertje wijzen maar niemand hier weet hoe het exact zit.
De enige waar zij verantwoording aan af moeten leggen zijn naar mijn mening de kinderen die er bij betrokken worden.
Er gaan zoveel stellen uit elkaar, vechtscheidingen, ouders die hun kind niet meer mogen zien, ontvoeringen enz.
Als buitenstaander weten we gewoon niet hoe het daadwerkelijk zit.
En niemand weet hoe ze zich alledrie echt voelen, insta geeft geen eerlijk beeld , niets is wat het lijkt.
Ik heb al een hele tijd niet gereageerd op de reacties wat de poly betreft maar dat er continu 1 de schuld krijgt vind ik echt te kort door de bocht.
pi_219561088
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 12:15 schreef NineMilka het volgende:
Bij Michelle denk ik wel, zeg dan gewoon eens hoe het zit. Wat is het nut van die steekjes steeds in de podcast of in berichten op haar Instagram. Zeg het dan gewoon. Want blijkbaar wil ze er graag wat over kwijt.
Dit zeg ik al sinds de zomer. Maar volgens velen hier hoeft ze dat niet te delen. Maar ik ben het helemaal met je eens of je vertelt feitelijk alles, of je houdt je muil erover. Net als bij thehomeandthekid al is die wel iets milder maar die heeft ook een huge post geschreven zonder echt iets te zeggen en loopt er sindsdien op te hinten... Hoe irritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')