Dat, en de boerderie is geheel verbouwd naar Mies haar wens. Die andere 2 wilden dat niet zo. Dus in hoeverre voelde die boerderie ook echt van jvp en K?quote:Op maandag 22 december 2025 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral de centjes van Mies in de boerderie zitten.
Jvp had het thuis niet slecht voor elkaar. Haar ex zat goed in de slappe was. Dus daarvoor hoefde ze het niet te doen. Maar het zal de aandacht oid zijn geweest.quote:Op maandag 22 december 2025 22:23 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, achtergrond, financieel, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
Exact, en was hetzelfde gezegd als bijv Koen er was blijven wonen?quote:Op dinsdag 23 december 2025 05:50 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat hier steeds wordt geroepen dat ze maar met z'n alle op de boerderij hadden moeten blijven.
Zijn jullie gescheiden? Weleens een een relatie verbroken of zelf aan de kant gezet?
Dan wil je toch helemaal niet met degene in een huis blijven wonen met al het verdriet, frustratie en pijn?
Zeker niet voor de kinderen! Die voelen zoiets haarfijn aan hoor.
Denk dat ze daar niet eerlijk over zijn geweest, deden voorkomen alsof ze uit elkaar waren?quote:Op maandag 22 december 2025 23:49 schreef slowie het volgende:
Als jvp en kb niet uit elkaar waren, vind ik het nog raarder dat zij twee dan ieder apart gingen wonen. Nog meer verwarrend voor de kinderen.
Denk je echt dat hij JvP met niks heeft laten zitten?quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:04 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Jammer dat haar ex-man niet heeft ingegrepen qua huisvesting. Heb het vaker gezien, waarbij mannen die het financieel goed hebben, hun ex laten hangen met hun kinderen.
Ik hoop het met je. Deze situatie is op beeld al een drama en zal achter de schermen niet veel beter zijn.
En hij is haar niks verplicht toch? Zij maakt er een zooitje van. En dat is sneu voor de kinderen, maar hij hoeft niet alles voor haar op te lossen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij JvP met niks heeft laten zitten?
Misschien heeft hij haar bij hun eigen scheiding al geholpen en/of heeft ze geld gehad. JvP is een volwassen vrouw die na haar scheiding een tijdelijke woning betrok en van daaruit naar een nieuwbouwwoning verhuisde. Dat huis was amper ingericht toen ze met de kinderen introk bij MB en KB. En ik zeg niet dat haar ex dit voor haar heeft geregeld maar ik geloof ook niet dat hij haar met niks heeft laten zitten. En dat hij een prima baan en woning heeft zegt niet dat hij de middelen heeft om een huis te regelen.
Voor mijn kinderen zou het vooral niet gewerkt hebben. Voor mijzelf trouwens ook niet maar in het kader van ‘alles voor de kinderen’ is het echt niet gezegd dat samen in de woning blijven beter is. En birdnesting is ook lang niet altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 23 december 2025 05:50 schreef Lodelie het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat hier steeds wordt geroepen dat ze maar met z'n alle op de boerderij hadden moeten blijven.
Zijn jullie gescheiden? Weleens een een relatie verbroken of zelf aan de kant gezet?
Dan wil je toch helemaal niet met degene in een huis blijven wonen met al het verdriet, frustratie en pijn?
Ook dat. Dan zou je nog kunnen denken dat hij het voor de kinderen zou kunnen doen maar daar heeft JvP het zelf ook niet zo druk mee gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En hij is haar niks verplicht toch? Zij maakt er een zooitje van. En dat is sneu voor de kinderen, maar hij hoeft niet alles voor haar op te lossen.
Nou ik niet. Ze gedroeg zich als een fangirl die er alles aan deed om op haar grote voorbeeld te lijken. Een volwassen evenwichtige vrouw gaat niet ineens anders praten, zich anders kleden en zelfs haar kinderen omvormen naar minikakkerktjes in polo's en loafertjes.quote:Op maandag 22 december 2025 23:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik niet helemaal. Haar ex-man heeft een topfunctie, dus ze leefden denk ik niet echt modaal. Ze heeft engels gestudeerd, las ik laatst. Dus ze had het al goed voor elkaar. Vind haar al met al rustiger en volwassener overkomen dan Mies.
Of liefde.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:04 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Jvp had het thuis niet slecht voor elkaar. Haar ex zat goed in de slappe was. Dus daarvoor hoefde ze het niet te doen. Maar het zal de aandacht oid zijn geweest.
Hij is verantwoordelijk voor de kinderen als ze bij hem zijn. Zij is bij hem weggegaan en daarmee hoeft hij niks voor of met haar te doen. Hij is echt niet verantwoordelijk voor de situatie bij J.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ook dat. Dan zou je nog kunnen denken dat hij het voor de kinderen zou kunnen doen maar daar heeft JvP het zelf ook niet zo druk mee gehad.
Nee, je kan niet eens door.quote:Op dinsdag 23 december 2025 05:50 schreef Lodelie het volgende:
Michelle heeft ze min of meer voor de bus gegooid door dingen uit te spreken in de podcast. Terwijl zij alles van social media weghouden. ( wat ik netjes vindt en de enige juiste manier)quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:08 schreef Babbelaertje het volgende:
Of KB en JVP hebben het stilgehouden uit respect voor MW totdat alles is afgewikkeld, of ze wilden het gewoon nog samen uitzoeken zonder social media.
Maar nu MW ook gewoon out in the open haar nieuwe lover showt dat zij het gevoel hebben dat ze zich ook niet meer hoeven te verstoppen.
Over de boerderij hebben ze eens verteld in een vlog dat ze speciaal een bank hadden gezocht waarbij ze ieder een gelijk deel hypotheek konden afsluiten.. dus het verhaal toen was dat ze er ieder voor een gelijk deel in zitten.
(Verbouwing dan even niet meegeteld)
Buitenom dat vind ik het leuk voor KB en JVP, vind JVP er een stuk minder afgeleefd uitzien dus het zal haar goed doen zonder de gehele poly en wellicht wat minder drank consumptie
Ze zeiden juist dat ze alle drie dezelfde smaak hadden en er weinig onenigheid was over de inrichting.quote:Op dinsdag 23 december 2025 06:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat, en de boerderie is geheel verbouwd naar Mies haar wens. Die andere 2 wilden dat niet zo. Dus in hoeverre voelde die boerderie ook echt van jvp en K?
Wil ze de bewust richting een diagnose sturen 🫣quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind de feestoutfits van Sanneke wel leuk!
En dbm die op threads in paniek is omdat haar moeder de ass vragenlijst anders heeft ingevuld als zijzelf 😂
Wat had haar moeder moeten doen dan? Alle vragen overleggen? Wees blij dat ze het wilt doen
En ze moet gewoon een flair broek aandoen. Dat zal haar zoveel beter staan dan die strakke modellenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wil ze de bewust richting een diagnose sturen 🫣
Dat vest dat ze aan heeft vandaag is echt lelijk 🫣
Die paniek snapte ik ook niet, het is opzich logisch dat iemand anders het anders invult toch? Denk juist goed om meerdere perspectieven te hebben, DBM zal hem wel maximaal negatief ingevuld hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind de feestoutfits van Sanneke wel leuk!
En dbm die op threads in paniek is omdat haar moeder de ass vragenlijst anders heeft ingevuld als zijzelf 😂
Wat had haar moeder moeten doen dan? Alle vragen overleggen? Wees blij dat ze het wilt doen
Ja precies! Ik heb dat dus met mn moeder. Dat ik denk je hebt het gewoon echt niet gezien ook.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wil ze de bewust richting een diagnose sturen 🫣
Dat vest dat ze aan heeft vandaag is echt lelijk 🫣
Nee iemand heeft geopperd "heb je niet...?" En toen hoorde ze een diagnose waar ze graag een sticker van wilde hebben... ze leeft er wel al volledig naar 🤦♂️ blijf het bijzonder vindenquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die paniek snapte ik ook niet, het is opzich logisch dat iemand anders het anders invult toch? Denk juist goed om meerdere perspectieven te hebben, DBM zal hem wel maximaal negatief ingevuld hebben.
Ik dacht trouwens dat ze al een keer (of een aantal keer) had gezegd dat ze al een autisme diagnose had?
En dat vest 🤯
Ze vind hem zo mooi dat ze er nog wel 5 van wil 🫣quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die paniek snapte ik ook niet, het is opzich logisch dat iemand anders het anders invult toch? Denk juist goed om meerdere perspectieven te hebben, DBM zal hem wel maximaal negatief ingevuld hebben.
Ik dacht trouwens dat ze al een keer (of een aantal keer) had gezegd dat ze al een autisme diagnose had?
En dat vest 🤯
Wansmaak is ook smaak zou mijn oma zeggen 🙈.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze vind hem zo mooi dat ze er nog wel 5 van wil 🫣
Misschien had niemand linkjes met haar gedeeld voor inspiratie?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Milou: 'we hebben gisteren vast een lijst met cadeautjes gemaakt' da's rijkelijk laat toch? Over 2 dagen is het kerst 🙈.
😆quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wansmaak is ook smaak zou mijn oma zeggen 🙈.
Ja, eens. Als je erin staat is het misschien anders, maar van de foto’s en filmpjes ervaar ik het ook zo.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:39 schreef Tarantelle het volgende:
Er werd hier geschreven over het huis van Junoordzij. Laat ik vooropstellen dat zij er erg blij mee zijn en dat dat het enige belangrijke is, maar ik vind het resultaat van de verbouwing tegenvallen. De kleuren (vooral de zolder, die al donker is) zijn niet mijn smaak, maar ik snap vooral de uitbouw niet zo. Het is heel hokkerig geworden, met veel smalle ruimtes. De keuken is smal en door dan te kiezen voor een eiland doet het nog krapper aan en staat de ruimte erg vol (terwijl de keuken een een doorloop is).
Er zal bewust voor deze indeling en constructie gekozen zijn, maar ik vind het allemaal krap en smal over komen, terwijl ze, zoals Harper al schreef, vooral beneden best wat woonoppervlakte lijken te hebben.
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze adhd heeft, een neurodivergente burn out en mogelijk autismequote:Op dinsdag 23 december 2025 10:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dat vest 🤯
Wat is de uitbouw dan?quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:39 schreef Tarantelle het volgende:
Er werd hier geschreven over het huis van Junoordzij. Laat ik vooropstellen dat zij er erg blij mee zijn en dat dat het enige belangrijke is, maar ik vind het resultaat van de verbouwing tegenvallen. De kleuren (vooral de zolder, die al donker is) zijn niet mijn smaak, maar ik snap vooral de uitbouw niet zo. Het is heel hokkerig geworden, met veel smalle ruimtes. De keuken is smal en door dan te kiezen voor een eiland doet het nog krapper aan en staat de ruimte erg vol (terwijl de keuken een een doorloop is).
Er zal bewust voor deze indeling en constructie gekozen zijn, maar ik vind het allemaal krap en smal over komen, terwijl ze, zoals Harper al schreef, vooral beneden best wat woonoppervlakte lijken te hebben.
Op deze manier accentueert ze haar "krokette beentjes" (of hoe noemt ze die)quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:10 schreef Earring het volgende:
[..]
En ze moet gewoon een flair broek aandoen. Dat zal haar zoveel beter staan dan die strakke modellen
Dan heb ik het verkeerd onthouden, al die labels ook 🙈quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:19 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze adhd heeft, een neurodivergente burn out en mogelijk autisme
Volgens mij waar de eethoek staat? Daar zie ik een lichtkoepel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat is de uitbouw dan?
Want tot nu toe heb ik alleen een kleine woonkamer en keuken gezien. Ik weet dat ze ook nog een werkruimte beneden heeft maar niet gezien. Allemaal niet ruim, terwijl het tijdens de verbouwing wel leek.
Eens door die verbouwings hoogtepunt heen gescrold. LOVE alle kleuren en materialen, maar het is inderdaad een lang smal huis, de uitbouw lijkt opgedeeld in keuken/eetkamer en dan in de lengte een bijkeuken ernaast. Terwijl er misschien beter wat meer breedte gekozen had kunnen worden en dan een vierkante bijkeuken achterin, dat je er een L omheen krijgt zeg maar. Denk wel dat het op film sowieso altijd meer diep/lang lijkt dan breed.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:39 schreef Tarantelle het volgende:
"En er kon bij M vanochtend geen lachje af en toen dacht ze oowww, daar gaat onze Kerst". En Dion is op de achtergrond alles aan het sussen wat zij zegt. Lijkt me ook niet leuk als je vrouw vriendin verloofde aan het klagen is op Instagram over jullie 1-jarig kind en familie en bekenden dit kunnen zien.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:10 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft een 24 uurs bloeddrukmeter kastje van de huisarts. Klagen dat hij afgaat. Lijkt me eerder zorgerlijk dat dit nodig is op deze leeftijd. En M. was gister opeens ziek, overgegeven en dan weet ze niet wat ze moet doen. Het jochie is net 1, dat gaat nog een hele lange weg worden.
Dat was bij Sanneke ook zo. Die dacht dat het haar veel beter zou laten voelen en dat iedereen haar op handen zou dragen de diagnose aan haar kon zien. En toen kwam ze erachter dat er helemaal niets veranderde, wat misschien "het kuiltje" waar ze in zit, alleen nog maar dieper heeft gemaakt. Ik schat zo in dat het bij DBM niet veel anders zal zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Mirp het volgende:
Die gekke DBM, het lijkt inderdaad wel of ze die diagnose wíl hebben.
Vind haar sowieso nep.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elisejoanna: ben ik de enige die die slaapfoto met zoon er nep en in scène gezet uit vind zien? 😅
Eens hoor. Hij zal echt gedaan hebben waartoe hij verplicht was.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Hij is verantwoordelijk voor de kinderen als ze bij hem zijn. Zij is bij hem weggegaan en daarmee hoeft hij niks voor of met haar te doen. Hij is echt niet verantwoordelijk voor de situatie bij J.
Die gaat er waarschijnlijk net als Sanneke helemaal naar leven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:31 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat was bij Sanneke ook zo. Die dacht dat het haar veel beter zou laten voelen en dat iedereen haar op handen zou dragen de diagnose aan haar kon zien. En toen kwam ze erachter dat er helemaal niets veranderde, wat misschien "het kuiltje" waar ze in zit, alleen nog maar dieper heeft gemaakt. Ik schat zo in dat het bij DBM niet veel anders zal zijn.
Zoals ik het begrijp is de keuken smaller gemaakt, waardoor er een kleine werkkamer naast gerealiseerd kon worden. Juist omdat de keuken een doorloopfunctie heeft zou ik mij aan die geringe breedte enorm ergeren, de oude situatie ziet er veel mooier uit vind ik zelf.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eens door die verbouwings hoogtepunt heen gescrold. LOVE alle kleuren en materialen, maar het is inderdaad een lang smal huis, de uitbouw lijkt opgedeeld in keuken/eetkamer en dan in de lengte een bijkeuken ernaast. Terwijl er misschien beter wat meer breedte gekozen had kunnen worden en dan een vierkante bijkeuken achterin, dat je er een L omheen krijgt zeg maar. Denk wel dat het op film sowieso altijd meer diep/lang lijkt dan breed.
Een flare broek vind ik bij bijna niemand mooi staan. Zeker niet bij korte en stevige benen. Dan lijken benen nog korter en steviger.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:10 schreef Earring het volgende:
[..]
En ze moet gewoon een flair broek aandoen. Dat zal haar zoveel beter staan dan die strakke modellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |