quote:Op maandag 22 december 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
heel ingewikkeld, de andere optie is een strippenkaart, zodat ze allemaal even vaak aan de beurt komen.
Maar al helemaal niet van Koen en Jacq, dus is het een beetje raar dat er gezegd wordt dat Mies maar uit die boerderie had moeten vertrekken.quote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad haar vader is de kant van Mies maar het zijn niet de centjes van Mies 😉.
Ik vind de hele poly om eerlijk te zijn zó saai als een dooie grasspriet (...). Dus ik luister geen podcasts of ik houd MW's gekonkel niet bij. Ik heb alleen onlangs met kromme tenen "Het mooiste meisje" gekeken (ik twijfel er niet aan dat ze zichzelf hiervoor heeft opgegeven). Toen ik binnen 10 minuten pa zag met "z'n eigen raceteam", MW als pits-poes, continue kijkend in een camera lens, en ma als "het cement die de boel sust", dacht ik een aanname te kunnen doen over de familie dynamiek. En toen de poly, als geheel, in beeld kwam en geen problemen leek te hebben met de ongeneerde vragen van die hijgerige presentator, toen dacht ik "wat een aandachtzoekers alledrie".quote:Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Och dat gemijmer over die vent in die podcast. Over dat nr van Celine Dion wat ze had getattoeerd omdat dat The godfather zn fave was 🤢, een core memory aan Sint
Eerder werd altijd geroepen dat 'alles van samen' was. Maar in een van de laatste podcasts liet Michelle wel doorschemeren dat zij het meeste had betaald tijdens de verbouwing. Indirect hebben Koen en Jacqueline natuurlijk ook bijgedragen want zonder poly was er waarschijnlijk minder engagement op Michelle haar account en dus minder inkomsten.quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar al helemaal niet van Koen en Jacq, dus is het een beetje raar dat er gezegd wordt dat Mies maar uit die boerderie had moeten vertrekken.
Zat er niks van hun geld tussen nee? Ik weet niet of we dat zo stellig kunnen stellen.quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar al helemaal niet van Koen en Jacq, dus is het een beetje raar dat er gezegd wordt dat Mies maar uit die boerderie had moeten vertrekken.
Zij zullen heus wel meebetaald hebben maar ik denk dat Michelle het meeste geld verdient van de drie.quote:Op maandag 22 december 2025 21:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Zat er niks van hun geld tussen nee? Ik weet niet of we dat zo stellig kunnen stellen.
The godfather’s centjes 🫣quote:Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad haar vader is de kant van Mies maar het zijn niet de centjes van Mies 😉.
Ik denk dat ook. Iemand noemde JvP hier een wolf in schaapskleren. Niet gek bedacht.quote:Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:
Ik blijf denken dat JvP gewoon MB wilde zijn.
Ik heb net de podcast geluisterd. Wat vindt die Iris zichzelf een toppertje. Ze cijfert zich weg en alles draait om mama met Kerst. Ik irriteer me wel aan de halfslachtige zinnen van MW, zij gooit echt in elke zin 'als in' er tussen.
Ik heb nooit gezegd dat Mies uit de boerderie moet vertrekken. Ik zeg alleen dat Mies in de boerderie zit dankzij haar vader.quote:Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zaten alledrie voor een gelijk deel in de boerderij (hun eigen woorden) maar ik denk inderdaad dat MB de enige is die het in haar eentje kan betalen.quote:Op maandag 22 december 2025 21:49 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zij zullen heus wel meebetaald hebben maar ik denk dat Michelle het meeste geld verdient van de drie.
Iemand anders zei net dat Mies maar had moeten vertrekken, ik heb altijd van hier begrepen dat Mies het meeste geld in die hut had gestoken.quote:Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Mies uit de boerderie moet vertrekken. Ik zeg alleen dat Mies in de boerderie zit dankzij haar vader.
Wel heb ik ooit gezegd, dat ik het raar vond dat K en J vertrokken zijn. Dit omdat er hier werd gezegd dat A. K & M getrouwd waren in gemeenschap van goederen (wat ik niet geloof) en B. dat alledrie geïnvesteerd hadden in de boerderie (net als de webshop).
Heel raar.quote:Op maandag 22 december 2025 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Tamara: Waarom zitten die kinderen constant half naakt aan tafel?
Misschien word je makkelijker met zoveel kinderen, maar hier is t toch wel regel dat je tijdens het eten kleding aan hebt 😅
Ik las het ook en vanuit het oogpunt van 7 kinderen (+2 van Tim) zou het tóch in een ideale wereld fijn zijn als zij in die boerderie konden blijven, hun eigen "honk" hebben en de twee stelletjes elkaar afwisselen. Nu worden ze van hot naar her gesleept. Wat een chaos hebben die mensen gecreëerd.quote:Op maandag 22 december 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand anders zei net dat Mies maar had moeten vertrekken, ik heb altijd van hier begrepen dat Mies het meeste geld in die hut had gestoken.
Ja bedoelde het idd vanuit het oogpunt van de kinderen. Snap dat als Michelle er het meest ingestoken heeft en ook de enige is die dat betalen kan, ze daar niet op zit te wachten. Maar voor de kinderen zou het wel het meest stabiel geweest zijn…quote:Op maandag 22 december 2025 22:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik las het ook en vanuit het oogpunt van 7 kinderen (+2 van Tim) zou het tóch in een ideale wereld fijn zijn als zij in die boerderie konden blijven, hun eigen "honk" hebben en de twee stelletjes elkaar afwisselen. Nu worden ze van hot naar her gesleept. Wat een chaos hebben die mensen gecreëerd.
Eens. En volgens mij is het een groot huis dus waar die ruimte in gaat zitten? De woonkamer is erg klein, de keuken oogt inderdaad ook volgepropt en smal.quote:Op maandag 22 december 2025 20:19 schreef NineMilka het volgende:
Ik vind het huis van Junoordzij zo benauwend ogen. Heel smal en volgepropt. Lage plafonds lijkt het. Verder mooi gemaakt hoor met al die kleuren, maar het oogt wel smal en vol daardoor lijkt het.
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, achtergrond, financieel, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.quote:Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:
Ik blijf denken dat JvP gewoon MB wilde zijn.
En zo niet: zet het dan niet op Insta.quote:Op maandag 22 december 2025 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Tamara: Waarom zitten die kinderen constant half naakt aan tafel?
Misschien word je makkelijker met zoveel kinderen, maar hier is t toch wel regel dat je tijdens het eten kleding aan hebt 😅
Precies, een wannabe MB. Ze ging zich hetzelfde kleden, hetzelfde praten. Haar zoons werden kopietjes van de Bollentjes. Nu neemt ze alles over, inclusief de 'dochterdiezenooitheeftgekregen'. Natuurlijk is MW niet heilig en was ze er zelf bij, maar ik heb toch het gevoel dat ze 'genaaid' is.quote:Op maandag 22 december 2025 22:23 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
Niks aan deze situatie is stabiel voor de kinderen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:14 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Ja bedoelde het idd vanuit het oogpunt van de kinderen. Snap dat als Michelle er het meest ingestoken heeft en ook de enige is die dat betalen kan, ze daar niet op zit te wachten. Maar voor de kinderen zou het wel het meest stabiel geweest zijn…
Exact wat is al zeg sinds het begin van de poly. Of MB genaaid is weet ik niet. Ik denk eerder dat ze KB richting JvP heeft gedreven.quote:Op maandag 22 december 2025 22:30 schreef Snaky het volgende:
[..]
Precies, een wannabe MB. Ze ging zich hetzelfde kleden, hetzelfde praten. Haar zoons werden kopietjes van de Bollentjes. Nu neemt ze alles over, inclusief de 'dochterdiezenooitheeftgekregen'. Natuurlijk is MW niet heilig en was ze er zelf bij, maar ik heb toch het gevoel dat ze 'genaaid' is.
Nou, dat dus.quote:Op maandag 22 december 2025 21:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind de hele poly om eerlijk te zijn zó saai als een dooie grasspriet (...). Dus ik luister geen podcasts of ik houd MW's gekonkel niet bij. Ik heb alleen onlangs met kromme tenen "Het mooiste meisje" gekeken (ik twijfel er niet aan dat ze zichzelf hiervoor heeft opgegeven). Toen ik binnen 10 minuten pa zag met "z'n eigen raceteam", MW als pits-poes, continue kijkend in een camera lens, en ma als "het cement die de boel sust", dacht ik een aanname te kunnen doen over de familie dynamiek. En toen de poly, als geheel, in beeld kwam en geen problemen leek te hebben met de ongeneerde vragen van die hijgerige presentator, toen dacht ik "wat een aandachtzoekers alledrie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |