abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219564168
Ik blijf denken dat JvP gewoon MB wilde zijn.

Ik heb net de podcast geluisterd. Wat vindt die Iris zichzelf een toppertje. Ze cijfert zich weg en alles draait om mama met Kerst. Ik irriteer me wel aan de halfslachtige zinnen van MW, zij gooit echt in elke zin 'als in' er tussen.
pi_219564170
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
heel ingewikkeld, de andere optie is een strippenkaart, zodat ze allemaal even vaak aan de beurt komen.
_O-
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:39:59 #153
184769 crew  Deisyy
pi_219564220
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad haar vader is de kant van Mies maar het zijn niet de centjes van Mies 😉.
Maar al helemaal niet van Koen en Jacq, dus is het een beetje raar dat er gezegd wordt dat Mies maar uit die boerderie had moeten vertrekken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219564297
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Och dat gemijmer over die vent in die podcast. Over dat nr van Celine Dion wat ze had getattoeerd omdat dat The godfather zn fave was 🤢, een core memory aan Sint
Ik vind de hele poly om eerlijk te zijn zó saai als een dooie grasspriet (...). Dus ik luister geen podcasts of ik houd MW's gekonkel niet bij. Ik heb alleen onlangs met kromme tenen "Het mooiste meisje" gekeken (ik twijfel er niet aan dat ze zichzelf hiervoor heeft opgegeven). Toen ik binnen 10 minuten pa zag met "z'n eigen raceteam", MW als pits-poes, continue kijkend in een camera lens, en ma als "het cement die de boel sust", dacht ik een aanname te kunnen doen over de familie dynamiek. En toen de poly, als geheel, in beeld kwam en geen problemen leek te hebben met de ongeneerde vragen van die hijgerige presentator, toen dacht ik "wat een aandachtzoekers alledrie".
pi_219564311
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar al helemaal niet van Koen en Jacq, dus is het een beetje raar dat er gezegd wordt dat Mies maar uit die boerderie had moeten vertrekken.
Eerder werd altijd geroepen dat 'alles van samen' was. Maar in een van de laatste podcasts liet Michelle wel doorschemeren dat zij het meeste had betaald tijdens de verbouwing. Indirect hebben Koen en Jacqueline natuurlijk ook bijgedragen want zonder poly was er waarschijnlijk minder engagement op Michelle haar account en dus minder inkomsten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219564320
quote:

[..]
Zat er niks van hun geld tussen nee? Ik weet niet of we dat zo stellig kunnen stellen.
pi_219564328
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:48 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Zat er niks van hun geld tussen nee? Ik weet niet of we dat zo stellig kunnen stellen.
Zij zullen heus wel meebetaald hebben maar ik denk dat Michelle het meeste geld verdient van de drie.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219564343
Tamara: Waarom zitten die kinderen constant half naakt aan tafel?
Misschien word je makkelijker met zoveel kinderen, maar hier is t toch wel regel dat je tijdens het eten kleding aan hebt 😅
pi_219564367
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad haar vader is de kant van Mies maar het zijn niet de centjes van Mies 😉.
The godfather’s centjes 🫣
pi_219564381
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:

Ik heb net de podcast geluisterd. Wat vindt die Iris zichzelf een toppertje. Ze cijfert zich weg en alles draait om mama met Kerst. Ik irriteer me wel aan de halfslachtige zinnen van MW, zij gooit echt in elke zin 'als in' er tussen.
Ik denk dat ook. Iemand noemde JvP hier een wolf in schaapskleren. Niet gek bedacht.

Iris… ik zou hard weglopen als ik MB was. MB voelt zich heel wat maar Iris voelt zich echt superieur.
pi_219564399
quote:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat Mies uit de boerderie moet vertrekken. Ik zeg alleen dat Mies in de boerderie zit dankzij haar vader.

Wel heb ik ooit gezegd, dat ik het raar vond dat K en J vertrokken zijn. Dit omdat er hier werd gezegd dat A. K & M getrouwd waren in gemeenschap van goederen (wat ik niet geloof) en B. dat alledrie geïnvesteerd hadden in de boerderie (net als de webshop).
pi_219564409
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:49 schreef Cyan het volgende:

[..]
Zij zullen heus wel meebetaald hebben maar ik denk dat Michelle het meeste geld verdient van de drie.
Ze zaten alledrie voor een gelijk deel in de boerderij (hun eigen woorden) maar ik denk inderdaad dat MB de enige is die het in haar eentje kan betalen.
  Moderator maandag 22 december 2025 @ 21:59:14 #163
184769 crew  Deisyy
pi_219564460
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 21:55 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb nooit gezegd dat Mies uit de boerderie moet vertrekken. Ik zeg alleen dat Mies in de boerderie zit dankzij haar vader.

Wel heb ik ooit gezegd, dat ik het raar vond dat K en J vertrokken zijn. Dit omdat er hier werd gezegd dat A. K & M getrouwd waren in gemeenschap van goederen (wat ik niet geloof) en B. dat alledrie geïnvesteerd hadden in de boerderie (net als de webshop).
Iemand anders zei net dat Mies maar had moeten vertrekken, ik heb altijd van hier begrepen dat Mies het meeste geld in die hut had gestoken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219564528
Ach we zullen het wederom nooit weten, want voor de breuk was alles geheel gelijkwaardig verdeeld financieel en nu ineens weer niet. Het verhaaltje wordt opgehangen hoe het op dat moment het beste in het straatje past...
pi_219564548
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Misschien word je makkelijker met zoveel kinderen, maar hier is t toch wel regel dat je tijdens het eten kleding aan hebt 😅
Heel raar.
pi_219564564
Ik denk dat de nodige info nog wel met sneertjes gedropt wordt via de podcast. En ik ben benieuwd naar de bronnen uit Uden die kunnen vertellen hoe de sfeer is op de farm. Maar dat komt vast bij de juice channels ter spraken een dezer dagen.
pi_219564570
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Iemand anders zei net dat Mies maar had moeten vertrekken, ik heb altijd van hier begrepen dat Mies het meeste geld in die hut had gestoken.
Ik las het ook en vanuit het oogpunt van 7 kinderen (+2 van Tim) zou het tóch in een ideale wereld fijn zijn als zij in die boerderie konden blijven, hun eigen "honk" hebben en de twee stelletjes elkaar afwisselen. Nu worden ze van hot naar her gesleept. Wat een chaos hebben die mensen gecreëerd.
pi_219564625
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik las het ook en vanuit het oogpunt van 7 kinderen (+2 van Tim) zou het tóch in een ideale wereld fijn zijn als zij in die boerderie konden blijven, hun eigen "honk" hebben en de twee stelletjes elkaar afwisselen. Nu worden ze van hot naar her gesleept. Wat een chaos hebben die mensen gecreëerd.
Ja bedoelde het idd vanuit het oogpunt van de kinderen. Snap dat als Michelle er het meest ingestoken heeft en ook de enige is die dat betalen kan, ze daar niet op zit te wachten. Maar voor de kinderen zou het wel het meest stabiel geweest zijn…
pi_219564701
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:19 schreef NineMilka het volgende:
Ik vind het huis van Junoordzij zo benauwend ogen. Heel smal en volgepropt. Lage plafonds lijkt het. Verder mooi gemaakt hoor met al die kleuren, maar het oogt wel smal en vol daardoor lijkt het.
Eens. En volgens mij is het een groot huis dus waar die ruimte in gaat zitten? De woonkamer is erg klein, de keuken oogt inderdaad ook volgepropt en smal.
Ik vind de kleuren juist helemaal niks, volgens mij maakt dat het zo klein/benauwend. Bv ook op zolder, waar zij slapen. Balken, overal poepbruin. Nee, niet mijn stijl.
pi_219564739
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef Snaky het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, achtergrond, financieel, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
pi_219564770
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En zo niet: zet het dan niet op Insta.
pi_219564795
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
Precies, een wannabe MB. Ze ging zich hetzelfde kleden, hetzelfde praten. Haar zoons werden kopietjes van de Bollentjes. Nu neemt ze alles over, inclusief de 'dochterdiezenooitheeftgekregen'. Natuurlijk is MW niet heilig en was ze er zelf bij, maar ik heb toch het gevoel dat ze 'genaaid' is.
pi_219564799
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:14 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Ja bedoelde het idd vanuit het oogpunt van de kinderen. Snap dat als Michelle er het meest ingestoken heeft en ook de enige is die dat betalen kan, ze daar niet op zit te wachten. Maar voor de kinderen zou het wel het meest stabiel geweest zijn…
Niks aan deze situatie is stabiel voor de kinderen.
Ik gun iedereen een geliefde maar ik kan nu alleen maar denken: arme kinderen.
Hoe moeten zij zich voelen? Het gesleep, de verwarrende situatie over wie met wie is. Het geroddel, wat er ongetwijfeld is.
Heel sneu :N
pi_219564815
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Precies, een wannabe MB. Ze ging zich hetzelfde kleden, hetzelfde praten. Haar zoons werden kopietjes van de Bollentjes. Nu neemt ze alles over, inclusief de 'dochterdiezenooitheeftgekregen'. Natuurlijk is MW niet heilig en was ze er zelf bij, maar ik heb toch het gevoel dat ze 'genaaid' is.
Exact wat is al zeg sinds het begin van de poly. Of MB genaaid is weet ik niet. Ik denk eerder dat ze KB richting JvP heeft gedreven.

En JvP en die dochter, ik vond het altijd wat sneu voor haar eigen kinderen.
pi_219564816
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind de hele poly om eerlijk te zijn zó saai als een dooie grasspriet (...). Dus ik luister geen podcasts of ik houd MW's gekonkel niet bij. Ik heb alleen onlangs met kromme tenen "Het mooiste meisje" gekeken (ik twijfel er niet aan dat ze zichzelf hiervoor heeft opgegeven). Toen ik binnen 10 minuten pa zag met "z'n eigen raceteam", MW als pits-poes, continue kijkend in een camera lens, en ma als "het cement die de boel sust", dacht ik een aanname te kunnen doen over de familie dynamiek. En toen de poly, als geheel, in beeld kwam en geen problemen leek te hebben met de ongeneerde vragen van die hijgerige presentator, toen dacht ik "wat een aandachtzoekers alledrie".
Nou, dat dus.
Eng gezinnetje ook, die Walk familie.
pi_219564849
Jeanine van Bzzonder: ook een flits-bezoekje aan Lapland in februari.
Met veel linkjes dus vast ook gesponsord.

En nu in een hotel met Joas terwijl ze allebei ziek zijn. Want kon niet verzet worden.
Ik vind het een beetje aso, anderen aansteken.
Zij hoeven echt geen week droog brood te eten als ze een nachtje hotel opnieuw moeten boeken.
pi_219564879
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 21:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit is echt onzin. Mijn kinderen deden dat beiden. Maar Judith wil hoe dan ook benadrukken hoe geweldig haar kind is.
Judith verafgoodt Bob. Hij is haar held en hij moet waarmaken wat zij niet meer kan op sportgebied. Arm joch....
pi_219564985
KC die danst als kerstvrouwtje 🤶🫣
pi_219565004
Benieuwd of de bollen en kids van jvp elkaar nog wel gewoon zien . Bijzonder ook dat Koen van sociaal media af is benieuwd wat hij nu doet

Zusje van drielingmama julia weet iemand wat daar mee is
pi_219565020
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:04 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik volg haar niet maar las ik laatst iets over een miskraam (?).
pi_219565024
Zouden jvp en kb überhaupt uit elkaar zijn geweest, zoals ze beweerden? Of waren ze echt alle drie uit elkaar en nu aleen jvp en kb samen?
pi_219565039
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:06 schreef slowie het volgende:
Zouden jvp en kb überhaupt uit elkaar zijn geweest, zoals ze beweerden? Of waren ze echt alle drie uit elkaar en nu aleen jvp en kb samen?
Is er eerder echt gezegd dat JvP en KB ook niet meer samen waren?
pi_219565054
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik ook. Zij en jvp werden verliefd, dan deelt ze haar man met jvp, ook omdat Koen daarmee instemde.
Ze mengt zich in je gezin met 4 kinderen, de hare mengen zich ook met je kinderen . En dan ineens gaat het niet meer en gaat je man verder met de vrouw waar jij verliefd op werd.
En ik weet, ze hebben er zelf voor gekozen maar ik zou het anders hebben gevonden als jvp ook niet meer met Koen verder ging.
Ik denk persoonlijk dat jvp en Koen voor de schijn ook uit elkaar zijn gegaan, dat ze dat mb in eerste instantie hebben willen laten geloven.
En toen het definitief over was met de poly hebben ze toegegeven dat zij nog een setje vormden. Dit denk ik hè, weet ik niet zeker.
pi_219565057
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:43 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Judith verafgoodt Bob. Hij is haar held en hij moet waarmaken wat zij niet meer kan op sportgebied. Arm joch....
Ik word soms een beetje kriegel als ik hem zo overijverig zie doen, wat natuurlijk onredelijk is aangezien het kind 6 jaar is. Ik denk inderdaad dat Judith hem heel erg pusht en dat ze samen met hem een, door haar vader gemaakte, Excell bestand bijhoudt van zijn sport- en spelletjesprestaties 🥴.
pi_219565071
quote:
Benieuwd of de bollen en kids van jvp elkaar nog wel gewoon zien . Bijzonder ook dat Koen van sociaal media af is benieuwd wat hij nu doet

Het meisje is stilgeboren na 37 weken zwangerschap.
pi_219565103
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 21:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: sinds wanneer is 'overal je eigen feestje bouwen' een superpower van een enigs kind?

Ik denk dat mijn tweede kind dan stiekem ook enigs kind denk ik 😂
Idem... mijn kinderen doen dit ook 🤦‍♂️ snap Judith echt niet soms/regelmatig
pi_219565109
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:14 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Het meisje is stilgeboren na 37 weken zwangerschap.
Och, wat verdrietig
pi_219565168
quote:
88s.gif Op maandag 22 december 2025 22:23 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van JvP moet denken. Toen ik naar dat programma zat te kijken, kreeg ik een beetje het gevoel "dat ze haar geluk niet op kon en dat K en M een tikkeltje te hoog gegrepen was voor haar *qua status, achtergrond, financieel, qua zelfverzekerdheid*". Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd. Soms scroll ik door haar stories en ik vind haar vaak wat onbeholpen, zoals laatst met die panty/ondergoed (?) reclame en veel van haar teksten zijn in de trant als die van M.
Dat klopt denk ik niet helemaal. Haar ex-man heeft een topfunctie, dus ze leefden denk ik niet echt modaal. Ze heeft engels gestudeerd, las ik laatst. Dus ze had het al goed voor elkaar. Vind haar al met al rustiger en volwassener overkomen dan Mies.
pi_219565192
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze geen huis met 7 slaapkamers vinden.
Ik denk idd dat Koen en Jacq nog niet een definitieve woning voor alle 9 hebben, omdat scheiding en het bedrijf financieel nog niet afgewikkeld zijn. Voor ons lijkt het misschien rommelig, van huis naar huis, maar ze moesten uit de boerderie. Lastige situatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 22-12-2025 23:40:58 (Aanvulling ) ]
pi_219565234
quote:

Denk dat we dat met kerst/Koen verjaardag wel gaan zien.
pi_219565241
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:35 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat klopt denk ik niet helemaal. Haar ex-man heeft een topfunctie, dus ze leefden denk ik niet echt modaal. Ze heeft engels gestudeerd, las ik laatst. Dus ze had het al goed voor elkaar. Vind haar al met al rustiger en volwassener overkomen dan Mies.
Wat voor topfunctie heeft haar ex-man?

En als ze het goed voor elkaar had, waarom is ze sinds de boerderie al twee keer verhuisd?

Een studie Engels stelt niets voor in de wereld van MW.
pi_219565262
Als jvp en kb niet uit elkaar waren, vind ik het nog raarder dat zij twee dan ieder apart gingen wonen. Nog meer verwarrend voor de kinderen.
pi_219565285
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat voor topfunctie heeft haar ex-man?

En als ze het goed voor elkaar had, waarom is ze sinds de boerderie al twee keer verhuisd?

Een studie Engels stelt niets voor in de wereld van MW.
Board of Managers bij DAF. Jacq is hoger opgeleid dan Mies. Ze is eerst in een vakantiehuisje gegaan en nu op een tijdelijke huurplek, omdat ze uit de boerderie moest en alles (zaak, boerderie) financieel nog niet afgewikkeld was/is. Dan kun je geen huurcontract afsluiten of een huis kopen. Is dus uit nood. Hoop dat Mies haar exen snel uitkoopt, dan kan iedereen verder.
pi_219565288
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:49 schreef slowie het volgende:
Als jvp en kb niet uit elkaar waren, vind ik het nog raarder dat zij twee dan ieder apart gingen wonen. Nog meer verwarrend voor de kinderen.
Nou ja, dit dus.

Als je al een paar jaar in een poly een gezin vormt en eentje stopt ermee, en de twee anderen gaan met elkaar verder, dan zoek je een manier om bij elkaar te blijven in één huis. Van mij part op je knieën naar schoonpa Walk en daar geld lenen; het gaat óók om zijn kleinkinderen.
pi_219565310
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:56 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Board of Managers bij DAF. Jacq is hoger opgeleid dan Mies. Ze is eerst in een vakantiehuisje gegaan en nu op een tijdelijke huurplek, omdat ze uit de boerderie moest en alles (zaak, boerderie) financieel nog niet afgewikkeld was/is. Dan kun je geen huurcontract afsluiten of een huis kopen. Is dus uit nood. Hoop dat Mies haar exen snel uitkoopt, dan kan iedereen verder.
Jammer dat haar ex-man niet heeft ingegrepen qua huisvesting. Heb het vaker gezien, waarbij mannen die het financieel goed hebben, hun ex laten hangen met hun kinderen.

Ik hoop het met je. Deze situatie is op beeld al een drama en zal achter de schermen niet veel beter zijn.
pi_219565385
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 23:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik volg haar niet maar las ik laatst iets over een miskraam (?).
Dat meisje is overleden in de buik met 37 weken
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219565389
Koen heeft wel veel groeven voor zijn leeftijd zeg. Hij is nog maar 35 of 36!
Koen en jvp tja ik vind het wel leuk voor ze eigenlijk. Ik hoop dat ze niet gelijk gaan samenwonen.
pi_219565415
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:31 schreef meesterinbreekster het volgende:
Koen heeft wel veel groeven voor zijn leeftijd zeg. Hij is nog maar 35 of 36!
Koen en jvp tja ik vind het wel leuk voor ze eigenlijk. Ik hoop dat ze niet gelijk gaan samenwonen.
Hoezo niet gelijk gaan gaan samen wonen? Dat deden ze al met zijn allen
pi_219565574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 00:42 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Hoezo niet gelijk gaan gaan samen wonen? Dat deden ze al met zijn allen
Dit is toch een nieuwe situatie? Lijkt me dat je eerst even moet uitvogelen of dat werkt he
pi_219565600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 03:10 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Dit is toch een nieuwe situatie? Lijkt me dat je eerst even moet uitvogelen of dat werkt he
Ik moet dan wel aan de kinderen denken hoe dit voor ze voelt.
Vooral voor die van Mb en kb.
Mama en papa eerst met z'n twee, dan een extra moeder" erbij.
En na een tijdje mag hun eigen moeder niet meer " mee" doen.
Lijkt mij voor de kinderen echt een moeilijke loyaliteitskwestie.
Ze zitten er echt tussenin.
En wie er fout is( als je daar van kunt spreken, niemand heeft dit zo gewild denk ik) doet er dan niet toe.
Ook voor de 3 van jvp is dit een vreemde situatie.
Voor de kinderen blijf ik het sneu vinden hoe het is gelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')