Ah, dat extra tussenstuk voor een werkkamer haalde ik daar niet uit. Idd, had dan je bijkeuken 2 functies gegeven.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is de keuken smaller gemaakt, waardoor er een kleine werkkamer naast gerealiseerd kon worden. Juist omdat de keuken een doorloopfunctie heeft zou ik mij aan die geringe breedte enorm ergeren, de oude situatie ziet er veel mooier uit vind ik zelf.
Ik zou liever een deel van de bijkeuken om gebouwd hebben tot werkkamer. Maar ze zullen wel redenen hebben gehad om het zo te doen.
Ik hoop dat de tuin zo wordt als in de animatie.
Nou gelukkig maar! Met uitgegroeide nagels de kerstdagen doorbrengen is natuurlijk geen optie!quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:43 schreef popje het volgende:
Debbie is blij want haar nagels zijn weer gedaan, de vorige keer had ze daar geen energie voor.
Wat is er mis met de nagel van haar pink? Daarmee zou ik niet naar huis gaan 🙈quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:43 schreef popje het volgende:
Debbie is blij want haar nagels zijn weer gedaan, de vorige keer had ze daar geen energie voor.
Die ziet er inderdaad nogal eh… bijzonder uit. En de kleur van de middel- en ringvinger vind ik raar. Vlezig, alsof er geen nagels op die vingers zitten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de nagel van haar pink? Daarmee zou ik niet naar huis gaan 🙈
Zij is echt altijd nep!quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Elisejoanna: ben ik de enige die die slaapfoto met zoon er nep en in scène gezet uit vind zien? 😅
Middelvinger klopt ook niet toch? Is dit een chatgpt foutje?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de nagel van haar pink? Daarmee zou ik niet naar huis gaan 🙈
Ja dat rode randje onderin (bij nagelriem) lijkt alsof het ontstoken is en bloederig 🤔 maar gut... ze zit weer netjes op de bank en in bed de komende weekquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad nogal eh… bijzonder uit. En de kleur van de middel- en ringvinger vind ik raar. Vlezig, alsof er geen nagels op die vingers zitten.
Met uitgegroeide nagels in bed liggen is natuurlijk not done!quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar! Met uitgegroeide nagels de kerstdagen doorbrengen is natuurlijk geen optie!
Ik zou bootcut aanradenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een flare broek vind ik bij bijna niemand mooi staan. Zeker niet bij korte en stevige benen. Dan lijken benen nog korter en steviger.
Hahahaaha!! Die is niet goed hoor! 😂😂😂quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die nieuwe dans reel bij Ellen (-Koen) 😱 dat jurkje is veelste kort, je ziet gewoon haar onderbroek
Meine gute 😂😂quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die nieuwe dans reel bij Ellen (-Koen) 😱 dat jurkje is veelste kort, je ziet gewoon haar onderbroek
Ik ken t helemaal niet, maar ze heeft het toch gewoon gekocht? Wat maakt t nou uit of je t van de meisjes of jongens afdeling koopt? Denk dat weinig jongens het leuk vinden, maar idd voor diegene die t wel leuk vinden is het dus gewoon te koop🤷♀️quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm op threads heeft een cinnamonrol trui voor zoon gekocht op de meisjes afdeling.
Van haar mogen dit soort truien ook op de jongens afdeling 🤦♂️ nee schat dit is echt vooral populair bij meisjes... op de jongens afdeling word dit niet verkocht en die paar jongens die dit leuk vinden houden van meisjes dingen dus dan kan je het gewoon daar vinden 👍
En iemand reageert metquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En dbm die op threads in paniek is omdat haar moeder de ass vragenlijst anders heeft ingevuld als zijzelf 😂
Wat had haar moeder moeten doen dan? Alle vragen overleggen? Wees blij dat ze het wilt doen
Ja want heel je relatie draait om het uiterlijk van je partner…quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:05 schreef Iris2.0 het volgende:
Die ex van Jvp is trouwens een knapperd zeg! Wat moest je dan uberhaupt met de Bollens, ik zou het wel weten
Nee, het is een goud/rood randje gelakt op de nagel. Maar door de kleurencombinatie ziet het er gewoon niet zo best uit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja dat rode randje onderin (bij nagelriem) lijkt alsof het ontstoken is en bloederig 🤔 maar gut... ze zit weer netjes op de bank en in bed de komende week
Heeft ze gliw in the dark nagels nu?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar! Met uitgegroeide nagels de kerstdagen doorbrengen is natuurlijk geen optie!
Een psychiater kijkt er zelden zo naar zoals hierboven beschreven. Ik zit in meerdere groepen en zie bijna dagelijks voorbij komen dat de diagnose niet gesteld wordt omdat klachten niet aanwezig waren tijdens kindertijd. En dan is hetgeen wat ouders aangeven doorslaggevend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En iemand reageert met
Ervaringseskundige reactie: Aangezien autisme vrijwel altijdaangeboren is, is de kans vrij groot dat je moeder door de mand valt met haar antwoorden. Die paniek mag je laten varen. Vrijwel altijd wordt overduidelijk dat de ouder minstens zo autistisch is. JUIST als ze het anders beleefd heeft dan hoe jij het hebt beleefd is er duidelijk sprake van een discrepantie in de belevingswereld en aangezien jij al in het proces zit zal dat vrijwel zeker ‘in jouw voordeel’ uitpakken 😎
Bedoelt diegene nu dat de moeder van DBM bewust ‘foute’ antwoorden geeft?
Waarom kan zij het niet gewoon inderdaad anders beleefd hebben? Andere herinneringen?
En gelukkig maar dat het waarschijnlijk in het voordeel van DBM uitvalt, want ze is al volop in training voor De Diagnose in de zetten 🙄
Verbaasde me ook erg over die reactie 🤔 of begreep hem niet 🤔 hoezo valt moeder door de mand? Die heeft toch niets te bewijzen lijkt mij 🤷 weet nog met de vragenlijst voor onze oudste dat als je de vragenlijst van mij, mijn partner en 2 van haar juffen naast elkaar legde leek het echt over 3 kinderen te gaan en zag je duidelijk dat de juffen het samen gedaan hadden (die dan 1 lijst inleveren 🤦♂️🤷)quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En iemand reageert met
Ervaringseskundige reactie: Aangezien autisme vrijwel altijdaangeboren is, is de kans vrij groot dat je moeder door de mand valt met haar antwoorden. Die paniek mag je laten varen. Vrijwel altijd wordt overduidelijk dat de ouder minstens zo autistisch is. JUIST als ze het anders beleefd heeft dan hoe jij het hebt beleefd is er duidelijk sprake van een discrepantie in de belevingswereld en aangezien jij al in het proces zit zal dat vrijwel zeker ‘in jouw voordeel’ uitpakken 😎
Bedoelt diegene nu dat de moeder van DBM bewust ‘foute’ antwoorden geeft?
Waarom kan zij het niet gewoon inderdaad anders beleefd hebben? Andere herinneringen?
En gelukkig maar dat het waarschijnlijk in het voordeel van DBM uitvalt, want ze is al volop in training voor De Diagnose in de zetten 🙄
Zij spoort niet hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ook met kinderen mag je niet altijd komen. Ik ben ootit voor 'niks' geweest, omdat ik huilend opbelde omdat ik bang was. Onze zoon was 2x gereanimeerd, werd toen gewoon ziek (griepje ofzo) en ik was doodsbang (heb therapie gehad🙈). Toen mocht ik komen van de triagiste, om mij gerust te stellen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:45 schreef IlseMarije het volgende:
Ik snap niet hoe makkelijk DBM telkens bij de dokterswacht komt. Vriend van ons kreeg afgelopen weekend ineens pijn in zn rug en heeft in de nacht door de kamer gekropen van de pijn. Zijn vrouw had gebeld met de dokterswacht en daar was het advies slik maar paracetamol.(natuurlijk had hij dat allang gehad) Een paar uur later nog eens gebeld, het verhaal aangedikt en toen mocht hij toch komen. Daar verder prima geholpen hoor maar voordat je daar mag komen moet je half dood zijn. Misschien dat je met kinderen altijd mag komen maar anders snap ik het niet.
Samen een dansje voor Sjenkie doen 🫣quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Zij spoort niet hoor.
Ze heeft niemand nodig zegt ze. Waarom dan al maanden gezeur over exen, relaties en dates.
Ze kan wel samen met KC een optreden gaan geven
Dit denk ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ook met kinderen mag je niet altijd komen. Ik ben ootit voor 'niks' geweest, omdat ik huilend opbelde omdat ik bang was. Onze zoon was 2x gereanimeerd, werd toen gewoon ziek (griepje ofzo) en ik was doodsbang (heb therapie gehad🙈). Toen mocht ik komen van de triagiste, om mij gerust te stellen.
Hele jonge baby's zijn ze wel voorzichtiger mee en mag je sneller mee komen.
Maar ik denk dat DBM heel goed weet wat ze moet zeggen waardoor ze steeds langs mag komen.
Hoe heet zij op insta?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:36 schreef Earring het volgende:
[..]
Zij spoort niet hoor.
Ze heeft niemand nodig zegt ze. Waarom dan al maanden gezeur over exen, relaties en dates.
Ze kan wel samen met KC een optreden gaan geven
ielll vind ik totaal niet hahaquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:05 schreef Iris2.0 het volgende:
Die ex van Jvp is trouwens een knapperd zeg! Wat moest je dan uberhaupt met de Bollens, ik zou het wel weten
Ik kwam vanmiddag wel per ongeluk bij hem uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:10 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja want heel je relatie draait om het uiterlijk van je partner…
Ik vind het sowieso best bizar dat mensen haar ex opzoeken, dit is geen info die zomaar even van het internet haalt, dus je moet hem bewust opzoeken.
Kunnen ze misschien een poly beginnen 🫣😂quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Samen een dansje voor Sjenkie doen 🫣
Paniek!!! Hopelijk leest de vriendin van dbm niet meequote:Op dinsdag 23 december 2025 16:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Een psychiater kijkt er zelden zo naar zoals hierboven beschreven. Ik zit in meerdere groepen en zie bijna dagelijks voorbij komen dat de diagnose niet gesteld wordt omdat klachten niet aanwezig waren tijdens kindertijd. En dan is hetgeen wat ouders aangeven doorslaggevend.
En kunnen ze allemaal samen in de villa wonenquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien een poly beginnen 🫣😂
Over Sjenkie gesproken...die is niet meer zo actief sinds zijn carrière bij Defensie. En maar goed ook, wil ie nog een beetje serieus genomen worden in die wereldquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Samen een dansje voor Sjenkie doen 🫣
Och meid, rustig aan.het was een grapje. Opzoeken was niet nodig. Hij was voor de poly veel bij ze inbeeldquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:10 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ja want heel je relatie draait om het uiterlijk van je partner…
Ik vind het sowieso best bizar dat mensen haar ex opzoeken, dit is geen info die zomaar even van het internet haalt, dus je moet hem bewust opzoeken.
Ze heeft denk ik weer zin in een date, en dan die vieze g.... mannetjes die reageren.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:13 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Hahahaaha!! Die is niet goed hoor! 😂😂😂
Wie jeuk heeft moet krabben. Of zich laten krabben. Misschien knapt ze daar van op. Wat is zij wanhopig zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik weer zin in een date, en dan die vieze g.... mannetjes die reageren.
Ze heeft zo te zien mega jeuk
Knap? Okquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:05 schreef Iris2.0 het volgende:
DBM is gewoon bang dat ze geen gediagnosticeerde reden heeft voor haar luie karakter.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Een psychiater kijkt er zelden zo naar zoals hierboven beschreven. Ik zit in meerdere groepen en zie bijna dagelijks voorbij komen dat de diagnose niet gesteld wordt omdat klachten niet aanwezig waren tijdens kindertijd. En dan is hetgeen wat ouders aangeven doorslaggevend.
Heb je zijn Instagram profielfoto gezien 🙈?quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:05 schreef Iris2.0 het volgende:
Viel mij ook op! Stress doet ook wat met je, daar heeft hij vast wat van gehad de afgelopen maanden. JvP vind ik in die zin ‘frisser’ lijken dan dat ik haar in tijden gezien heb. Al zegt dat natuurlijk niet meteen ietsquote:Op dinsdag 23 december 2025 00:31 schreef meesterinbreekster het volgende:
Koen heeft wel veel groeven voor zijn leeftijd zeg. Hij is nog maar 35 of 36!
Koen en jvp tja ik vind het wel leuk voor ze eigenlijk. Ik hoop dat ze niet gelijk gaan samenwonen.
En roken en alcohol drinken helpen ook niet meequote:Op dinsdag 23 december 2025 19:02 schreef Linnen het volgende:
[..]
Viel mij ook op! Stress doet ook wat met je, daar heeft hij vast wat van gehad de afgelopen maanden. JvP vind ik in die zin ‘frisser’ lijken dan dat ik haar in tijden gezien heb. Al zegt dat natuurlijk niet meteen iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |