Was eerder vandaag en gisteren ook, voordat het losbrandt!quote:
Bij Gilding hadden ze andere categorieën toegevoegdquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Knap voor iemand van 28.
Dobey is een pedo?
ja wie nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
Gies zou wel een frikandelletje willen eten met Sydney Sweeney.
Sweeney en Swineyquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
Mag hij niet meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
alles was 20 jaar geleden beter. Shrinkflationquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes waren in het verleden wel beter geloof ik
Zelfs Andy Smith en John Henderson zijn inmiddels gekrompenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alles was 20 jaar geleden beter. Shrinkflation
Ik zou met Sydney alles wel willen etenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alles was 20 jaar geleden beter. Shrinkflation
Heteromannen die dat afwijzen zijn een act.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zou met Sydney alles wel willen eten
Ik zou Sydney willen etenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zou met Sydney alles wel willen eten
Kilootje kippenpoten voor ¤2, hmmmmmmmmmmmmmquote:
Ik bel de Regio Taxi wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog een kerstpakket achterin de auto staan maar ben te lui om op te staan.
Destijds had je ook nog een uurtarief van 40/45 euro.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kilootje kippenpoten voor ¤2, hmmmmmmmmmmmmm
Wel Dommelschquote:
Tegenwoordig is het hip om een Nood kerstpakket te geven. Een radio op batterijen (batterijen niet inbegrepen) en een zaklamp die je zelf moet opwinden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog een kerstpakket achterin de auto staan maar ben te lui om op te staan.
En de meeste noodradio's werken alleen met FM/AM terwijl de plannen zijn om daar in 2035 de stekker eruit te trekken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het hip om een Nood kerstpakket te geven. Een radio op batterijen (batterijen niet inbegrepen) en een zaklamp die je zelf moet opwinden.
Beflikkering
We worden keihard beflikkerd. 20 jaar geleden had ik nog een goed salaris gehad en tegenwoordig is dat nog maar 2x modaalquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Destijds had je ook nog een uurtarief van 40/45 euro.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Vanaf nu wordt het een leuke wedstrijd.
Dit riepen ze in 2005 ook al over 2015quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En de meeste noodradio's werken alleen met FM/AM terwijl de plannen zijn om daar in 2035 de stekker eruit te trekken.
Dus, beste apocalyptische pestpokkeramp: Opschieten graag anders werkt ons gratis kutradiootje niet meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En de meeste noodradio's werken alleen met FM/AM terwijl de plannen zijn om daar in 2035 de stekker eruit te trekken.
Dwight heeft het al voor je opgehaald, kost je wel een nieuwe achterruit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon je autoradio aanzetten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Abbath? Meneer crabwalkquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
"Abattoir"
Nog live gezien:
[ afbeelding ]
HJ pilsener wordt (of werd in ieder geval) gebrouwen in de Dommelsch brouwerijquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is praktisch Hertog Jan qua gebied.
Toen destijds de toren in Smilde was neergestort had ik helemaal geen radio ontvangst meer hier, alleen zenders als RadioNL, dat is al een ramp op zichzelfquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon je autoradio aanzetten.
Ik was in de war, blijkbaar niet live gezien. Maar goed, ik heb ook zoveel live gezien dat ik het niet altijd meer helemaal precies weet zonder mijn lijstje erbij te pakken.quote:
Darters die de pijlen met rechts uit het bord halen en dan met hun gezicht de kant van de camera/tegenstander op staan mogen sowieso gediskwalificeerd worden.quote:
Da's een misdaad tegen de menselijkheid, ik zeg tribunalen!quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen destijds de toren in Smilde was neergestort had ik helemaal geen radio ontvangst meer hier, alleen zenders als RadioNL, dat is al een ramp op zichzelf
Immortal kan je best gezien hebben verder.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was in de war, blijkbaar niet live gezien. Maar goed, ik heb ook zoveel live gezien dat ik het niet altijd meer helemaal precies weet zonder mijn lijstje erbij te pakken.
Noorwegen en Zwitserland zijn ze al gestopt met FM, maar daar staat tegenover dat Zweden en Finland er geen heil in DAB zien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit riepen ze in 2005 ook al over 2015
Nope, ook niet. Wel andere bands met net zulke corpse paint.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Immortal kan je best gezien hebben verder.
Daar heb ik ook geen moment aan getwijfeldquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei toch dat het vanaf nu leuk ging worden.
Ik ook dacht ik. Genot.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Koekoek. En een puntje in de nostra. @:dr_flash
Zo is datquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
Koekoek. En een puntje in de nostra. @:dr_flash
Ajax heeft gefaald. Maar vooruit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is datMaak maar weer eens een pakje open
Niet gekeken, terechte uitslag?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft gefaald. Maar vooruit.
Ook al 32 meer wedstrijden gehad toch tot nu toe?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Maar we hebben nu dus al meer 170-finishes dan vorig jaar?
Ja, maar vorig jaar waren er vijf in totaal t/m de finale. Nu al zes?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook al 32 meer wedstrijden gehad toch tot nu toe?
2 glitters!!!!! Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk Humphries (zwart)
Stephen Burton (glitter)
Dirk van Duijvenbode (glitter)
Fellon Sherrock
Gerrie Anderson
Als iemand verdiende te winnen vond ik het NEC.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet gekeken, terechte uitslag?
Klopt. 6 nu. Vorig jaar 5 in het hele WKquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Maar we hebben nu dus al meer 170-finishes dan vorig jaar?
Nee die kijkt heel nors. Toepasselijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
2 glitters!!!!! Gefeliciteerd.
Straalt Dirk daar nog wel?
Je kon niet eens zien wie er met 10 stond, zo slecht was Ajax alweerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iemand verdiende te winnen vond ik het NEC.
Kan er ook helemaal niks mee ondanks alle fans van hem.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Gilding doet me denken aan een NPC.
Algehele niveau stijgt bla bla blaquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. 6 nu. Vorig jaar 5 in het hele WK
De wissels waren ook bijzonder.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Je kon niet eens zien wie er met 10 stond, zo slecht was Ajax alweer
2024 waren het er acht zie ik en in 2020 ook. Dat zal het record dan wel zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. 6 nu. Vorig jaar 5 in het hele WK
Nee, de hoek van Gilding ziet er levendig uit...quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Dat was vast de moeke van Dobey zonet. Ook zo'n dooie kop op.
Niemand is ooit vrolijk geworden van Klaassen-Taylorquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De wissels waren ook bijzonder.
Gilding staat graag schuin.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, de hoek van Gilding ziet er levendig uit...
Marcheert ie ook schuin?quote:
Scorp deelt flink uit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vond deze wedstrijd zo saai dat ik een kerstfilm ben gaan kijken
Ik zal na het dartsen White Christmas uit 1954 nog even afkijken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vond deze wedstrijd zo saai dat ik een kerstfilm ben gaan kijken
Had niet met de tijdzone te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bizar, sinds wanneer heeft Engeland een andere tijdzone? Gewoon lullig om een Nederlandse speler daar niet over te informeren.
Dom Taylor zijn favoriete film.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal na het dartsen White Christmas uit 1954 nog even afkijken.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef PremiumDartData het volgende:
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 64​
​
3️⃣ Andrew GILDING (99.01)🏴​
1️⃣ Chris DOBEY (94.92)🏴​
​
📊106.27 scoring average​
🎙Four 180s​
🎯37% checkout in darts​
▪️55% in turns​
💯 One 100+ checkout​
▪️134​
​
#WCDarts #PremDartData
Welke special feature hebben de kaartjes van Hankey, Mason, Eccles en Cadby?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Michael van Gerwen (zwart)
Eric Bristow (legend, genot)
Nathan Aspinall (glitter)
Lourance Ilagan
Stephen Bunting
Daar zitten tralies voor.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke special feature hebben de kaartjes van Hankey, Mason, Eccles en Cadby?
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind Twente echt heel matig. Die van den Belt, ik heb zelden iemand gezien die zo weinig kan voetballen.
Nouja, als je al jaren naar je dartende zoon zit te kijken zou dat zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd zo interessant dat bijvoorbeeld zo'n moeder Dobey mee loopt te juichen alsof ze precies in de gaten heeft wat er gebeurt in de wedstrijd. Zou dat echt zo zijn?
Ik hoop dat NAC degradeert @sjoerdmossouquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral ook hopen dat het sympathieke Telstar wint van het ontzettend lelijke NAC.
Ik ben nog op zoek naar de naam van zijn overgrootvader ofzo. Misschien is het familie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind Twente echt heel matig. Die van den Belt, ik heb zelden iemand gezien die zo weinig kan voetballen.
@Immerdebestebobquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Die 3x167 9-darter gaat er een keer komen. Het enige wat ze hoeven te doen is alleen nog maar 167 proberen te gooien de hele wedstrijd lang.
Eitje.
Die zitten extra goed dicht.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke special feature hebben de kaartjes van Hankey, Mason, Eccles en Cadby?
Niet dat snelle switchen als er een tripel naast gaat en je moet dan een ander plan hebben. Vanuit die box zie je het ook een stuk slechter. Geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, als je al jaren naar je dartende zoon zit te kijken zou dat zomaar kunnen natuurlijk.
Dirk doet veel te moeilijk. Vorig jaar dat Papendal-geneuzel, nu had hij weer dagenlang bij z'n ouders geslapen voor het WK.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Watimena is dan ook een grote lul met vingers
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bingo toch, @:Gurneyisbestoke?
Ze moeten het wat uitsmeren met een potje minder hé.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Eindelijk gaan we weer verder. Man man man.
Oja, dat was ook zo. Jammer. Had ook gewoon eerder klaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten het wat uitsmeren met een potje minder hé.
Einde carriere wel ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Master Announcer omroeper heeft nu wel luizen.
Maar breng hem dat maar eens aan z’n verstandquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dirk doet veel te moeilijk. Vorig jaar dat Papendal-geneuzel, nu had hij weer dagenlang bij z'n ouders geslapen voor het WK.
En op vloertoernooien en ET's, waar hij het allemaal maar op zich af laat komen speelt hij z'n beste spel.
Eensch. "Im the people's champion"quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Bunzing is er teveel in gaan geloven.
Knettervermoeiende volksmenner act.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Bunzing is er teveel in gaan geloven.
Hahahahahahquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bingo toch, @:Gurneyisbestoke?
Oke boomerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Kan me nog herinneren dat ik dit nummer wel een paar keer heb gehoord tijdens een van de Dam to Damlopen die ik heb gelopen. Zal die van 2012 geweest zijn.
Dat vinden ze niet leuk in Indiaquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
die pakistaan of weet ik wat deed het met meer oprechtheid.
Dat was echt pijnlijk. Wel goed dat hij die walgelijke cartoon serie heeft laten vallen verder.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eensch. "Im the people's champion"
was een 50/50quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet leuk in India
Dat tolereren we hier niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Is het te vroeg voor shish kebab grapjes?
Triple B voor je.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Als je Sweet Caroline niets vindt dan heb je te weinig drank op.
Die melding heb ik echt nog nooit gehadquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ziggo Go gaat weer zeiken op ik nog wel aan het kijken ben.
'Ben je nog steeds aan het kijken'? van de tv.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ziggo Go gaat weer zeiken op ik nog wel aan het kijken ben.
Komt na twee uur het scherm niet aanraken denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die melding heb ik echt nog nooit gehad
Bedankt, dat kan ik niet meer onhoren.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Af en toe is het net alsof George Russell aan het callen is.
Of Jack Russellquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Af en toe is het net alsof George Russell aan het callen is.
quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Vinden we dit al een achterlijke blouse van Co eigenlijk?
Kan nog wel wat achterlijker toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Wel als het om de bingo gaat maar niet als je mijn mening vraagt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Alles trekken en een kunstgebitquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij moet wel echt even zijn gebit laten doen hoor Gilding
Absoluut niet. Zou het zelf niet direct dragen, maar achterlijk nee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is dit nou weer voor wijvenantwoordquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel als het om de bingo gaat maar niet als je mijn mening vraagt.
Nou, ik vind geen enkel shirt achterlijk en hou er wel van. Dus dan zouden we nooit bingo kunnen hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor wijvenantwoord
quote:
Jake Paul worden. @3rr0rquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alles trekken en een kunstgebit
quote:
Makamba gesignaleerd op de Brienenoord.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:49 schreef Makamba_ het volgende:
Ik weet niet of ik het einde van deze partij ga meemaken. Dit is gewoon irritant slecht.
Vooralsnog niet. Misschien volgend jaar!quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Makamba gesignaleerd op de Brienenoord.
Ja, staat erop.quote:
Oh ja ik zat te denken welke lul hiervan verloren heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit kan niet. Richard Veenstra schaam je kapot
Koekkoekquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zat te denken welke lul hiervan verloren heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |