Ze moeten het wat uitsmeren met een potje minder hé.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Eindelijk gaan we weer verder. Man man man.
Oja, dat was ook zo. Jammer. Had ook gewoon eerder klaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten het wat uitsmeren met een potje minder hé.
Einde carriere wel ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Master Announcer omroeper heeft nu wel luizen.
Maar breng hem dat maar eens aan z’n verstandquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dirk doet veel te moeilijk. Vorig jaar dat Papendal-geneuzel, nu had hij weer dagenlang bij z'n ouders geslapen voor het WK.
En op vloertoernooien en ET's, waar hij het allemaal maar op zich af laat komen speelt hij z'n beste spel.
Eensch. "Im the people's champion"quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Bunzing is er teveel in gaan geloven.
Knettervermoeiende volksmenner act.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Bunzing is er teveel in gaan geloven.
Hahahahahahquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bingo toch, @:Gurneyisbestoke?
Oke boomerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Kan me nog herinneren dat ik dit nummer wel een paar keer heb gehoord tijdens een van de Dam to Damlopen die ik heb gelopen. Zal die van 2012 geweest zijn.
Dat vinden ze niet leuk in Indiaquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
die pakistaan of weet ik wat deed het met meer oprechtheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |