Nouja, als je al jaren naar je dartende zoon zit te kijken zou dat zomaar kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het altijd zo interessant dat bijvoorbeeld zo'n moeder Dobey mee loopt te juichen alsof ze precies in de gaten heeft wat er gebeurt in de wedstrijd. Zou dat echt zo zijn?
Ik hoop dat NAC degradeert @sjoerdmossouquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral ook hopen dat het sympathieke Telstar wint van het ontzettend lelijke NAC.
Ik ben nog op zoek naar de naam van zijn overgrootvader ofzo. Misschien is het familie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind Twente echt heel matig. Die van den Belt, ik heb zelden iemand gezien die zo weinig kan voetballen.
@Immerdebestebobquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Die 3x167 9-darter gaat er een keer komen. Het enige wat ze hoeven te doen is alleen nog maar 167 proberen te gooien de hele wedstrijd lang.
Eitje.
Die zitten extra goed dicht.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke special feature hebben de kaartjes van Hankey, Mason, Eccles en Cadby?
Niet dat snelle switchen als er een tripel naast gaat en je moet dan een ander plan hebben. Vanuit die box zie je het ook een stuk slechter. Geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, als je al jaren naar je dartende zoon zit te kijken zou dat zomaar kunnen natuurlijk.
Dirk doet veel te moeilijk. Vorig jaar dat Papendal-geneuzel, nu had hij weer dagenlang bij z'n ouders geslapen voor het WK.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Watimena is dan ook een grote lul met vingers
Eens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bingo toch, @:Gurneyisbestoke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |