Met je pielemoos in de hand zekerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:28 schreef spleeh het volgende:
Sla vanavond over. Kijk vanacht Gilding wel terug uiteraard
Voor de gein ook maar even een paar pakjes gekochtquote:
hopelijk meer dan 4 anders betaal je meer verzendkosten dan pakjesquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de gein ook maar even een paar pakjes gekocht
5 jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hopelijk meer dan 4 anders betaal je meer verzendkosten dan pakjes
Zit er ook een album bij?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard. Lekkere kale kopquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met je pielemoos in de hand zeker
Heel goed, wie hoop je dan wel met glitters te krijgen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit er ook een album bij?
Ginger Dansmarieke natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heel goed, wie hoop je dan wel met glitters te krijgen?
Vincent vindt dit zo leuk.quote:
0 dus?quote:
Die zijn speciaal, er zijn ook legends.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ginger Dansmarieke natuurlijk![]()
Wat boeien die glitters precies?
Ja en dan heb je zo'n album. 250 euro verder. Nee gewoon een tientje, voor de leut. Wel best zoquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Dat is toch altijd genot, dat je zo'n album langzaam ziet vollopen.
Er kan een zakkie open hequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn speciaal, er zijn ook legends.
En zwarten voor de top 10. (die hebben een stuk of 5 pp)
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen online bij buitenlandse sites.
Nou nou nou. Warm bad, warm bad, warm bad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Zonneveld zit maar een klein stukje van een downie af zo te zien.
Was best actueel aangezien de winnaar hier tegen de BYE moetquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
IS DOM TAYLOR BETRAPT OP HET GEBRUIK VAN VERBODEN MIDDELEN JA????!!?
Nou weten we het wel poepkop
Ik ben gek op downies maat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou nou nou. Warm bad, warm bad, warm bad.
Waren ook een hoop mensjes boos omdat anders Mike Kuivenhoven op het WK had gestaan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:37 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat een gezeur, alsof oscar lukaku anders wel had gewonnen
Wallace, in zijn kilt.quote:
Er doen sowieso alweer veel te veel Nederlanders mee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waren ook een hoop mensjes boos omdat anders Mike Kuivenhoven op het WK had gestaan.
Je zal jezelf maar opwinden over Mike fucking kuivenhoven.
Ik heet geen Jan, maar goed dat je het laat weten.quote:
Las overigens dat het ook ter plaatse wordt verkocht aangezien ik je hoorde vragen over hoe tickets te kopen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Panini zijn zo’n gemakzuchtige luie Italianen
Zeker, stond in het AD zelfs een heel stuk over van de week. Darters waren er ook erg mee bezig, zoals Gian. Lachen man.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Las overigens dat het ook ter plaatse wordt verkocht aangezien ik je hoorde vragen over hoe tickets te kopen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Smiss heeft nog geen zet gewonnen.
Lets gooooo glitter Barney, maak de droom waar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, stond in het AD zelfs een heel stuk over van de week. Darters waren er ook erg mee bezig, zoals Gian. Lachen man.
AD doet sowieso veel met dartsen nu.
Ilagan met duckface?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Michael van Gerwen (zwart)
Eric Bristow (legend, genot)
Nathan Aspinall (glitter)
Lourance Ilagan
Stephen Bunting
Oh was jij dat. Ik was in de warquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Michael van Gerwen (zwart)
Eric Bristow (legend, genot)
Nathan Aspinall (glitter)
Lourance Ilagan
Stephen Bunting
John Hendersonquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oh er is zelfs een Quiz. 1 sticker hoorde bij de vraag;
Which player turned down a football contract with Rangers?
Zeg het maar mensen.
Minuut 40-45.quote:
Aspinall, dit wist ik nog.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar mensen.
Aspinallquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar mensen.
Abe Lenstra.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar mensen.
Volgens pa Norris onthoudt niemand dat meerquote:
Het boeit mij vrij weinig wie er doorgaan, zeker in de eerste ronden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vlaggetje ik darten boeit mij echt heel weinig merk ik. Mooie man die Smith.
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geleuf ik niet. Feyenoord gaat morgen ook wel van het ontzettend matige Twente winnen.
Hoort er ook gewoon bij vind ik, blijft toch een kroegsport ditquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger kon dat gewoon tussen het gooien door.
Puntendokter vs puntendokter. @Drizztquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
Het is wel in de Kuip. Alhoewel dat tegenwoordig ook weinig meer zegt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geleuf ik niet. Feyenoord gaat morgen ook wel van het ontzettend matige Twente winnen.
Dit soort indekken is strafbaar op. Het openen van een pakjequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind Twente echt heel matig. Die van den Belt, ik heb zelden iemand gezien die zo weinig kan voetballen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
Ik denk dat de gifbeker nog niet leeg isquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind Twente echt heel matig. Die van den Belt, ik heb zelden iemand gezien die zo weinig kan voetballen.
ontvangers tekenen geen chequesquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kon een blanco cheque tekenen bij Inter Milaan. @:caland
In het kader van de kerstgedachte gun ik jou morgen 3 punten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gifbeker nog niet leeg is
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kon een blanco cheque tekenen bij Inter Milaan. @:caland
De lamme tegen de blinde.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk, dit waardeer ik enorm, nu geloof ik er ook wel in!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het kader van de kerstgedachte gun ik jou morgen 3 punten.
Rijden dan vervolgens naar Velsen om daar het stadion te bestormen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral ook hopen dat het sympathieke Telstar wint van het ontzettend lelijke NAC.
Vind ik wel. Morgen een dagje sporten?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boksen is geen sport.
Als ik jou op je bek sla ben ik ook niet aan het sporten.
Als die schijtaandacht voor die kutsport en dat geneuzel met Jutta erbij.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boksen is geen sport.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind ik wel. Morgen een dagje sporten?
Wel als het op reglementaire wijze gebeurt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boksen is geen sport.
Volgens mij gooien ze met pijlen.quote:
Isis?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bord is rond triple 20 is verneukt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:04 schreef PremiumDartData het volgende:
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 64​
​
3️⃣ Niels ZONNEVELD (94.52)🇳🇱​
1️⃣ Michael SMITH (97.93)🏴​
​
📊98.92 scoring average​
🎙Five 180s​
🎯43% checkout in darts​
▪️83% in turns​
🔥 9/9 on 0-80 checkouts​
​
#WCDarts #PremDartData
POLLquote:
Hearntroepquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bord is rond triple 20 is verneukt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Bord kan nooit zo verneukt zijn als die ik had in mijn jeugd.
Ik heb stiekem wel een crush op Andrew Gildingquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk helemaal geen zin in Dobey - Gilding.
Ik denk dat hij maar een keer tegen Clayton hoeft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie Niels ook wel van Clayton winnen. En daarna nog een keer.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij maar een keer tegen Clayton hoeft.
Zelfde start als in de eerste helft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer lekker begonnen en de rust uit.
WIE NIET? @spleehquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb stiekem wel een crush op Andrew Gilding
Jankbal Xavi is 1 vat ellendequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Virgil van Dijk wint met Liverpool, maar mist bijna WK door charge van Xavi Simons
Telegraafgoden.
Nee sorry,quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eeeh hebbie geen bitterballen?
Wtfquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een beetje mosterdsaus is daar niks mis mee.
Goed ideequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een beetje mosterdsaus is daar niks mis mee.
Had harder moeten trappenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Virgil van Dijk wint met Liverpool, maar mist bijna WK door charge van Xavi Simons
Telegraafgoden.
Was voor Koeman misschien beter geweest want de beslissing om een keer met Van Dijk te stoppen gaat hij nooit zelf maken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Telegraafgoden.
ik houd niet van gesmolten kaas in die hoeveelheid, maar ik snap em we, de mosterd. Alhoewel ik altijd hoor dat pindasaus erg goed schijnt te zijn bij een kaasouflee.quote:
Satésaus. En anders niets.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In welke saus dip jij kaassoufflés?
Kaassaus natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In welke saus dip jij kaassoufflés?
Ja.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Houden jullie het meest van rechthoekige kaassoufles of die met kartelrandjes?
Kartel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
rechthoekigequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kartelquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
allebei niet. Kaassoufles zijn geen snacksquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat wil je ook met zo'n uitstralingquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:17 schreef Szura het volgende:
Dobbie, een van die figuren die nog nooit een fatsoenlijke walk-on heeft gehad
Nee gewoon rechthoekige. Die kartelrandjes zijn hamkaassoufflees toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben tegen kartelvormingquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee, die heb je ook met alleen kaas.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon rechthoekige. Die kartelrandjes zijn hamkaassoufflees toch?
Beeld van zelfverzekerheid en eigenliefde. Totaal rot, bruin gebid, geen haar en daar duizend man ophitsen alsof je een droom bent.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Kijk deze atleten, toonbeelden van lichamelijke souplesse en kracht.
Allebeiquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh okee. Niet van Mora dan toch.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, die heb je ook met alleen kaas.
Shaslickquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Lihanboutje, sitostick, viandel.
Gewoon.
Nu mis ik nog die UI van een user waarin een kat zo'n koptelefoon op heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:rambodirk @:powerloungen @:3rr0r
kartelquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik koop ze nooit bij de supermarkt, bestel wel eens eentje in de snackbar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Niet van Mora dan toch.
Sitostickquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
Lihanboutje, sitostick, viandel.
Gewoon.
Het is @Sirolfquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu mis ik nog die UI van een user waarin een kat zo'n koptelefoon op heeft.
Was leuk.quote:
Die ligt nu lam op bed?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nou ja, de eerste keer alcohol drinken met mijn vrouw sinds begin maart was óók leuk
Zette het op met veel enthousiasme maar vond het niet heel goed/leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef De_Kraam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Is dokter Martin in de zaal?quote:
Die is naar de schoenmaker geweest.quote:
Deze zaterdagavond is zo wel bijzonder matig.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
Best een spannende set tot nu toe, maar er zit maar weinig spektakel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |