Volgens pa Norris onthoudt niemand dat meerquote:
Het boeit mij vrij weinig wie er doorgaan, zeker in de eerste ronden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vlaggetje ik darten boeit mij echt heel weinig merk ik. Mooie man die Smith.
Daar ben ik nog niet zo zeker vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geleuf ik niet. Feyenoord gaat morgen ook wel van het ontzettend matige Twente winnen.
Hoort er ook gewoon bij vind ik, blijft toch een kroegsport ditquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger kon dat gewoon tussen het gooien door.
Puntendokter vs puntendokter. @Drizztquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
Het is wel in de Kuip. Alhoewel dat tegenwoordig ook weinig meer zegt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geleuf ik niet. Feyenoord gaat morgen ook wel van het ontzettend matige Twente winnen.
Dit soort indekken is strafbaar op. Het openen van een pakjequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind Twente echt heel matig. Die van den Belt, ik heb zelden iemand gezien die zo weinig kan voetballen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van
Ik denk dat de gifbeker nog niet leeg isquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind Twente echt heel matig. Die van den Belt, ik heb zelden iemand gezien die zo weinig kan voetballen.
ontvangers tekenen geen chequesquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kon een blanco cheque tekenen bij Inter Milaan. @:caland
In het kader van de kerstgedachte gun ik jou morgen 3 punten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de gifbeker nog niet leeg is
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kon een blanco cheque tekenen bij Inter Milaan. @:caland
De lamme tegen de blinde.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk, dit waardeer ik enorm, nu geloof ik er ook wel in!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het kader van de kerstgedachte gun ik jou morgen 3 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |