Er doen sowieso alweer veel te veel Nederlanders mee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waren ook een hoop mensjes boos omdat anders Mike Kuivenhoven op het WK had gestaan.
Je zal jezelf maar opwinden over Mike fucking kuivenhoven.
Ik heet geen Jan, maar goed dat je het laat weten.quote:
Las overigens dat het ook ter plaatse wordt verkocht aangezien ik je hoorde vragen over hoe tickets te kopen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Panini zijn zo’n gemakzuchtige luie Italianen
Zeker, stond in het AD zelfs een heel stuk over van de week. Darters waren er ook erg mee bezig, zoals Gian. Lachen man.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Las overigens dat het ook ter plaatse wordt verkocht aangezien ik je hoorde vragen over hoe tickets te kopen.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Smiss heeft nog geen zet gewonnen.
Lets gooooo glitter Barney, maak de droom waar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, stond in het AD zelfs een heel stuk over van de week. Darters waren er ook erg mee bezig, zoals Gian. Lachen man.
AD doet sowieso veel met dartsen nu.
Ilagan met duckface?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Michael van Gerwen (zwart)
Eric Bristow (legend, genot)
Nathan Aspinall (glitter)
Lourance Ilagan
Stephen Bunting
Oh was jij dat. Ik was in de warquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Michael van Gerwen (zwart)
Eric Bristow (legend, genot)
Nathan Aspinall (glitter)
Lourance Ilagan
Stephen Bunting
John Hendersonquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Oh er is zelfs een Quiz. 1 sticker hoorde bij de vraag;
Which player turned down a football contract with Rangers?
Zeg het maar mensen.
Minuut 40-45.quote:
Aspinall, dit wist ik nog.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar mensen.
Aspinallquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar mensen.
Abe Lenstra.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |