quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Merel doet wel anaal vermoed ik.
Iedereen is weer wat anders aan het doenquote:
Ik ben ondertussen ook gewoon met stamboomonderzoek bezig, de hele week al trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen is weer wat anders aan het doen
Jij hoopt ook te ontdekken dat je opa je opa niet is?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook gewoon met stamboomonderzoek bezig, de hele week al trouwens.
Nederlands paspoort intrekkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:43 schreef BB-King het volgende:
Heeft Dirk verloren van Hurl?
Sorry maar dan ben je echt een MEGA loser.
Geen woorden voor. Schande dit en dat. Deceptie.
Voor advies naar Dartshop Zaanstad. Zit naast een slagerij. (lol)quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:43 schreef BB-King het volgende:
Heeft Dirk verloren van Hurl?
Sorry maar dan ben je echt een MEGA loser.
Geen woorden voor. Schande dit en dat. Deceptie.
Dit zijn teksten.quote:
Grote pupillen ook.quote:
Zei hij dat echt?quote:
Hij wil graag een herkansing denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb verloren maar ik ben het er niet mee eens.![]()
![]()
![]()
Hij schakelt de VAR zo nog in.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil graag een herkansing denk ik
Clayton heeft nog wel wat tijd over.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil graag een herkansing denk ik
Tsja, kanquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben TweedeKlum maar ik ben het er niet mee eens.![]()
![]()
https://www.ad.nl/darts/l(...)~a3322ed8/?slug_rd=1quote:Interview met Dirk van Duijvenbode
,,Ik denk dat het aan mijn voorbereiding lag. Ik had in mijn hoofd dat ik om 3 uur zou spelen, maar alles was een uur eerder. Gewoon jammer dit. Ik stond me te ergeren, maar gewoon aan mezelf hoor. Ik ben een man van de voorbereiding. Als dat goed is heb ik er alles aan gedaan. Maar ik verloor een uur in mijn hoofd en heb dat nooit meer goed kunnen maken", zegt Dirk van Duijvenbode bij Viaplay na zijn 3-2 nederlaag.
,,Ondanks dat had ik gewoon moeten winnen, maar hij (James Hurrell, red.) speelde ook gewoon goed. In de vijfde set mis ik twee dubbels.. Ik weet het niet, maar dit is een harde tik. Ik kan het alleen mezelf kwalijk nemen. Ik had misschien iets meer tijd moeten nemen bij sommige pijlen. Ik snap het niet, ik kan er omheen blijven draaien, maar hij was beter dan ik had verwacht en ik slechter dan ik van mezelf had verwacht."
Ja, prima. Dit is toch niet veel.quote:
Nee daarom iddquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, prima. Dit is toch niet veel.
Watimena is dan ook een grote lul met vingersquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Arjen voelt het altijd goed aan"
Bekijk deze YouTube-video
Tijd voor een FOK! toernooi darts.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
na 15 pijlen op 220. Dat kan ik ook
Schuld van z'n kindquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/darts/l(...)~a3322ed8/?slug_rd=1
[ afbeelding ]
Dat zit volgens mij alleen in de avondshow.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben ze hun infantiele spelletje inmiddels bij t grof vuil gezet?
Dat zat ook de middagshow in de eerste rondequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zit volgens mij alleen in de avondshow.
Zat hier nog een verhaal achter? Ik weet het niet meer.quote:
Nee, hij deed het spontaan ...quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zat hier nog een verhaal achter? Ik weet het niet meer.
Wat een mongool.quote:
quote:
Het begint in ieder geval ergens op te lijken.quote:
Het is vooral Deef die niet op komt dagen dan dat Pietje m hier echt wintquote:
Ik vind m ook de minst erge van de 2quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:28 schreef The_Undertone het volgende:
Om dwars te zijn, ben ik voor Pietreczko
quote:
Ik heb dat met Chizzy, van wie ik verder zeker geen fan ben.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind m ook de minst erge van de 2
Tis Deef zn weekendverlof, dan moet er iemand in de buurt blijvenquote:
Dit zou genot zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik opteer voor de kerstaflevering
Voorbereiding is belangrijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een matige middag. Wat onthouden we hiervan?
Ik ben uitermate content met mijn nieuwe stickers.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Dirk geen klok kan kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is echt raarquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:54 schreef BB-King het volgende:
Dirk was dus vergeten dat ze in Engeland een uur eerder hun klokje hebben ingesteld.
Moet de jetlag van de veerpont zijn geweest.
Het infantiele interview met Dirkquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat valt niet mee voor ronde 2quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ryan Searle 98,67
James Hurrell 92,83
Dirk van Duijvenbode 92,67
Ricardo Pietreczko 88,49
Brendan Dolan 88,45
Motomu Sakai 88,29
Dave Chisnall 88,15
Andreas Harrysson 88,06
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Arjen voelt het altijd goed aan"
Bekijk deze YouTube-video
Mwah, van deze namen gooide alleen Hurrell significant beter dan de eerste ronde. Het serieuze werk volgt nog de komende dagen. En blijft de spanning van een first to 3-sets denk ik.quote:
Zelfs de klok is tegen hem.quote:
Bizar, sinds wanneer heeft Engeland een andere tijdzone? Gewoon lullig om een Nederlandse speler daar niet over te informeren.quote:
Dat is nou die typische insider knowledge die je pas na jaaaaren in het circuit opdoet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bizar, sinds wanneer heeft Engeland een andere tijdzone? Gewoon lullig om een Nederlandse speler daar niet over te informeren.
Alles om de Engelse spelers maar een voordeel te geven, corrupte sportquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is nou die typische insider knowledge die je pas na jaaaaren in het circuit opdoet.
Dat is toch gewoon green screen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:28 schreef Szura het volgende:
Nollesstront staat bij Spurs-Liverpool, is weer eventjes op en neer aan het vliegen voor een paar nutteloze tussenstukjes.
Straks dus weer de e-sporter?
Op z'n Insta-story zie ik een vliegtuig, dus dat lijkt er niet op.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon green screen?
Nodeloze CO2-vervuilingquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op z'n Insta-story zie ik een vliegtuig, dus dat lijkt er niet op.
Dat is Nolles sowieso.quote:
Kamervragen.quote:
Die e-sporter deed de studio Hans.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:28 schreef Szura het volgende:
Nollesstront staat bij Spurs-Liverpool, is weer eventjes op en neer aan het vliegen voor een paar nutteloze tussenstukjes.
Straks dus weer de e-sporter?
Dat is wel beslist nuquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik moet wachten tot Tottenham klaar is.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:03 schreef De_Kraam het volgende:
Er hep iemand Koos z'n overhemd ondergescheten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is de regel mbt Panini-plaatjes vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akkoord.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan moet je deze echte sport blijven kijken
Bij elke zet van Smiss gaat er één open.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat is de regel mbt Panini-plaatjes vanavond?
Neuh ik heb vakantie, dagje op de Speedway in Emmen geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag weer lekker gesnoeid?
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neuh ik heb vakantie, dagje op de Speedway in Emmen geweest.
Amsteltje erbij?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn de 4 broodjes frikandel gelukt?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij elke zet van Smiss gaat er één open.
quote:
Tweequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn de 4 broodjes frikandel gelukt?
Mokertje druk bij de snackkraam, ik vond het wel prima zo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ga maar weg hier. Dit is echt de Belgen mentaliteit.
Ach, zijn we weer even bij.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:11 schreef Kopiko het volgende:
Feather gaat hie volledige kaart voorlezen
Fordham kon ook niet meer zo stabiel gooien toen ie 100 kilo kwijt wasquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Arjan trilt flink de laatste tijd met zijn handen.
En even een onemananalyseshow van makenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:11 schreef Kopiko het volgende:
Feather gaat hie volledige kaart voorlezen
Arjan is +- de leeftijd van Fordham toen hij overleed. Komt nu heel dicht bij.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fordham kon ook niet meer zo stabiel gooien toen ie 100 kilo kwijt was
Dit boeit echt niemand, sorry.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liverpool maakt het nog spannend tegen tien man van spurs
Baldfrauded.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Liverpool maakt het nog spannend tegen tien man van spurs
Niels slaapt met een teddybeerquote:
botontkalkingquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:18 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe is smiss zo weggezakt op de ranking?
Utter woke nonsensequote:Op zaterdag 20 december 2025 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Onbegrijpelijk dat de meeloopmeisjes plotseling zijn verdwenen.
Maxi heeft vandaag de rood harige cheerleader uit zijn pakje gekregen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
En waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Niels wordt helemaal de hemel in gehyped. Dit wordt niks.
Ja zitten die er ook in? Want dan ga ik ook eens een pakje stickers kopen. Alhoewel ze bij de Primera en Bruna niet lagenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maxi heeft vandaag de rood harige cheerleader uit zijn pakje gekregen.
NiEt MeEr VaN DeZe TiJd !1!1!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijven zoeken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zitten die er ook in? Want dan ga ik ook eens een pakje stickers kopen. Alhoewel ze bij de Primera en Bruna niet lagen
Maxi heeft een Duitse dealer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
ga ik ook eens een pakje stickers kopen. Alhoewel ze bij de Primera en Bruna niet lagen
Alleen online bij buitenlandse sites.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zitten die er ook in? Want dan ga ik ook eens een pakje stickers kopen. Alhoewel ze bij de Primera en Bruna niet lagen
https://mcdart.nl/brand/paniniquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
https://mcdart.nl/brand/panini[quote]quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2749770/12/25#p219545585]zaterdag 20 december 2025 20:25[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/458940]vainsteinsvainsteins[/url] het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |