Clayton heeft nog wel wat tijd over.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij wil graag een herkansing denk ik
Tsja, kanquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben TweedeKlum maar ik ben het er niet mee eens.![]()
![]()
https://www.ad.nl/darts/l(...)~a3322ed8/?slug_rd=1quote:Interview met Dirk van Duijvenbode
,,Ik denk dat het aan mijn voorbereiding lag. Ik had in mijn hoofd dat ik om 3 uur zou spelen, maar alles was een uur eerder. Gewoon jammer dit. Ik stond me te ergeren, maar gewoon aan mezelf hoor. Ik ben een man van de voorbereiding. Als dat goed is heb ik er alles aan gedaan. Maar ik verloor een uur in mijn hoofd en heb dat nooit meer goed kunnen maken", zegt Dirk van Duijvenbode bij Viaplay na zijn 3-2 nederlaag.
,,Ondanks dat had ik gewoon moeten winnen, maar hij (James Hurrell, red.) speelde ook gewoon goed. In de vijfde set mis ik twee dubbels.. Ik weet het niet, maar dit is een harde tik. Ik kan het alleen mezelf kwalijk nemen. Ik had misschien iets meer tijd moeten nemen bij sommige pijlen. Ik snap het niet, ik kan er omheen blijven draaien, maar hij was beter dan ik had verwacht en ik slechter dan ik van mezelf had verwacht."
Ja, prima. Dit is toch niet veel.quote:
Nee daarom iddquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, prima. Dit is toch niet veel.
Watimena is dan ook een grote lul met vingersquote:Op zaterdag 20 december 2025 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Arjen voelt het altijd goed aan"
Bekijk deze YouTube-video
Tijd voor een FOK! toernooi darts.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
na 15 pijlen op 220. Dat kan ik ook
Schuld van z'n kindquote:Op zaterdag 20 december 2025 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/darts/l(...)~a3322ed8/?slug_rd=1
[ afbeelding ]
Dat zit volgens mij alleen in de avondshow.quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben ze hun infantiele spelletje inmiddels bij t grof vuil gezet?
Dat zat ook de middagshow in de eerste rondequote:Op zaterdag 20 december 2025 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zit volgens mij alleen in de avondshow.
Zat hier nog een verhaal achter? Ik weet het niet meer.quote:
Nee, hij deed het spontaan ...quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zat hier nog een verhaal achter? Ik weet het niet meer.
Wat een mongool.quote:
quote:
Het begint in ieder geval ergens op te lijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |