Ze moeten het wat uitsmeren met een potje minder hé.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Eindelijk gaan we weer verder. Man man man.
Oja, dat was ook zo. Jammer. Had ook gewoon eerder klaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten het wat uitsmeren met een potje minder hé.
Einde carriere wel ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Master Announcer omroeper heeft nu wel luizen.
Maar breng hem dat maar eens aan z’n verstandquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dirk doet veel te moeilijk. Vorig jaar dat Papendal-geneuzel, nu had hij weer dagenlang bij z'n ouders geslapen voor het WK.
En op vloertoernooien en ET's, waar hij het allemaal maar op zich af laat komen speelt hij z'n beste spel.
Eensch. "Im the people's champion"quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Bunzing is er teveel in gaan geloven.
Knettervermoeiende volksmenner act.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Bunzing is er teveel in gaan geloven.
Hahahahahahquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een bingo toch, @:Gurneyisbestoke?
Oke boomerquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Kan me nog herinneren dat ik dit nummer wel een paar keer heb gehoord tijdens een van de Dam to Damlopen die ik heb gelopen. Zal die van 2012 geweest zijn.
Dat vinden ze niet leuk in Indiaquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:31 schreef vul_maar_in het volgende:
die pakistaan of weet ik wat deed het met meer oprechtheid.
Dat was echt pijnlijk. Wel goed dat hij die walgelijke cartoon serie heeft laten vallen verder.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eensch. "Im the people's champion"
was een 50/50quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat vinden ze niet leuk in India
Dat tolereren we hier niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Is het te vroeg voor shish kebab grapjes?
Triple B voor je.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Als je Sweet Caroline niets vindt dan heb je te weinig drank op.
Die melding heb ik echt nog nooit gehadquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ziggo Go gaat weer zeiken op ik nog wel aan het kijken ben.
'Ben je nog steeds aan het kijken'? van de tv.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ziggo Go gaat weer zeiken op ik nog wel aan het kijken ben.
Komt na twee uur het scherm niet aanraken denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die melding heb ik echt nog nooit gehad
Bedankt, dat kan ik niet meer onhoren.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Af en toe is het net alsof George Russell aan het callen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |