Ik bel de Regio Taxi wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog een kerstpakket achterin de auto staan maar ben te lui om op te staan.
Destijds had je ook nog een uurtarief van 40/45 euro.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kilootje kippenpoten voor ¤2, hmmmmmmmmmmmmm
Wel Dommelschquote:
Tegenwoordig is het hip om een Nood kerstpakket te geven. Een radio op batterijen (batterijen niet inbegrepen) en een zaklamp die je zelf moet opwinden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog een kerstpakket achterin de auto staan maar ben te lui om op te staan.
En de meeste noodradio's werken alleen met FM/AM terwijl de plannen zijn om daar in 2035 de stekker eruit te trekken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het hip om een Nood kerstpakket te geven. Een radio op batterijen (batterijen niet inbegrepen) en een zaklamp die je zelf moet opwinden.
Beflikkering
We worden keihard beflikkerd. 20 jaar geleden had ik nog een goed salaris gehad en tegenwoordig is dat nog maar 2x modaalquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Destijds had je ook nog een uurtarief van 40/45 euro.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
Vanaf nu wordt het een leuke wedstrijd.
Dit riepen ze in 2005 ook al over 2015quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En de meeste noodradio's werken alleen met FM/AM terwijl de plannen zijn om daar in 2035 de stekker eruit te trekken.
Dus, beste apocalyptische pestpokkeramp: Opschieten graag anders werkt ons gratis kutradiootje niet meerquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En de meeste noodradio's werken alleen met FM/AM terwijl de plannen zijn om daar in 2035 de stekker eruit te trekken.
Dwight heeft het al voor je opgehaald, kost je wel een nieuwe achterruit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon je autoradio aanzetten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Abbath? Meneer crabwalkquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
"Abattoir"
Nog live gezien:
[ afbeelding ]
HJ pilsener wordt (of werd in ieder geval) gebrouwen in de Dommelsch brouwerijquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is praktisch Hertog Jan qua gebied.
Toen destijds de toren in Smilde was neergestort had ik helemaal geen radio ontvangst meer hier, alleen zenders als RadioNL, dat is al een ramp op zichzelfquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon je autoradio aanzetten.
Ik was in de war, blijkbaar niet live gezien. Maar goed, ik heb ook zoveel live gezien dat ik het niet altijd meer helemaal precies weet zonder mijn lijstje erbij te pakken.quote:
Darters die de pijlen met rechts uit het bord halen en dan met hun gezicht de kant van de camera/tegenstander op staan mogen sowieso gediskwalificeerd worden.quote:
Da's een misdaad tegen de menselijkheid, ik zeg tribunalen!quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen destijds de toren in Smilde was neergestort had ik helemaal geen radio ontvangst meer hier, alleen zenders als RadioNL, dat is al een ramp op zichzelf
Immortal kan je best gezien hebben verder.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was in de war, blijkbaar niet live gezien. Maar goed, ik heb ook zoveel live gezien dat ik het niet altijd meer helemaal precies weet zonder mijn lijstje erbij te pakken.
Noorwegen en Zwitserland zijn ze al gestopt met FM, maar daar staat tegenover dat Zweden en Finland er geen heil in DAB zien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit riepen ze in 2005 ook al over 2015
Nope, ook niet. Wel andere bands met net zulke corpse paint.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Immortal kan je best gezien hebben verder.
Daar heb ik ook geen moment aan getwijfeldquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zei toch dat het vanaf nu leuk ging worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |