alles was 20 jaar geleden beter. Shrinkflationquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Kaassouffleetjes waren in het verleden wel beter geloof ik
Zelfs Andy Smith en John Henderson zijn inmiddels gekrompenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alles was 20 jaar geleden beter. Shrinkflation
Ik zou met Sydney alles wel willen etenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
Gies zou wel een frikandelletje willen eten met Sydney Sweeney.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
alles was 20 jaar geleden beter. Shrinkflation
Heteromannen die dat afwijzen zijn een act.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zou met Sydney alles wel willen eten
Ik zou Sydney willen etenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zou met Sydney alles wel willen eten
Kilootje kippenpoten voor ¤2, hmmmmmmmmmmmmmquote:
Ik bel de Regio Taxi wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog een kerstpakket achterin de auto staan maar ben te lui om op te staan.
Destijds had je ook nog een uurtarief van 40/45 euro.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kilootje kippenpoten voor ¤2, hmmmmmmmmmmmmm
Wel Dommelschquote:
Tegenwoordig is het hip om een Nood kerstpakket te geven. Een radio op batterijen (batterijen niet inbegrepen) en een zaklamp die je zelf moet opwinden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog een kerstpakket achterin de auto staan maar ben te lui om op te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |