Of Jack Russellquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Af en toe is het net alsof George Russell aan het callen is.
quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Vinden we dit al een achterlijke blouse van Co eigenlijk?
Kan nog wel wat achterlijker toch?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Wel als het om de bingo gaat maar niet als je mijn mening vraagt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Alles trekken en een kunstgebitquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij moet wel echt even zijn gebit laten doen hoor Gilding
Absoluut niet. Zou het zelf niet direct dragen, maar achterlijk nee.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:46 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is dit nou weer voor wijvenantwoordquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel als het om de bingo gaat maar niet als je mijn mening vraagt.
Nou, ik vind geen enkel shirt achterlijk en hou er wel van. Dus dan zouden we nooit bingo kunnen hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor wijvenantwoord
quote:
Jake Paul worden. @3rr0rquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alles trekken en een kunstgebit
quote:
Makamba gesignaleerd op de Brienenoord.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:49 schreef Makamba_ het volgende:
Ik weet niet of ik het einde van deze partij ga meemaken. Dit is gewoon irritant slecht.
Vooralsnog niet. Misschien volgend jaar!quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Makamba gesignaleerd op de Brienenoord.
Ja, staat erop.quote:
Oh ja ik zat te denken welke lul hiervan verloren heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit kan niet. Richard Veenstra schaam je kapot
Koekkoekquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja ik zat te denken welke lul hiervan verloren heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |