gisteren kerstborrel gehad. Enorme kater vandaag. Ik moet er ff niet aan denkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
Drinkebroer.Dit lied ken ik uit de Snob en sindsdien draai ik het liedje vaak als ik te veel gedronken heb en niet vergeet om het liedje aan te zetten.
Het voelt raar om er nuchter naar te luisteren
Inderdaad, lekker jammyquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een heerlijk nummer van Thin Lizzy dit
Nou ja, ergens is het natuurlijk wel grappig dat je een lijst hebt als alternatief voor de top2000 en daar vervolgens dezelfde overgewaardeerde artiesten als in die Top2000 in gaat stemmen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Iemand die in de chat zit te klagen over dat Acda en de Munnik in de lijst staat
Wat mij betreft is alle ondergewaardeerde muziek gewoon welkom, of moeten we ook Queen, de Stones, de Beatles, Fleetwood Mac en U2 verbannen die nog moeten komen vandaag?
Dat kun je voor Queen bijv ook bepleitenquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:45 schreef camilero het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is het natuurlijk wel grappig dat je een lijst hebt als alternatief voor de top2000 en daar vervolgens dezelfde overgewaardeerde artiesten als in die Top2000 in gaat stemmen.
Niks ten nadele van de nummers an sich, maar ik snap het sentiment wel
Queen, Springsteen, U2, volgens mij staan zelfs Coldplay en Dire Straits in deze lijst.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kun je voor Queen bijv ook bepleiten
Als het in deze lijst staat zal het toch wel enigszins ondergewaardeerd zijn, en heb in het verleden nummers gehoord van een van die artiesten die me toch oprecht verrastequote:Op vrijdag 19 december 2025 17:53 schreef camilero het volgende:
[..]
Queen, Springsteen, U2, volgens mij staan zelfs Coldplay en Dire Straits in deze lijst.
Ik heb bijna de neiging om bewust in de chat te zeggen dat ik keihard zit te genietenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:18 schreef W_Wolf het volgende:
Zo, ik ga er even voor zitten (vooral voor de Pinguin chat). Acda en De Munnik!
Nja het is dat ik van slapen houquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb bijna de neiging om bewust in de chat te zeggen dat ik keihard zit te genieten
Poppejansië is nog steeds een smakeloos landquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik weet weer waarom ik R.EM. stom vind.
Het klinkt allemaal hetzelfde
Food for thought vind ik ook nog wel OKquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In ieder geval een fijner nummer dan wat van hun in de Top staat
Food for thought, Kingston Town. Allemaal dikke primaquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Food for thought vind ik ook nog wel OK
Die kan ik me niet herinneren, zat vooral te denken aan een Red Red Wine en I Got You Babequote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Food for thought vind ik ook nog wel OK
I am the real madonna, dat nummerquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren, zat vooral te denken aan een Red Red Wine en I Got You Babe
Toch maar ff opzoeken nu dat er teringherrie te horen isquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I am the real madonna, dat nummer
Hij trekt zo tegen het einde anders behoorlijk de registers openquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef camilero het volgende:
Zingt ie nou I get bored? Dat heb ik nou ook bij dit nummer
En dat er genoeg in staat wat je voor het eerst hoortquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:48 schreef camilero het volgende:
Maar het mooiste van deze lijst is dat-ie echt alle kanten op gaat
En sommige dingen waarvan je hoopt dat je ze voor het laatst hoortquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En dat er genoeg in staat wat je voor het eerst hoort
Nu vraag ik me af of je specifieke nummers in gedachte hebtquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:52 schreef camilero het volgende:
[..]
En sommige dingen waarvan je hoopt dat je ze voor het laatst hoort
Vandaag nog niet veel gehoord, maar van die ellenlange progmetalnummers die vast nog wel gaan komen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of je specifieke nummers in gedachte hebt
zeker, lang geleden dat ik deze gehoord heb.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, toch ook wel een lekkere deze van Zappa en Beefheart
dat ook jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb gister en vandaag denk ik maar drie nummers gehoord die ik verschrikkelijk vind. Bij een gemiddelde Top 2000 dag is dat een veelvoud
Beetje jaloers welquote:Op zaterdag 20 december 2025 07:41 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Mooi dat ik ze nog live gezien heb ook
Dat kwartje is nooit helemaal gevallen bij mij.quote:Op zaterdag 20 december 2025 08:41 schreef Gehenna het volgende:
RenaissanceOnwijs zwak voor die band
Mooi uurtjequote:Op zaterdag 20 december 2025 09:07 schreef Gehenna het volgende:
09.00-10.00 Ilona de Bok
1673. (RE) Lucky Fonz III – Linde Met Een E (2016)![]()
1672. (RE) AC/DC – Riff Raff (Live) (1978)
1671. (RE) AC/DC – Overdose (1977)
1670. (NIEUW) Camel – Nimrodel (The Procession/The White Rider) (1976)![]()
![]()
1669. (1537) Yard Act – The Overload (2022)
1668. (820) Toy Dolls – Nellie The Elephant (1983)![]()
![]()
![]()
1667. (RE) Cocteau Twins – Lorelei (1985)![]()
![]()
![]()
![]()
1666. (1881) Faith No More – Evidence (1995)![]()
![]()
![]()
1665. (1716) The Gathering – You Learn About It (2003)![]()
![]()
![]()
![]()
1664. (1655) Rammstein – Links 2-3-4 (2001)
1663. (RE) Julien Baker – Appointments (2017)
1662. (RE) Agnostic Front – Victim In Pain (1984)![]()
![]()
1661. (1993) Claw Boys Claw – Indian Wallpaper (1985)![]()
![]()
![]()
![]()
Prima uur
Het klinkt een beetje alsof ze het buurmeisje, de vriendin of het nichtje van een van de betere dj's ook maar mee hebben laten doen. Omdat het, als de microfoon dicht staat, een leuke meid is of zo.quote:
Ik krijg er nogal lachkriebels vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof ze het buurmeisje, de vriendin of het nichtje van een van de betere dj's ook maar mee hebben laten doen.
In het eerste jaar dat de Snob 2000 op de radio kwam had je in m'n herinnering relatief veel 'dj's' van dit kaliber.
Ik overweeg om mijzelf op te geven voor komend jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof ze het buurmeisje, de vriendin of het nichtje van een van de betere dj's ook maar mee hebben laten doen. Omdat het, als de microfoon dicht staat, een leuke meid is of zo.
In het eerste jaar dat de Snob 2000 op de radio kwam had je in m'n herinnering relatief veel 'dj's' van dit kaliber.
ik heb er wel eens op gestemd daar. verbaas me eigenlijk dat het de top2000 dus niet eens gehaald heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:13 schreef Eightyone het volgende:
Dit (Grand hotel) zat niet zo gek ver verwijderd van het invullen ervan voor de reguliere Top 2000.
De leeftijd van het nummer zal een rol spelen. We zitten nu in een 'Top 2000 anno +/- 2000'-blokje. Deze Franse, uit hetzelfde tijdperk, klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik heb er wel eens op gestemd daar. verbaas me eigenlijk dat het de top2000 dus niet eens gehaald heeft.
Ja, maar Procol Harum, Dutronc en het kranige wijf van de Decemerists maken veel goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is me iets teveel herrie vanochtend
Ja stuk trager of niet, dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:08 schreef hihohaswessam het volgende:
wat voor versie van C.R.E.A.M. spelen ze hier nou?
Eigenlijk ergens ook wel bizar dat die daar het niet (meer?) goed doet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:54 schreef Gehenna het volgende:
4Heroook vaak gestemd bij die andere lijst
Ik ken beide bands niet heel goed, maar heb wel het idee dat de Cardiacs wat afwisselender muziek maken als de Toy Dolls. Toy Dolls is gewoon prima pretpunk over het algemeenquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat uurtje van 9 tot 10 ziet er wel echt behoorlijk goed uit, moet 'm maar eens terug luisteren.
Toy Dolls in het bijzonder moet ik echt eens gaan checken, want volgens mij past dat ergens in dat hoekje van wat meer rare muziek als Cardiacs
Bij een bezoekje aan Dutchcharts blijkt dat 'Les fleur' in de daar gebruikte lijst niet verder is gekomen dan nr 74. Meh.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eigenlijk ergens ook wel bizar dat die daar het niet (meer?) goed doet.
Lijkt me toch echt zo'n nummer wat daar goed zou moeten werken. Ach ja, wellicht krijgen ze ooit een TikTok push
Oh ja Tim Smith schreef behoorlijk afwisselende muziek, en hield altijd vol dat ze gewoon een pop band warenquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:46 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik ken beide bands niet heel goed, maar heb wel het idee dat de Cardiacs wat afwisselender muziek maken als de Toy Dolls. Toy Dolls is gewoon prima pretpunk over het algemeen
Och, ja, ook de snobs zijn behoorlijk beperkt in hun keuzesquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja Tim Smith schreef behoorlijk afwisselende muziek, en hield altijd vol dat ze gewoon een pop band waren
Maar dat het oeuvre van Cardiacs ijzersterk en zwaar ondergewaardeerd is (zie ook de beperkte noteringen in de Snob) is wat mij betreft overduidelijk
Ja maar je zou denken dat het juist muziek is die het hier goed zou moeten doen, gezien de hoeveelheid punk, prog, new wave en psychedelic in de lijstquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:53 schreef camilero het volgende:
[..]
Och, ja, ook de snobs zijn behoorlijk beperkt in hun keuzes
Heb een paar jaar terug veel naar Reunion van de plaat Friendship van Ash Ra Tempel geluisterd, een wat later werk van hem en Manuel Gottsching wat toch behoorlijk aardig is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef camilero het volgende:
Tja, Klaus Schulze is niet iets wat ik zelf snel op zou zetten, maar zo'n pionier hoort wel in zo'n lijst
Eerste 3 albums van Wire zijn absolute aanraders!quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:11 schreef Eightyone het volgende:
Weer een Shazam (Wire). De lijst groeit opvallend deze editie.
Ik heb wat te doen de komende tijd - aangezien ik alles wat er duidelijk uit springt in ouderwetse mp3-vorm bewaar, veilig voor kuren van Spotify en eventuele opvolgers.
In m'n 70's-lijst stond dat ene moeilijk getitelde nummer iig al.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:12 schreef camilero het volgende:
[..]
Eerste 3 albums van Wire zijn absolute aanraders!
Die met die kaartcoördinaten bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In m'n 70's-lijst stond dat ene moeilijk getitelde nummer iig al.
Yep, Map ref 41 degrees N 93 degrees W.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:18 schreef camilero het volgende:
[..]
Die met die kaartcoördinaten bedoel je?
Kan niet anders gezien het soort muziekquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:19 schreef camilero het volgende:
Masters of Reality zijn vernoemd naar het Black Sabbath album?
ik neem aan dat ze niet de volledige 25 minuten draaien?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En Klaus Schulze, vet dat zoiets gewoon in de lijst kan staan
Dat dacht ik vooraf al aan de naam te zien, jaquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan niet anders gezien het soort muziek
Nee ik vermoed dat het een edit gaat zijn, gezien hoeveel nummers er nog moeten komenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:20 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze niet de volledige 25 minuten draaien?
Yes, en ander leuk feitje is dat Ginger Baker begin jaren '90 in de band drumdequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:19 schreef camilero het volgende:
Masters of Reality zijn vernoemd naar het Black Sabbath album?
Ah, tof! Ik had er nog nooit van gehoord (of was ze weer vergeten,dat kan ook)quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Yes, en ander leuk feitje is dat Ginger Baker begin jaren '90 in de band drumde
Volgens mij blijft het een beetje zo kabbelen als ik me niet vergis, ze hebben een wat rustigere periode gehad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef camilero het volgende:
Tja, dit is minder vervelend dan ik dacht, maar het natuurlijk nog niet afgelopen
Ik vond het wel grappig, beide versies (van Both Ends Burning) aan weerszijden van het uur.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:53 schreef camilero het volgende:
[..]
Och, ja, ook de snobs zijn behoorlijk beperkt in hun keuzes
Edit: kijk maar, 2x hetzelfde nummer binnen een uur
Je zou bijna zeggen dat beide uiteindes in de fik stondenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, beide versies (van Both Ends Burning) aan weerszijden van het uur.
Ja, dat is vast geen toeval geweestquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, beide versies (van Both Ends Burning) aan weerszijden van het uur.
Nope.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:34 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, dat is vast geen toeval geweest
Inderdaad prima nummer, ik ben niet eens zo van de hiphop, maar zoiets er tussendoor is toch wel lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:39 schreef W_Wolf het volgende:
Deze van de Osdorp Posse vloeit echt lekker!
Je moet echt de beginperiode van Roxy Music eens luisteren, da's totaal niet te vergelijken met Avalon of Dance Awayquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh het was ook nog echt de origineel en een cover
Op basis van de cover had ik niet gedacht dat het een origineel van Roxy Music was, heb bij hun toch het idee dat het toch wat meer (gezapige) synth muziek is
Genesis hier nooit echt geland. Vroeg noch later werkquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik niet zo bekend ben met het vroegere materiaal van Genesis, dit is toch best lekker
Eerlijk gezegd vind ik het solowerk van Peter Gabriel het beste van Genesisquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Genesis hier nooit echt geland. Vroeg noch later werk
Sowieso Cato van Dijck <3quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit nummer van My Baby is toch ook wel erg lekker
ik stemde er altijd op voor de topquote:Op zondag 21 december 2025 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deelite haha. Geen snob 2000 materiaal wel grappig
Ach, nu Parkway Drive. Dat kabbelt nietquote:Op zondag 21 december 2025 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is een beetje een kabbeluurtje
Ja sta ervan te kijken dat ze hier niet instaanquote:Op zondag 21 december 2025 12:56 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk even een stukje The White Stripes erbij
Geen Carolina Drama, geen Ball and Biscuit, ja, dat is erg vreemd.quote:Op zondag 21 december 2025 13:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja sta ervan te kijken dat ze hier niet instaan#kamervragen!
"Jon Hopkins, ja die heb ik eens gezien op een festival, met flink wat drugs op, maar daar waren jullie niet bij"quote:
Wel grappig dat ie het ook gewoon zo toegeeftquote:Op zondag 21 december 2025 14:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"Jon Hopkins, ja die heb ik eens gezien op een festival, met flink wat drugs op, maar daar waren jullie niet bij"
Ik zal voor je proberen te genieten. Tenzij het echt teringherrie isquote:Op zondag 21 december 2025 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
The Curse, later in dit uur, is een stemplaatje van me. Helaas ga ik em zelf moeten missen.
Zeker niet. Wellicht vind je em zelfs iets te rustig.quote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zal voor je proberen te genieten. Tenzij het echt teringherrie is
Op zich fraai, maar ik ben niet de juiste luisteraar ervoor vermoed ik, ik luister min of meer bewust niet naar de daadwerkelijk tekst, en ik vermoed dat dat hier juist de essentie isquote:Op zondag 21 december 2025 14:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet. Wellicht vind je em zelfs iets te rustig.
Ja da's me al lang duidelijk, het enige wat daar goed lijkt te doen is alles wat wat meer popachtig is of anderzijds afgezwakt. Alhoewel er wel een of twee uitzonderingen daarop zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 15:14 schreef Eightyone het volgende:
Eye know. Al jaren een stemplaat voor de grote broer.
Het type muziek ligt daar vermoedelijk niet lekker.
Nee, maar het is ook weer niet echt iets wat bij het grote publiek heel bekend is.quote:Op zondag 21 december 2025 15:37 schreef Eightyone het volgende:
T'is niet dat Eye know een agressief nummer is of zo.
Kan ik van Bohemian Rhapsody niet zeggenquote:Op zondag 21 december 2025 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
When a blind man cries is 1x per jaar best prima
Ben benieuwd om welke reden, enige wat niet meer zo in mijn straatje past tegenwoordig is Death, maar zo'n lang nummer is dat iig nietquote:Op zondag 21 december 2025 19:16 schreef hihohaswessam het volgende:
ik zie trouwens dat ik morgen om vier uur even wat anders kan gaan luisteren...
het nummer dat het uur opent duurt ca. een half uurquote:Op zondag 21 december 2025 19:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben benieuwd om welke reden, enige wat niet meer zo in mijn straatje past tegenwoordig is Death, maar zo'n lang nummer is dat iig niet
En dan Bowie en de dierenwinkeljongens erachteraanquote:Op maandag 22 december 2025 09:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fijn opstarten met echo & konijnenman:)
Wel al Nirvana en Faith No More gehoord vandaagquote:
Op de een of andere manier heb ik t gevoel dat de dag dan voor mij wat meer geschikt isquote:
Mijn smaak is door de laatste jaren heen en mede door de T2000 best wel breder geworden vond ik zelf.quote:Op maandag 22 december 2025 10:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik t gevoel dat de dag dan voor mij wat meer geschikt is
Hoor juist vrij weinig prog inderdaad. Doe morgen wat mij betreft dan maar een vijfdubbele portie Marillionquote:Op maandag 22 december 2025 10:51 schreef hihohaswessam het volgende:
ik vind de eerste week van de snob eigenlijk beter te doen dan de tweede, nog geen Marillion of Tool gehoord! heb toch het idee dat hoe hoger we komen hoe meer van hetzelfde het wordt.
Want dan luister jij toch niet?quote:Op maandag 22 december 2025 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoor juist vrij weinig prog inderdaad. Doe morgen wat mij betreft dan maar een vijfdubbele portie Marillion
Elephant godenquote:Op maandag 22 december 2025 11:06 schreef camilero het volgende:
1355 1583 Bob Dylan Tangled Up In Blue 1975![]()
![]()
1354 1584 Therapy? Screamager 1994
1353 1794 De Dijk Zevende Hemel 2000![]()
1352 534 Janis Joplin Try (Just A Little Bit Harder) 1969
1351 1311 De Jeugd Van Tegenwoordig De Formule 2013
1350 TERUG The Replacements Alex Chilton 1987![]()
1349 1375 Elephant Hometown 2022
1348 NIEUW Savages Husbands 2012
1347 NIEUW Heart Magic Man 1976
1346 TERUG Tash Sultana Jungle 2016
1345 1893 Soen Lotus 2019
1344 TERUG Van Morrison Fair Play 1974
Lekker uurtje, hoor!
Hou van Marillionquote:Op maandag 22 december 2025 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want dan luister jij toch niet?
Eensch.. Dat ie er maar 2x in staat. Veels te weinig. Had best een Madame George, And It Stoned Me en Sweet Thing bij gemogenquote:Op maandag 22 december 2025 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat voor een vervelende wappie ik Van Morrison ook vind. Die stem is wel geweldig
Die andere is toch wel Snow in San Anselmo hoop ik?quote:Op maandag 22 december 2025 11:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eensch.. Dat ie er maar 2x in staat. Veels te weinig. Had best een Madame George, And It Stoned Me en Sweet Thing bij gemogen
Astral Weeks genot komt later vandaagquote:Op maandag 22 december 2025 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die andere is toch wel Snow in San Anselmo hoop ik?
Ach Snow in San Anselmo er uit dus. Wat jammerquote:Op maandag 22 december 2025 12:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Astral Weeks genot komt later vandaag
Zou zeggen:quote:Op maandag 22 december 2025 12:14 schreef camilero het volgende:
Ik vind het altijd lastig te bepalen wat nu het beste nummer van Neil is, maar de meeste van zijn beste nummers staan niet in de Top2000 iig
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op maandag 22 december 2025 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit lied heb ik nog nooit gekaraoked, ook niet in de plaatselijke gay bar.
Het is een leuk feestje, maar toen ik ze vorig jaar zag, vond ik het niet heul goed.quote:Op maandag 22 december 2025 12:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ze waren laatst in Alkmaar, spijt dat ik niet ben gegaan. Maar de popquiz was ook leuk
Zo win je nooit een popquiz, als je Rush blijft ontwijkenquote:Op maandag 22 december 2025 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben maar even 3fm gaan luisteren. Dit eerste half uur is vrij ellendig
Voordeel is dat Rush niet in een popquiz zal zitten. Alleen al hun intro's in een introronde zouden de halve avond in beslag nemenquote:Op maandag 22 december 2025 13:16 schreef camilero het volgende:
[..]
Zo win je nooit een popquiz, als je Rush blijft ontwijken
quote:Op maandag 22 december 2025 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voordeel is dat Rush niet in een popquiz zal zitten. Alleen al hun intro's in een introronde zouden de halve avond in beslag nemen
Laten we in t nieuwe jaar nog eens met zn allen gaan pubquizzen of popquizzenquote:Op maandag 22 december 2025 13:20 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik heb ze best eens gehoord tijdens een popquiz, al had ik dat meestal niet in de gaten als @:peaceman er niet bij was
Ja, als ik dat iets eerder dan een dag van tevoren hoor, lijkt dat me best leuk!quote:Op maandag 22 december 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we in t nieuwe jaar nog eens met zn allen gaan pubquizzen of popquizzen
Gewoon met genoeg man bij dezelfde popquiz opdagen van de lijst-reeksen hier dat we de enige teams zijnquote:Op maandag 22 december 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we in t nieuwe jaar nog eens met zn allen gaan pubquizzen of popquizzen
quote:Op maandag 22 december 2025 13:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gewoon met genoeg man bij dezelfde popquiz opdagen van de lijst-reeksen hier dat we de enige teams zijn
Dit komt toch gewoon van Rust Never Sleeps? Geweldig album!quote:Op maandag 22 december 2025 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hitchhiker. Onderschat album van Neil Young
Deze versie zou goed kunnen, maar nummer stond origineel op Hitchhiker dat pas decennia na opname is uitgegeven omdat het al die tijd op de plank lag.quote:Op maandag 22 december 2025 13:51 schreef camilero het volgende:
[..]
Dit komt toch gewoon van Rust Never Sleeps? Geweldig album!
Ja, eerder opgenomen, maar later uitgebracht. Wat is dan het origineel?quote:Op maandag 22 december 2025 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze versie zou goed kunnen, maar nummer stond origineel op Hitchhiker dat pas decennia na opname is uitgegeven omdat het al die tijd op de plank lag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hitchhiker
Nou ja ik zei dat het een nummer op Hitchhiker is en dat dat een ondergewaardeerd album is. Daar was niks aan gelogen toch? ;-)quote:Op maandag 22 december 2025 14:26 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, eerder opgenomen, maar later uitgebracht. Wat is dan het origineel?
Mja geen mainstream hit helaas en niet bekend bij het grote publiek. Dan blijven dergelijke alternatieve lijsten meestal toch het speelveldquote:Op maandag 22 december 2025 14:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blijf me er toch over verbazen dat Midnight City van M83 in de top niet goed doet, was toch best een populaire plaat destijds onder de iets meer 'alternatieve' hoek
Zeker waar! Maar dat geldt natuurlijk voor (bijna) alle muziek in deze lijstquote:Op maandag 22 december 2025 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja ik zei dat het een nummer op Hitchhiker is en dat dat een ondergewaardeerd album is. Daar was niks aan gelogen toch? ;-)
Lijkt me toch een vrij veilige notering, niet?quote:Op maandag 22 december 2025 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop ook dat Watermelon In Easter Hay er niet is uitgevallen dit jaar
Peaches en Regalia is er afgelopen jaren meermaals uit gegaanquote:Op maandag 22 december 2025 14:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vrij veilige notering, niet?
Net als een nummer als Peaches en Regalia
Ik hoop dat mijn meeting is afgelopen vóór nr. 1304quote:Op maandag 22 december 2025 15:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu de allermooiste dit uur. Van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |