Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteldquote:Op maandag 22 december 2025 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit lied heb ik nog nooit gekaraoked, ook niet in de plaatselijke gay bar.
Het is een leuk feestje, maar toen ik ze vorig jaar zag, vond ik het niet heul goed.quote:Op maandag 22 december 2025 12:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ze waren laatst in Alkmaar, spijt dat ik niet ben gegaan. Maar de popquiz was ook leuk
Zo win je nooit een popquiz, als je Rush blijft ontwijkenquote:Op maandag 22 december 2025 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben maar even 3fm gaan luisteren. Dit eerste half uur is vrij ellendig
Voordeel is dat Rush niet in een popquiz zal zitten. Alleen al hun intro's in een introronde zouden de halve avond in beslag nemenquote:Op maandag 22 december 2025 13:16 schreef camilero het volgende:
[..]
Zo win je nooit een popquiz, als je Rush blijft ontwijken
quote:Op maandag 22 december 2025 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voordeel is dat Rush niet in een popquiz zal zitten. Alleen al hun intro's in een introronde zouden de halve avond in beslag nemen
Laten we in t nieuwe jaar nog eens met zn allen gaan pubquizzen of popquizzenquote:Op maandag 22 december 2025 13:20 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik heb ze best eens gehoord tijdens een popquiz, al had ik dat meestal niet in de gaten als @:peaceman er niet bij was
Ja, als ik dat iets eerder dan een dag van tevoren hoor, lijkt dat me best leuk!quote:Op maandag 22 december 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we in t nieuwe jaar nog eens met zn allen gaan pubquizzen of popquizzen
Gewoon met genoeg man bij dezelfde popquiz opdagen van de lijst-reeksen hier dat we de enige teams zijnquote:Op maandag 22 december 2025 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we in t nieuwe jaar nog eens met zn allen gaan pubquizzen of popquizzen
quote:Op maandag 22 december 2025 13:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gewoon met genoeg man bij dezelfde popquiz opdagen van de lijst-reeksen hier dat we de enige teams zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |