abonnement Unibet Coolblue
pi_211891168
Zelf net uitgezocht, sommige wel, sommige niet. Daar worden we ook niet echt wijzer van. Ik help het je hopen dan maar.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 2 januari 2024 @ 13:27:36 #27
426493 crew  PippenScottie
pi_211891216
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
Zelf net uitgezocht, sommige wel, sommige niet. Daar worden we ook niet echt wijzer van. Ik help het je hopen dan maar.
De keuzelijst van de snob 2000 is niet iets waar ik me dagelijks mee bezig houd verder :)
pi_211891265
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:27 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
De keuzelijst van de snob 2000 is niet iets waar ik me dagelijks mee bezig houd verder :)
Dat lijkt me ook niet goed voor je gezondheid. Ik doelde eigenlijk vooral op wat er in de lijst zelf stond, want zoals gezegd sla ik die nog weleens over. Maar dat valt dus ook wel wat tegen. Kunnen we niet gewoon een Tiktok-dansje doen en zo de jeugd overtuigen om hem in week 53 te stemmen?
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_211891781
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 12:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Hopelijk geven meer mensen de feedback om een week eerder te starten met het uitzenden van de lijst. Dat zo'n mooie lijst een week overlapt met de Top 2000 blijft vervelend.
Heb het bij mijn feedback inderdaad ook erbij gezet :Y
Het zou inderdaad mooi zijn, aangezien ik dus de helft gemist heb om mee te kunnen baggeren in het topic van die andere lijst :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_211891934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 12:42 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Tussen mij en deze lijst is het nooit dik aan geweest, maar deze opmerking triggerde me wel om de afdeling hiphop op de keuzelijst eens te bekijken. Wel een hele vreemde vergaarbak. Worden die paar parels ertussen (Mobb Deep, Ice Cube, Pharcyde, Wu-Tang bijvoorbeeld) wel die lijst in gestemd?
Hiphop is in elk lijstje wel echt een ondergeschoven kind. Als we Slimme Schemer niet meetellen (is dat niet eerder pop dan hiphop?) is het bij de grote broer ook zeer pover gesteld met het gehalte hiphop.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_211891990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 14:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Hiphop is in elk lijstje wel echt een ondergeschoven kind. Als we Slimme Schemer niet meetellen (is dat niet eerder pop dan hiphop?) is het bij de grote broer ook zeer pover gesteld met het gehalte hiphop.
Dat is zeker waar, daar hebben we het best vaak over gehad ook toch? Schemer vind ik trouwens wel hiphop hoor. Ik heb ook niks tegen Schemer, ik mag er alleen graag tegenaan trappen, juist om wat je hier zegt, hij vertegenwoordigt bijna in zijn eentje dat hele genre, veelal met zijn B-keuze. Dat gaat er maar lastig in bij mij.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_211892200
Heb wel het idee dat het qua variatie binnen de hiphop/rap iets beter gesteld is bij de Snob, stonden toch best wel wat minder bekende (voor de gemiddelde top 2000 luisteraar) artiesten in.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_211892353
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 14:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb wel het idee dat het qua variatie binnen de hiphop/rap iets beter gesteld is bij de Snob, stonden toch best wel wat minder bekende (voor de gemiddelde top 2000 luisteraar) artiesten in.
Volgens mij is het in de Snob qua hiphop/rap ongeveer gelijk aan de Top 2000. De Ye's, Kendrick's en Frank Ocean's van deze wereld vind je immers in beide lijsten inmiddels.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_211892603
Volgens mij voegen ze bij de Snob wel eens nummers toe aan de keuzelijst die regelmatig als vrije keuze genoemd worden. Eind dit jaar maar eens proberen voor deze.

Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_211892958
Tja, genres afbakenen blijft lastig. Want voor de Snob 2000 staat Urban Dance Squad bijvoorbeeld ook bij 'hiphop en rap' maar in hoeverre geldt dat. Aan de andere kant, waar plaats je dan hun crossover?
Maar goed, dit zijn de 35 liedjes in de Snob 2000 die waarschijnlijk in die 'hiphop en rap' keuzelijst te vinden zijn:
Everlast What It's Like
The Opposites ft. Mr. Probz Sukkel Voor De Liefde
LL Cool J Mama Said Knock You Out
M.I.A. Paper Planes
Paris The Devil Made Me Do It
Opgezwolle Hoedenplank
A Tribe Called Quest Check The Rhime
Urban Dance Squad Bureaucrat Of Flaccostreet
Ice Cube It Was A Good Day
Beastie Boys Get It Together
DJ Shadow Stem/Long Stem
Body Count Cop Killer
Gotcha! Mathilda (Da Wicked Witch)
De La Soul Eye Know
De Jeugd Van Tegenwoordig Manon
Limp Bizkit Break Stuff
Stereo MC's Connected
Urban Dance Squad No Kid
Kendrick Lamar Sing About Me, I'm Dying Of Thirst
Dr. Dre & Snoop Dogg Still D.R.E.
N.W.A. Straight Outta Compton
Nas N.Y. State Of Mind
De Jeugd Van Tegenwoordig De Formule
DJ Shadow Midnight In A Perfect World
Wu-Tang Clan C.R.E.A.M.
Little Simz Introvert
Dr. Dre & Eminem Forgot About Dre
Kanye West Runaway
Public Enemy Fight The Power
Gotcha! Words And Music From Da Lowlands
Beck Loser
Beastie Boys Sure Shot
Beastie Boys So What'Cha Want
Urban Dance Squad Deeper Shade Of Soul
Urban Dance Squad Demagogue

Niet allemaal hardcore hiphop, maar het is iets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')