gisteren kerstborrel gehad. Enorme kater vandaag. Ik moet er ff niet aan denkenquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
Drinkebroer.Dit lied ken ik uit de Snob en sindsdien draai ik het liedje vaak als ik te veel gedronken heb en niet vergeet om het liedje aan te zetten.
Het voelt raar om er nuchter naar te luisteren
Inderdaad, lekker jammyquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een heerlijk nummer van Thin Lizzy dit
Nou ja, ergens is het natuurlijk wel grappig dat je een lijst hebt als alternatief voor de top2000 en daar vervolgens dezelfde overgewaardeerde artiesten als in die Top2000 in gaat stemmen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Iemand die in de chat zit te klagen over dat Acda en de Munnik in de lijst staat
Wat mij betreft is alle ondergewaardeerde muziek gewoon welkom, of moeten we ook Queen, de Stones, de Beatles, Fleetwood Mac en U2 verbannen die nog moeten komen vandaag?
Dat kun je voor Queen bijv ook bepleitenquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:45 schreef camilero het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is het natuurlijk wel grappig dat je een lijst hebt als alternatief voor de top2000 en daar vervolgens dezelfde overgewaardeerde artiesten als in die Top2000 in gaat stemmen.
Niks ten nadele van de nummers an sich, maar ik snap het sentiment wel
Queen, Springsteen, U2, volgens mij staan zelfs Coldplay en Dire Straits in deze lijst.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat kun je voor Queen bijv ook bepleiten
Als het in deze lijst staat zal het toch wel enigszins ondergewaardeerd zijn, en heb in het verleden nummers gehoord van een van die artiesten die me toch oprecht verrastequote:Op vrijdag 19 december 2025 17:53 schreef camilero het volgende:
[..]
Queen, Springsteen, U2, volgens mij staan zelfs Coldplay en Dire Straits in deze lijst.
Ik heb bijna de neiging om bewust in de chat te zeggen dat ik keihard zit te genietenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:18 schreef W_Wolf het volgende:
Zo, ik ga er even voor zitten (vooral voor de Pinguin chat). Acda en De Munnik!
Nja het is dat ik van slapen houquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb bijna de neiging om bewust in de chat te zeggen dat ik keihard zit te genieten
Poppejansië is nog steeds een smakeloos landquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik weet weer waarom ik R.EM. stom vind.
Het klinkt allemaal hetzelfde
Food for thought vind ik ook nog wel OKquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In ieder geval een fijner nummer dan wat van hun in de Top staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |