Al jaren niet meer.quote:
Teenage Dirtbag is wel een soort ultiem jeugdsentiment plaatje voor mijn generatie die is opgegroeid met teen sex comedies als American Piequote:Op vrijdag 19 december 2025 16:10 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Tsja, ik sta soms verbaasd welke liedjes het daar wel halen (o.a. Teenage Dirtbag). Dus Popular kan, eh..., populair genoeg zijn.
Ja dit inderdaad, vind het zelf geen mooi nummer maar heb 'm vaak genoeg gehoord, en kan me voorstellen dat er genoeg stations zijn waar die nog met genoeg regelmaat voorbij komtquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Teenage Dirtbag is wel een soort ultiem jeugdsentiment plaatje voor mijn generatie die is opgegroeid met teen sex comedies als American Pie
Ik ben net overgeschakeld op mijn telefoon, ga zo onderweg naar huis met oortjes inquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:26 schreef W_Wolf het volgende:
Ik vind het lastig om weg te gaan van mijn computer (radio). Teveel leuke/interessante liedjes worden uitgezonden in deze Snob 2000.
Ja, dat vind ik altijd het leuke van de Snob, het is echt een ontdekkingsreisquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:26 schreef W_Wolf het volgende:
Ik vind het lastig om weg te gaan van mijn computer (radio). Teveel leuke/interessante liedjes worden uitgezonden in deze Snob 2000.
Ja, hier net zo. Deze is wel wat beter te verdragen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:38 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken alleen Fütter mein Ego van deze band. Dit klinkt toch even iets anders
Nee, juist een stuk minderquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:38 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, hier net zo. Deze is wel wat beter te verdragen.
Ja, ik lees het ook.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Iemand die in de chat zit te klagen over dat Acda en de Munnik in de lijst staat
Wat mij betreft is alle ondergewaardeerde muziek gewoon welkom, of moeten we ook Queen, de Stones, de Beatles, Fleetwood Mac en U2 verbannen die nog moeten komen vandaag?
Snap wel dat je bent gegaan. KT is leuqquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb KT Tunstall van de zomer nog live gezien in Paradiso. Ik had een goedkoop ticketswapje en dacht: "ah ja, waarom niet?" en het was prachtig. KT had er ook iets te veel zin in, want het was de laatste show van de tour. Met een encore van zo'n drie kwartier moest ik gaan haasten voor de laatste trein. Gelukkig had ik die net gehaald
Het verbaast met dat dit nummer nog nooit in de snob stondquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:40 schreef Eightyone het volgende:
KT Tunstall past naadloos in de lijst van de grote broer.
Ze heeft ook een hele leuke bob dylan-tribute gedaan ooitquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb KT Tunstall van de zomer nog live gezien in Paradiso. Ik had een goedkoop ticketswapje en dacht: "ah ja, waarom niet?" en het was prachtig. KT had er ook iets te veel zin in, want het was de laatste show van de tour. Met een encore van zo'n drie kwartier moest ik gaan haasten voor de laatste trein. Gelukkig had ik die net gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |