Volgens mij blijft het een beetje zo kabbelen als ik me niet vergis, ze hebben een wat rustigere periode gehad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:25 schreef camilero het volgende:
Tja, dit is minder vervelend dan ik dacht, maar het natuurlijk nog niet afgelopen
Ik vond het wel grappig, beide versies (van Both Ends Burning) aan weerszijden van het uur.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:53 schreef camilero het volgende:
[..]
Och, ja, ook de snobs zijn behoorlijk beperkt in hun keuzes
Edit: kijk maar, 2x hetzelfde nummer binnen een uur
Je zou bijna zeggen dat beide uiteindes in de fik stondenquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, beide versies (van Both Ends Burning) aan weerszijden van het uur.
Ja, dat is vast geen toeval geweestquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:33 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, beide versies (van Both Ends Burning) aan weerszijden van het uur.
Nope.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:34 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, dat is vast geen toeval geweest
Inderdaad prima nummer, ik ben niet eens zo van de hiphop, maar zoiets er tussendoor is toch wel lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:39 schreef W_Wolf het volgende:
Deze van de Osdorp Posse vloeit echt lekker!
Je moet echt de beginperiode van Roxy Music eens luisteren, da's totaal niet te vergelijken met Avalon of Dance Awayquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh het was ook nog echt de origineel en een cover
Op basis van de cover had ik niet gedacht dat het een origineel van Roxy Music was, heb bij hun toch het idee dat het toch wat meer (gezapige) synth muziek is
Genesis hier nooit echt geland. Vroeg noch later werkquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik niet zo bekend ben met het vroegere materiaal van Genesis, dit is toch best lekker
Eerlijk gezegd vind ik het solowerk van Peter Gabriel het beste van Genesisquote:Op zaterdag 20 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Genesis hier nooit echt geland. Vroeg noch later werk
Sowieso Cato van Dijck <3quote:Op zaterdag 20 december 2025 17:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit nummer van My Baby is toch ook wel erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |