Food for thought, Kingston Town. Allemaal dikke primaquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Food for thought vind ik ook nog wel OK
Die kan ik me niet herinneren, zat vooral te denken aan een Red Red Wine en I Got You Babequote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Food for thought vind ik ook nog wel OK
I am the real madonna, dat nummerquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren, zat vooral te denken aan een Red Red Wine en I Got You Babe
Toch maar ff opzoeken nu dat er teringherrie te horen isquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
I am the real madonna, dat nummer
Hij trekt zo tegen het einde anders behoorlijk de registers openquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef camilero het volgende:
Zingt ie nou I get bored? Dat heb ik nou ook bij dit nummer
En dat er genoeg in staat wat je voor het eerst hoortquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:48 schreef camilero het volgende:
Maar het mooiste van deze lijst is dat-ie echt alle kanten op gaat
En sommige dingen waarvan je hoopt dat je ze voor het laatst hoortquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
En dat er genoeg in staat wat je voor het eerst hoort
Nu vraag ik me af of je specifieke nummers in gedachte hebtquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:52 schreef camilero het volgende:
[..]
En sommige dingen waarvan je hoopt dat je ze voor het laatst hoort
Vandaag nog niet veel gehoord, maar van die ellenlange progmetalnummers die vast nog wel gaan komen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af of je specifieke nummers in gedachte hebt
zeker, lang geleden dat ik deze gehoord heb.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, toch ook wel een lekkere deze van Zappa en Beefheart
dat ook jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb gister en vandaag denk ik maar drie nummers gehoord die ik verschrikkelijk vind. Bij een gemiddelde Top 2000 dag is dat een veelvoud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |