Ik zal voor je proberen te genieten. Tenzij het echt teringherrie isquote:Op zondag 21 december 2025 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
The Curse, later in dit uur, is een stemplaatje van me. Helaas ga ik em zelf moeten missen.
Zeker niet. Wellicht vind je em zelfs iets te rustig.quote:Op zondag 21 december 2025 14:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zal voor je proberen te genieten. Tenzij het echt teringherrie is
Op zich fraai, maar ik ben niet de juiste luisteraar ervoor vermoed ik, ik luister min of meer bewust niet naar de daadwerkelijk tekst, en ik vermoed dat dat hier juist de essentie isquote:Op zondag 21 december 2025 14:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet. Wellicht vind je em zelfs iets te rustig.
Ja da's me al lang duidelijk, het enige wat daar goed lijkt te doen is alles wat wat meer popachtig is of anderzijds afgezwakt. Alhoewel er wel een of twee uitzonderingen daarop zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 15:14 schreef Eightyone het volgende:
Eye know. Al jaren een stemplaat voor de grote broer.
Het type muziek ligt daar vermoedelijk niet lekker.
Nee, maar het is ook weer niet echt iets wat bij het grote publiek heel bekend is.quote:Op zondag 21 december 2025 15:37 schreef Eightyone het volgende:
T'is niet dat Eye know een agressief nummer is of zo.
Kan ik van Bohemian Rhapsody niet zeggenquote:Op zondag 21 december 2025 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
When a blind man cries is 1x per jaar best prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |