Dit komt toch gewoon van Rust Never Sleeps? Geweldig album!quote:Op maandag 22 december 2025 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hitchhiker. Onderschat album van Neil Young
Deze versie zou goed kunnen, maar nummer stond origineel op Hitchhiker dat pas decennia na opname is uitgegeven omdat het al die tijd op de plank lag.quote:Op maandag 22 december 2025 13:51 schreef camilero het volgende:
[..]
Dit komt toch gewoon van Rust Never Sleeps? Geweldig album!
Ja, eerder opgenomen, maar later uitgebracht. Wat is dan het origineel?quote:Op maandag 22 december 2025 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deze versie zou goed kunnen, maar nummer stond origineel op Hitchhiker dat pas decennia na opname is uitgegeven omdat het al die tijd op de plank lag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hitchhiker
Nou ja ik zei dat het een nummer op Hitchhiker is en dat dat een ondergewaardeerd album is. Daar was niks aan gelogen toch? ;-)quote:Op maandag 22 december 2025 14:26 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, eerder opgenomen, maar later uitgebracht. Wat is dan het origineel?
Mja geen mainstream hit helaas en niet bekend bij het grote publiek. Dan blijven dergelijke alternatieve lijsten meestal toch het speelveldquote:Op maandag 22 december 2025 14:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Blijf me er toch over verbazen dat Midnight City van M83 in de top niet goed doet, was toch best een populaire plaat destijds onder de iets meer 'alternatieve' hoek
Zeker waar! Maar dat geldt natuurlijk voor (bijna) alle muziek in deze lijstquote:Op maandag 22 december 2025 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja ik zei dat het een nummer op Hitchhiker is en dat dat een ondergewaardeerd album is. Daar was niks aan gelogen toch? ;-)
Lijkt me toch een vrij veilige notering, niet?quote:Op maandag 22 december 2025 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop ook dat Watermelon In Easter Hay er niet is uitgevallen dit jaar
Peaches en Regalia is er afgelopen jaren meermaals uit gegaanquote:Op maandag 22 december 2025 14:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lijkt me toch een vrij veilige notering, niet?
Net als een nummer als Peaches en Regalia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |