Ik krijg er nogal lachkriebels vanquote:Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof ze het buurmeisje, de vriendin of het nichtje van een van de betere dj's ook maar mee hebben laten doen.
In het eerste jaar dat de Snob 2000 op de radio kwam had je in m'n herinnering relatief veel 'dj's' van dit kaliber.
Ik overweeg om mijzelf op te geven voor komend jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 09:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof ze het buurmeisje, de vriendin of het nichtje van een van de betere dj's ook maar mee hebben laten doen. Omdat het, als de microfoon dicht staat, een leuke meid is of zo.
In het eerste jaar dat de Snob 2000 op de radio kwam had je in m'n herinnering relatief veel 'dj's' van dit kaliber.
ik heb er wel eens op gestemd daar. verbaas me eigenlijk dat het de top2000 dus niet eens gehaald heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:13 schreef Eightyone het volgende:
Dit (Grand hotel) zat niet zo gek ver verwijderd van het invullen ervan voor de reguliere Top 2000.
De leeftijd van het nummer zal een rol spelen. We zitten nu in een 'Top 2000 anno +/- 2000'-blokje. Deze Franse, uit hetzelfde tijdperk, klinkt ook goed.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik heb er wel eens op gestemd daar. verbaas me eigenlijk dat het de top2000 dus niet eens gehaald heeft.
Ja, maar Procol Harum, Dutronc en het kranige wijf van de Decemerists maken veel goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 10:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het is me iets teveel herrie vanochtend
Ja stuk trager of niet, dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:08 schreef hihohaswessam het volgende:
wat voor versie van C.R.E.A.M. spelen ze hier nou?
Eigenlijk ergens ook wel bizar dat die daar het niet (meer?) goed doet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 10:54 schreef Gehenna het volgende:
4Heroook vaak gestemd bij die andere lijst
Ik ken beide bands niet heel goed, maar heb wel het idee dat de Cardiacs wat afwisselender muziek maken als de Toy Dolls. Toy Dolls is gewoon prima pretpunk over het algemeenquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat uurtje van 9 tot 10 ziet er wel echt behoorlijk goed uit, moet 'm maar eens terug luisteren.
Toy Dolls in het bijzonder moet ik echt eens gaan checken, want volgens mij past dat ergens in dat hoekje van wat meer rare muziek als Cardiacs
Bij een bezoekje aan Dutchcharts blijkt dat 'Les fleur' in de daar gebruikte lijst niet verder is gekomen dan nr 74. Meh.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eigenlijk ergens ook wel bizar dat die daar het niet (meer?) goed doet.
Lijkt me toch echt zo'n nummer wat daar goed zou moeten werken. Ach ja, wellicht krijgen ze ooit een TikTok push
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |