SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Davy heeft toch een verdienstelijke carrière voor zijn capaciteiten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:46 schreef ISVV het volgende:
Klaassen heeft nog nooit een klassieker verlorenach Feyenoord
Kutsport is het ook.quote:Op zondag 14 december 2025 14:48 schreef Makamba_ het volgende:
Doodvermoeiend allemaal, rot kleuters.
Daar walg ik vanquote:Op zondag 14 december 2025 14:48 schreef DobbyDobby het volgende:
Ajax virtueel nog maar 5 punten achter Feyenoord....![]()
Als ze met een betere coach waren begonnen aan het seizoen hadden ze er al lang boven gestaan.quote:Op zondag 14 december 2025 14:48 schreef DobbyDobby het volgende:
Ajax virtueel nog maar 5 punten achter Feyenoord....![]()
KutKroesquote:Op zondag 14 december 2025 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze met een betere coach waren begonnen aan het seizoen hadden ze er al lang boven gestaan.
Hey Paul, wat leuk dat je er bent!quote:
Dankuwelquote:Op zondag 14 december 2025 14:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hey Paul, wat leuk dat je er bent!
Welkom vriendquote:
Klopt. Kan alsof zolang Van Persie blijft zitten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze met een betere coach waren begonnen aan het seizoen hadden ze er al lang boven gestaan.
quote:Op zondag 14 december 2025 14:52 schreef Wotte het volgende:
Ik blijf het toch emotioneel belastend vinden dat Timber bij Feyenoord speelt.
quote:
Jemigquote:Op zondag 14 december 2025 14:52 schreef Wotte het volgende:
Die zitten bij Tumquote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Zitten die F-siders nu in de overige vakken?
Is dit een homoseksuele toespeling?quote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is toch alsof je een frikandel dipt in mosterd.
Komt die ook vandaanquote:Op zondag 14 december 2025 14:52 schreef Wotte het volgende:
Over PSV ben ik helemaal niet te spreken. In principe heeft Ajax gewoon drie en een halve Europa cup gewonnen.quote:
Wellicht met recente opleving van het Norrovirus.quote:Op zondag 14 december 2025 14:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dit een homoseksuele toespeling?
Dus die 4de in 1995 telt niet echt?quote:Op zondag 14 december 2025 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over PSV ben ik helemaal niet te spreken. In principe heeft Ajax gewoon drie en een halve Europa cup gewonnen.
Oh welke hebben ze niet echt verdiend dan?quote:Op zondag 14 december 2025 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over PSV ben ik helemaal niet te spreken. In principe heeft Ajax gewoon drie en een halve Europa cup gewonnen.
@ChevyCaprice las Norrisvirusquote:Op zondag 14 december 2025 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht met recente opleving van het Norrovirus.
Was de Champions League grote vriend.quote:Op zondag 14 december 2025 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus die 4de in 1995 telt niet echt?
Johnny?quote:Op zondag 14 december 2025 14:59 schreef ISVV het volgende:
Van Persieeen doorgefokte mol zet dit tactisch nog beter neer.
Die van Ajacieden in Eindhovense dienst natuurlijk. Die telt niet echt maar eigenlijk wel.quote:Op zondag 14 december 2025 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh welke hebben ze niet echt verdiend dan?
Ik weet het niet, volgens mij is je telraam door een virus bevangenquote:Op zondag 14 december 2025 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die van Ajacieden in Eindhovense dienst natuurlijk. Die telt niet echt maar eigenlijk wel.
Want dat ging nergens over. Alsof het Rijksmuseum een dependance in Eindhoven opent.
Grim is een vrij degelijke coach.quote:Op zondag 14 december 2025 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Robin wordt tactisch totaal afgetroefd door Fred Grim.
Dan mag je eigenlijk wel het diploma inleveren.
Had het er nog over met een Feyenoordsupporter, dat Klaassen tegen Feyenoord zou scoren vandaag.quote:
Welke topwedstrijden heeft Van Persie dit seizoen nu gewonnen?quote:Op zondag 14 december 2025 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Robin wordt tactisch totaal afgetroefd door Fred Grim.
Dan mag je eigenlijk wel het diploma inleveren.
Geen idee maar volgens mij hadden tien spelers een verleden bij Ajax toen jullie de Europa Cup wonnen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, volgens mij is je telraam door een virus bevangen
Bij Drommel ookquote:Op zondag 14 december 2025 15:02 schreef RipCity het volgende:
Bij Luc Nilis was zo'n vrije trap 75% kans op een doelpunt
Ik snap niet hoe je 71-72-73-95 en je doldwaze 88 samen tot 3,5 krijgtquote:Op zondag 14 december 2025 15:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen idee maar volgens mij hadden tien spelers een verleden bij Ajax toen jullie de Europa Cup wonnen.
Fijnknijpen?quote:Op zondag 14 december 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je 71-72-73-95 en je doldwaze 88 samen tot 3,5 krijgt
1995 is CHampions League. Blijkbaar is dat andersquote:Op zondag 14 december 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch vrij rechttoe rechtaan Europa cup 1 drie keer plus de helft van PSV en eenmaal de Champions League.quote:Op zondag 14 december 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal Real Madrid wel teleurgesteld zijn. Noggeen decima op zakquote:Op zondag 14 december 2025 15:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1995 is CHampions League. Blijkbaar is dat anders
Drastische veranderingen werden toentertijd doorgevoerd.quote:Op zondag 14 december 2025 15:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1995 is CHampions League. Blijkbaar is dat anders
Een van de grootste fouten ooit. Had gewoon bij het knock-out toernooi moeten blijven..quote:Op zondag 14 december 2025 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Drastische veranderingen werden toentertijd doorgevoerd.
Maar goed de centen he.quote:Op zondag 14 december 2025 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de grootste fouten ooit. Had gewoon bij het knock-out toernooi moeten blijven..
Mag de rest van het seizoen zo blijven.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat Weghorst geblesseerd is.
Ik blijf hem ontzettend nuttig vinden als invallerquote:Op zondag 14 december 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag de rest van het seizoen zo blijven.
Toevallig. Veerman was ook al zo ontzettend goed tegen Zwollequote:Op zondag 14 december 2025 15:16 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk brengt Feyenoord Valente niet in, die was zo goed tegen Basel en Zwolle
Die hadj wat zachter gemoussa jaquote:Op zondag 14 december 2025 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die voorzet van Moussa was veel te Hadj.
Niemand wil het over Veerman hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Toevallig. Veerman was ook al zo ontzettend goed tegen Zwolle
Ik juich nog niet, maar het ziet er wel goed uit. Vorig seizoen had PSV ook een behoorlijke inzinking.quote:
Ik vind PSV ook minder dan vorig jaar eerlijk gezegd. Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 14 december 2025 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik juich nog niet, maar het ziet er wel goed uit. Vorig seizoen had PSV ook een behoorlijke inzinking.
sowquote:Op zondag 14 december 2025 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is en blijft een enorme provinciale kutploeg.
Dat vind ik zijn beste kwaliteitquote:Op zondag 14 december 2025 15:27 schreef Wotte het volgende:
Wel bijzonder dat je je brood kan verdienen door te duiden dat Nieuwkoop zijn kwaliteiten niet in het verdedigen liggen.
Goede loper op de flank maar iemand die kan verdedigen erachter zetten.quote:Op zondag 14 december 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik zijn beste kwaliteit
Dat geeft te denken
Namen en rugnummers graag.quote:Op zondag 14 december 2025 15:29 schreef GGMM het volgende:
Die Nieuwkoop moest ook alweer het Nederlands elftal in
quote:Op zondag 14 december 2025 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ooit een note gekregen voor een valse tussenstand.
quote:
Soms.quote:Op zondag 14 december 2025 15:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Oh excuses maar is dat niet de Bundesliga?
Twente.quote:Op zondag 14 december 2025 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)-ongekend-hoogtepunt
Zulke dingen post Klaas niet eensquote:Op zondag 14 december 2025 15:29 schreef GGMM het volgende:
Die Nieuwkoop moest ook alweer het Nederlands elftal in
Je hapt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zulke dingen post Klaas niet eens
Kom op man. Je gaat niet een post vinden van iemand die dit serieus voorstelt.
Nee ik hoop dat @GGMM met een user komt die dit serieus voorsteldequote:
quote:Op zondag 14 december 2025 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zulke dingen post Klaas niet eens
Kom op man. Je gaat niet een post vinden van iemand die dit serieus voorstelt.
Is hij geradicaliseerd?quote:Op zondag 14 december 2025 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadj Moussa vormt een potentiële dreiging voor Ajax.
Terecht inderdaad. @GurneyIsBestOke zou ook jou sieren.quote:Op zondag 14 december 2025 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de excuses van @:slobeend
Ik blijf er bij dat Ajax een paar best aardige spelers heeft.quote:Op zondag 14 december 2025 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax is ook niet veel, maar Grim hanteert vandaag een realistische strategie.
Smeer de kruising alvast maar in met wat vaseline.quote:Op zondag 14 december 2025 15:57 schreef mitt het volgende:
Wereldwonder van Ajax erin.
Nu is het helemaal klaar.
Ook die moest alweer het Nederlands elftal in.quote:Op zondag 14 december 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
Timber is echt schandalig slecht vandaag.
Een van de minste problemen.quote:Op zondag 14 december 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
Moe van al die mediaoptredensquote:Op zondag 14 december 2025 15:59 schreef Makamba_ het volgende:
Valt op omdat hij zich niet verstopt in tegenstelling tot andere, maar al zijn acties zijn blind (slecht) schieten en alle potentie verneuken.quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een van de minste problemen.
Van Koeman inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2025 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook die moest alweer het Nederlands elftal in.
Je moet watquote:Op zondag 14 december 2025 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt op omdat hij zich niet verstopt in tegenstelling tot andere, maar al zijn acties zijn blind (slecht) schieten en alle potentie verneuken.
Nah, meer omdat men iets meer van hem verwacht. Zojuist weer een prima actie. Timber kan veel beter, maar Feyenoord heeft veel grotere problemen. De vleugels bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2025 16:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt op omdat hij zich niet verstopt in tegenstelling tot andere, maar al zijn acties zijn blind (slecht) schieten en alle potentie verneuken.
Je suggereerde inderdaad niet dat een user het gezegd had, ik zat er naast.quote:Op zondag 14 december 2025 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nog even terugkomen op m'n vraag
Dat lijk je vergeten
En dat zonder schot op doel over de gehele wedstrijd. Al verdienen ze de gelijkmaker inmiddels zeker.quote:
Ze verdienen helemaal niksquote:Op zondag 14 december 2025 16:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dat zonder schot op doel over de gehele wedstrijd. Al verdienen ze de gelijkmaker inmiddels zeker.
Ik zou je ook wel eens een gele kaart willen geven.quote:Op zondag 14 december 2025 16:08 schreef GGMM het volgende:
Hadj Moussa krijgt geen geel omdat hij al geel heeft
Corners ook dramatischquote:Op zondag 14 december 2025 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Feyenoord kunnen ze er niet veel van qua vrije trappen nemen
Gaat hij weer voor zichzelf vanuit een onmogelijke hoek.quote:Op zondag 14 december 2025 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, meer omdat men iets meer van hem verwacht. Zojuist weer een prima actie. Timber kan veel beter, maar Feyenoord heeft veel grotere problemen. De vleugels bijvoorbeeld.
Als hij een overtreding in het strafschopgebied maaktquote:Op zondag 14 december 2025 16:10 schreef GertKuyt het volgende:
Wanneer komt de tweede gele kaart voor Bouwman en de penalty voor Feyenoord?
Akkoord.quote:Op zondag 14 december 2025 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij een overtreding in het strafschopgebied maakt
quote:
Van Persie is dat wel een trainer?quote:
Misschien mikken ze daar wel...quote:Op zondag 14 december 2025 16:16 schreef Makamba_ het volgende:
Morgen moet Van Persie maar eens uitleggen dat je tussen de doelpalen moet mikken.
Kan alleen mikken in de meisjes plee.quote:Op zondag 14 december 2025 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Fitz gaat altijd zitten dus die kan niet zo goed mikken @:Zipportal
Had je beter moet specificeren.quote:Op zondag 14 december 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet.
Gaat nooit gebeuren namelijk.
Gelijkspelletje was ook wel mooi geweest, nu gaan ze bij Ajax weer in de titel geloven, lolquote:Op zondag 14 december 2025 16:25 schreef Solotovski het volgende:
Prima voor PSV dit, niks meer aan doen
quote:Op zondag 14 december 2025 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelijkspelletje was ook wel mooi geweest, nu gaan ze bij Ajax weer in de titel geloven, lol
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 16:27 schreef Makamba_ het volgende:
Rosa is best een oke speler of speelde hij vandaag boven zijn kunnen?
Nee joh. Maar als de malaise aanhoudt bij Feyenoord dan is plek 2 niet eens meer onhaalbaarquote:Op zondag 14 december 2025 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelijkspelletje was ook wel mooi geweest, nu gaan ze bij Ajax weer in de titel geloven, lol
Een slechte verliezer zijn is een keuze.quote:Op zondag 14 december 2025 16:10 schreef GertKuyt het volgende:
Wanneer komt de tweede gele kaart voor Bouwman en de penalty voor Feyenoord?
Mooie zweerquote:Op zondag 14 december 2025 16:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sfeeractie bij Twente!
Verspilling van materiaalquote:Op zondag 14 december 2025 16:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sfeeractie bij Twente!
Ja.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef Coco het volgende:
Was Ajax nu zo goed, of Feyenoord zo slecht?!
Feyenoord was zo slecht. Echt dramatisch. Ik begrijp niet welke reactie Van Persie heeft gezien. Deze man lijkt volledig de weg kwijt.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef Coco het volgende:
Was Ajax nu zo goed, of Feyenoord zo slecht?!
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zegquote:Op zondag 14 december 2025 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was zo slecht. Echt dramatisch. Ik begrijp niet welke reactie Van Persie heeft gezien. Deze man lijkt volledig de weg kwijt.
Dit was voor Ajax eigenlijk de ultieme pechwedstrijd. Zo ongeveer alles zat tegen en de ene na de andere open kans na de 1-0 werd gemist. Dan weet je dat de goal op een gegeven moment aan de andere kant zal vallen, maar dat gebeurde niet, omdat Feyenoord wel erg slecht was. Als het een beetje mee had gezeten had Ajax met 4-1 gewonnen.
Want jij vond Feyenoord niet slecht?quote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zeg.
Dat doet hij anders nooit!quote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zeg.
Ja wel, maar ditquote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want jij vond Feyenoord niet slecht?
is echt quatsch, elke letter. De ultieme pechwedstrijd zelfsquote:Dit was voor Ajax eigenlijk de ultieme pechwedstrijd. Zo ongeveer alles zat tegen en de ene na de andere open kans na de 1-0 werd gemist. Dan weet je dat de goal op een gegeven moment aan de andere kant zal vallen, maar dat gebeurde niet, omdat Feyenoord wel erg slecht was. Als het een beetje mee had gezeten had Ajax met 4-1 gewonnen.
Kijk de eerste helft eens terug man, met een beetje geluk ga je met 4-0 de rust in.quote:Op zondag 14 december 2025 18:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja wel, maar dit
[..]
is echt quatsch, elke letter. De ultieme pechwedstrijd zelfs.
Hahahahahaquote:Op zondag 14 december 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk de eerste helft eens terug man, met een beetje geluk ga je met 4-0 de rust in.
Maar goed, het resultaat verbloemd alles natuurlijk. Ajax wint, dus ik snap dat met denkt dat dan van pech geen sprake kan zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |