SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Sierhuis is een lieve jongen. Niet met Kaj alsjeblieftquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
Sierhuis is ook nog altijd boos dat hij is weggestuurd.
Begreep dat ook niet helemaal. Domme overtreding op volle snelheid met gestrekt been op een domme plek. Dan kan je rood krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:08 schreef Bugno3 het volgende:
Commentatortje vond het allemaal wel meevallen![]()
Na zo’n mokerdomme overtreding waardoor hij de Klassieker mist volledig te begrijpen van Domme Fred.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:12 schreef mitt het volgende:
Grim geeft Baas geen handje.
Dat kan toch niet!???!?!!!
Ik heb de actie gemist zie ikquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:53 schreef Zipportal het volgende:
Hup Fortuna, hup Heerenveen. @:3rr0r
zondequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Baas er niet bij tegen Feyenoord.
Eerder naar kozakkenboys (of de McDonalds).quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat Ihattaren in de winterstop naar Man City?
Vind het al bijzonder dat hij het zo lang volhoudt nu zonder mega gedoe weerquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eerder naar kozakkenboys (of de McDonalds).
Het is te koudquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
Half leeg stadion in Sittard. De tijden dat Ajax voor volle tribunes zorgde in de provincie liggen ver achter ons. Pijnlijk.
https://www.espn.nl/voetb(...)tijdens-de-wedstrijdquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zoals Jack van Gelder supporter van AFC is. Ik ruik Feyenoorders van mijlenver.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft men eigenlijk ooit nog iets gezegd over Jan Joost of is die al begraven?
Stuur maar een mailtje naar Delta.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
De vlucht naar voren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)tijdens-de-wedstrijd
De eredivisie is echt zo matig. Wordt weer genieten komende week in Europa.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:43 schreef fetX het volgende:
Fortuna en Groningen beter, Ajax de punten.
GRIMMED
Airlines?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar Delta.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zoek/delta?selectedId=100138831_55e0b92a
Goh.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal dat filmpje van Wil je overstappen wel zijn toch
Die heb ik al gezien
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Het delen ook niet waard.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal dat filmpje van Wil je overstappen wel zijn toch
Die heb ik al gezien
De zes punten overigens 75% balbezit vandaag.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twee spetterende zeges van ons aller Ajax. Champagnevoetbal pur sang.
Hier schrik ik vanquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk voor die k*t Koeman JR
Hup Almelo, nog 1 aub
Dankjewel.quote:
Die hadden ook allemaal een bijpassend hoofd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Caland het volgende:
Die Telstartokkies die zooi op het veld en naar de grens aan het gooien waren stonden er goed op
Ook zo’n waanzinnig vervelende tokkie.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Scheidsgod. En wat is Schreuder een oervervelende kutlul.
Dat zit nu op FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Publiek in de Euroborg is de laatste jaren ook tam geworden.
Precies.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:24 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat Bos de beste scheidsrechter van Nederland is.
Ik heb niet het idee dat het heel veel uitmaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:36 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Klote he dat psv dit gewoon gaat winnen🤣
Psv is toch al kampioenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het heel veel uitmaakt.
Gewoon fout van Driehoek.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
Wat ging kutje Schouten daar nou weglopen bij zn man Hornkamp ?
![]()
Ja vanzelfsprekend, maar daar balverlies hoeft niet direct een goal te zijn. Als Schouten gewoon bij Hornkamp blijft is er niks aan de hand.quote:
🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:43 schreef Meister1984 het volgende:
Wat een verassing dat tijdrekken🤣
Nee die stond basisquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Man komt erin en geeft meteen een corner weg.
lol
Nee Flamingo was datquote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:51 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Denk dat die gewoon een 'man' bedoelt🤣
Eerst de pepernoten in de zomer al en nu paaseieren voor het Kerstmis is.quote:
Of deze was gewoon nog niet gevonden van eerder dit jaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerst de pepernoten in de zomer al en nu paaseieren voor het Kerstmis is.
Het wordt steeds gekker.
Gohquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:51 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Denk dat die gewoon een 'man' bedoelt🤣
Wat een rand debielen. De zweer is gelukkig juist weggesneden uit de arena.quote:Op zondag 14 december 2025 13:51 schreef Caland het volgende:
De F-side met rake teksten
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch
Nee, dit kan nietquote:Op zondag 14 december 2025 13:51 schreef Caland het volgende:
De F-side met rake teksten
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch
Oh zo bedoelde ik het niet eens, het is gewoon aids.quote:Op zondag 14 december 2025 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze underdogrol staat je niet.
Gelukkig.quote:Op zondag 14 december 2025 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet eens, het is gewoon aids.
Maar ik heb m'n post aangepast om misverstanden te voorkomen.
Ik was heel die vent al vergeten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet iemand of Jan-Joost nog leeft? @:Caland
Vaak als iemand niet dood is, dan leeft diegene nog.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Midlifecrisisquote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat wordt genieten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook geen megafoonlul dus vandaag?
quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
ESPN zet een megafoongeluid in op de achtergrond voor de sfeer.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook geen megafoonlul dus vandaag?
hahaha ik probeerde je er wel toe te zetten jaquote:
Die hebben een hoger IQquote:Op zondag 14 december 2025 14:26 schreef ISVV het volgende:
Niet die kaarten van de F-side aan kinderen gunnen
Dan worden die boosquote:Op zondag 14 december 2025 14:26 schreef ISVV het volgende:
Niet die kaarten van de F-side aan kinderen gunnen
JordaneseMuziekGenotquote:
Weer wat cash geld afgegeven bij 't tankstationquote:
Kunnen de boertjes uit Wageningen, Helmond, Sittard en Tiel zich even een ekte Amsterdammer wanen.quote:
Hun hoofd was altijd al leeg, nu alleen ook het overige gedeeltequote:Op zondag 14 december 2025 14:30 schreef Zorro het volgende:
Walgelijk de de F-side leeg is.
En de rest niet.
Feyenoord is ruim favoriet volgens de bookiesquote:Op zondag 14 december 2025 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze underdogrol staat je niet.
Succes met de zweer!quote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun hoofd was altijd al leeg, nu alleen ook het overige gedeelte
Draai dit in Gaza en iedereen wil meteen vrede als dit dan stoptquote:
Zou zomaar kunnen kameraadquote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
Zometeen zal buiten het stadion wel het vuurwerk beginnen voor wat aandacht
Feyenoorders of bookies?quote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord is ruim favoriet volgens de bookies
Veel hebben donderdag natuurlijk rust gehad
🤣🤣quote:Op zondag 14 december 2025 14:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kunnen de boertjes uit Wageningen, Helmond, Sittard en Tiel zich even een ekte Amsterdammer wanen.
Zo zwakzinnig zijn ze wel jaquote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
Zometeen zal buiten het stadion wel het vuurwerk beginnen voor wat aandacht
Dat moeten we nog maar zienquote:
AZ heeft vrij dus die verliezen in ieder geval niet.quote:
Lekker languit achteruit zitten, broekie uit.quote:Op zondag 14 december 2025 14:33 schreef ISVV het volgende:
Ik ben voor PSV () dus wat er ook gebeurt vandaag, ik vind helemaal mooi
quote:Op zondag 14 december 2025 14:29 schreef ISVV het volgende:
Als je uit de provincie komt en voor Ajax bent faal je zo hard.
quote:Op zondag 14 december 2025 14:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kunnen de boertjes uit Wageningen, Helmond, Sittard en Tiel zich even een ekte Amsterdammer wanen.
Mooie spreekbeurt! Ik heb geen vragen verder.quote:Op zondag 14 december 2025 14:33 schreef ISVV het volgende:
Doe maar gelijkspelletje iddquote:Op zondag 14 december 2025 14:33 schreef ISVV het volgende:
Hopelijk is Joey Veerman niet meer zo kwaad.quote:Op zondag 14 december 2025 14:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker languit achteruit zitten, broekie uit.
Darts tweede scherm.
Genot.
Ik kijk enkel omdat ze handbal boven darts uitzenden.quote:Op zondag 14 december 2025 14:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker languit achteruit zitten, broekie uit.
Darts tweede scherm.
Genot.
Ik ga het even doorgeven voor je.quote:Op zondag 14 december 2025 14:35 schreef Coco het volgende:
Graag 2-2 topshow, met rode kaarten en fitties.
Wtfquote:Op zondag 14 december 2025 14:35 schreef Coco het volgende:
Graag 2-2 topshow, met rode kaarten en fitties.
Toch nog even een samenvatting:quote:Op zondag 14 december 2025 14:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooie spreekbeurt! Ik heb geen vragen verder.
Wellicht is Twente - GAE een alternatief?quote:Op zondag 14 december 2025 14:40 schreef RipCity het volgende:
Sleepers is vermakelijker dan deze match
Zijn ook weinig wedstrijden waar het de eerste acht minuten al op en neer gaat.quote:Op zondag 14 december 2025 14:40 schreef RipCity het volgende:
Sleepers is vermakelijker dan deze match
Dank voor deze uitgaanstip. Neem 'm in overweging.quote:Op zondag 14 december 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn ook weinig wedstrijden waar het de eerste acht minuten al op en neer gaat.
Als je dat wenst in je entertainment wellicht vind je dan soelaas in de rosse buurt.
Dat was echt de beste linkerzijde van Europaquote:
GOKturkquote:Op zondag 14 december 2025 14:44 schreef GGMM het volgende:
Timber ontsnapt aan geel (de scheidsrechter matst Feyenoord dus)
Ik denk graag mee. Is sleepers te pruimen trouwens?quote:Op zondag 14 december 2025 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dank voor deze uitgaanstip. Neem 'm in overweging.
Mooiquote:Op zondag 14 december 2025 14:38 schreef Adames het volgende:
Ik hoop op een 1-0 van de altijd sympathieke Klaassen
quote:Op zondag 14 december 2025 14:38 schreef Adames het volgende:
Ik hoop op een 1-0 van de altijd sympathieke Klaassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |