SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Sierhuis is een lieve jongen. Niet met Kaj alsjeblieftquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:05 schreef Wotte het volgende:
Sierhuis is ook nog altijd boos dat hij is weggestuurd.
Begreep dat ook niet helemaal. Domme overtreding op volle snelheid met gestrekt been op een domme plek. Dan kan je rood krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:08 schreef Bugno3 het volgende:
Commentatortje vond het allemaal wel meevallen![]()
Na zo’n mokerdomme overtreding waardoor hij de Klassieker mist volledig te begrijpen van Domme Fred.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:12 schreef mitt het volgende:
Grim geeft Baas geen handje.
Dat kan toch niet!???!?!!!
Ik heb de actie gemist zie ikquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:53 schreef Zipportal het volgende:
Hup Fortuna, hup Heerenveen. @:3rr0r
zondequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Baas er niet bij tegen Feyenoord.
Eerder naar kozakkenboys (of de McDonalds).quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat Ihattaren in de winterstop naar Man City?
Vind het al bijzonder dat hij het zo lang volhoudt nu zonder mega gedoe weerquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eerder naar kozakkenboys (of de McDonalds).
Het is te koudquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
Half leeg stadion in Sittard. De tijden dat Ajax voor volle tribunes zorgde in de provincie liggen ver achter ons. Pijnlijk.
https://www.espn.nl/voetb(...)tijdens-de-wedstrijdquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zoals Jack van Gelder supporter van AFC is. Ik ruik Feyenoorders van mijlenver.
Jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft men eigenlijk ooit nog iets gezegd over Jan Joost of is die al begraven?
Stuur maar een mailtje naar Delta.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
De vlucht naar voren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)tijdens-de-wedstrijd
De eredivisie is echt zo matig. Wordt weer genieten komende week in Europa.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:43 schreef fetX het volgende:
Fortuna en Groningen beter, Ajax de punten.
GRIMMED
Airlines?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar Delta.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/zoek/delta?selectedId=100138831_55e0b92a
Goh.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal dat filmpje van Wil je overstappen wel zijn toch
Die heb ik al gezien
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Het delen ook niet waard.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal dat filmpje van Wil je overstappen wel zijn toch
Die heb ik al gezien
De zes punten overigens 75% balbezit vandaag.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twee spetterende zeges van ons aller Ajax. Champagnevoetbal pur sang.
Hier schrik ik vanquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:51 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk voor die k*t Koeman JR
Hup Almelo, nog 1 aub
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |