Oh zo bedoelde ik het niet eens, het is gewoon aids.quote:Op zondag 14 december 2025 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze underdogrol staat je niet.
Gelukkig.quote:Op zondag 14 december 2025 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet eens, het is gewoon aids.
Maar ik heb m'n post aangepast om misverstanden te voorkomen.
Ik was heel die vent al vergeten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet iemand of Jan-Joost nog leeft? @:Caland
Vaak als iemand niet dood is, dan leeft diegene nog.quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Midlifecrisisquote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat wordt genieten.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook geen megafoonlul dus vandaag?
quote:Op zondag 14 december 2025 14:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft men eigenlijk ooit nog iets gezegd over Jan Joost of is die al begraven?
quote:
ESPN zet een megafoongeluid in op de achtergrond voor de sfeer.quote:Op zondag 14 december 2025 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook geen megafoonlul dus vandaag?
hahaha ik probeerde je er wel toe te zetten jaquote:
Die hebben een hoger IQquote:Op zondag 14 december 2025 14:26 schreef ISVV het volgende:
Niet die kaarten van de F-side aan kinderen gunnen
Dan worden die boosquote:Op zondag 14 december 2025 14:26 schreef ISVV het volgende:
Niet die kaarten van de F-side aan kinderen gunnen
JordaneseMuziekGenotquote:
Weer wat cash geld afgegeven bij 't tankstationquote:
Kunnen de boertjes uit Wageningen, Helmond, Sittard en Tiel zich even een ekte Amsterdammer wanen.quote:
Hun hoofd was altijd al leeg, nu alleen ook het overige gedeeltequote:Op zondag 14 december 2025 14:30 schreef Zorro het volgende:
Walgelijk de de F-side leeg is.
En de rest niet.
Feyenoord is ruim favoriet volgens de bookiesquote:Op zondag 14 december 2025 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze underdogrol staat je niet.
Succes met de zweer!quote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun hoofd was altijd al leeg, nu alleen ook het overige gedeelte
Draai dit in Gaza en iedereen wil meteen vrede als dit dan stoptquote:
Zou zomaar kunnen kameraadquote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
Zometeen zal buiten het stadion wel het vuurwerk beginnen voor wat aandacht
Feyenoorders of bookies?quote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord is ruim favoriet volgens de bookies
Veel hebben donderdag natuurlijk rust gehad
🤣🤣quote:Op zondag 14 december 2025 14:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kunnen de boertjes uit Wageningen, Helmond, Sittard en Tiel zich even een ekte Amsterdammer wanen.
Zo zwakzinnig zijn ze wel jaquote:Op zondag 14 december 2025 14:31 schreef 3rr0r het volgende:
Zometeen zal buiten het stadion wel het vuurwerk beginnen voor wat aandacht
Dat moeten we nog maar zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |