quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:53 schreef Zipportal het volgende:
Hup Fortuna, hup Heerenveen. @:3rr0r
Waar is @CR7 eigenlijk? Zijn zijn internet rechten afgepakt door de begeleiding?quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:56 schreef Buitendam het volgende:
De goal die we van verre zagen aankomen. @:CR7 en ik.
Zo'n gijzeling bij een EBI blijft niet onbestraft natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar is @:cr7 eigenlijk? Zijn zijn internet rechten afgepakt door de begeleiding?
Mwa, zoiets op touw zetten vereist een zekere mate van intelligentie, daadkracht en inzicht. Daar maak ik me bij @CR7 geen zorgen over.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo'n gijzeling bij een EBI blijft niet onbestraft natuurlijk.
Akkoord.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 2-0.
Kwalijke zaak. Zeker als je eigen oeuvre ook geen schoon blazoen betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:50 schreef TweedeKlum het volgende:
@:BehoorlijkKritisch gooit in F1 even heel VBL onder de bus.
Ajax heeft altijd pech.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:59 schreef Wotte het volgende:
Ze zeggen dat je het over jezelf afroept maar het is wel typisch dat de eerste en beste kutbal direct er in vliegt.
Het Ajax topic is net als het Ajax team een janboel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:09 schreef Wotte het volgende:
In het Ajax topic willen ze de enige speler die laatste wedstrijden scoort of assists geeft wisselen.
Ik geef ze op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |