Kwalijke zaak. Zeker als je eigen oeuvre ook geen schoon blazoen betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:50 schreef TweedeKlum het volgende:
@:BehoorlijkKritisch gooit in F1 even heel VBL onder de bus.
Ajax heeft altijd pech.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:59 schreef Wotte het volgende:
Ze zeggen dat je het over jezelf afroept maar het is wel typisch dat de eerste en beste kutbal direct er in vliegt.
Het Ajax topic is net als het Ajax team een janboel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:09 schreef Wotte het volgende:
In het Ajax topic willen ze de enige speler die laatste wedstrijden scoort of assists geeft wisselen.
Ik geef ze op.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Het gaat werkelijk op alle fronten mis hè. Ajax 1, Jong Ajax, bestuurlijk, op de tribunes en nu ook nog in het Ajax-topic. Hoe doet het vrouwenteam het eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:09 schreef Wotte het volgende:
In het Ajax topic willen ze de enige speler die laatste wedstrijden scoort of assists geeft wisselen.
Ik geef ze op.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:09 schreef Wotte het volgende:
Ik geef ze op.
Inclusief spelfoutquote:Op zaterdag 6 december 2025 18:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Yup.quote:
Ja Rob Jetten ook nog premier.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het gaat werkelijk op alle fronten mis hè. Ajax 1, Jong Ajax, bestuurlijk, op de tribunes en nu ook nog in het Ajax-topic. Hoe doet het vrouwenteam het eigenlijk?
Laatst nog met 7-1 verloren van PEC Zwolle LOLquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het gaat werkelijk op alle fronten mis hè. Ajax 1, Jong Ajax, bestuurlijk, op de tribunes en nu ook nog in het Ajax-topic. Hoe doet het vrouwenteam het eigenlijk?
Doe uit dat licht, weg die clubquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laatst nog met 7-1 verloren van PEC Zwolle LOL
Dankzij schopploeg +7.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deze is zelfs voor jouw doen wat overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |