Een van de grootste fouten ooit. Had gewoon bij het knock-out toernooi moeten blijven..quote:Op zondag 14 december 2025 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Drastische veranderingen werden toentertijd doorgevoerd.
Maar goed de centen he.quote:Op zondag 14 december 2025 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de grootste fouten ooit. Had gewoon bij het knock-out toernooi moeten blijven..
Mag de rest van het seizoen zo blijven.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat Weghorst geblesseerd is.
Ik blijf hem ontzettend nuttig vinden als invallerquote:Op zondag 14 december 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag de rest van het seizoen zo blijven.
Toevallig. Veerman was ook al zo ontzettend goed tegen Zwollequote:Op zondag 14 december 2025 15:16 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk brengt Feyenoord Valente niet in, die was zo goed tegen Basel en Zwolle
Die hadj wat zachter gemoussa jaquote:Op zondag 14 december 2025 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die voorzet van Moussa was veel te Hadj.
Niemand wil het over Veerman hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Toevallig. Veerman was ook al zo ontzettend goed tegen Zwolle
Ik juich nog niet, maar het ziet er wel goed uit. Vorig seizoen had PSV ook een behoorlijke inzinking.quote:
Ik vind PSV ook minder dan vorig jaar eerlijk gezegd. Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 14 december 2025 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik juich nog niet, maar het ziet er wel goed uit. Vorig seizoen had PSV ook een behoorlijke inzinking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |