Een van de grootste fouten ooit. Had gewoon bij het knock-out toernooi moeten blijven..quote:Op zondag 14 december 2025 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Drastische veranderingen werden toentertijd doorgevoerd.
Maar goed de centen he.quote:Op zondag 14 december 2025 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de grootste fouten ooit. Had gewoon bij het knock-out toernooi moeten blijven..
Mag de rest van het seizoen zo blijven.quote:Op zondag 14 december 2025 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat Weghorst geblesseerd is.
Ik blijf hem ontzettend nuttig vinden als invallerquote:Op zondag 14 december 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag de rest van het seizoen zo blijven.
Toevallig. Veerman was ook al zo ontzettend goed tegen Zwollequote:Op zondag 14 december 2025 15:16 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk brengt Feyenoord Valente niet in, die was zo goed tegen Basel en Zwolle
Die hadj wat zachter gemoussa jaquote:Op zondag 14 december 2025 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die voorzet van Moussa was veel te Hadj.
Niemand wil het over Veerman hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 15:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Toevallig. Veerman was ook al zo ontzettend goed tegen Zwolle
Ik juich nog niet, maar het ziet er wel goed uit. Vorig seizoen had PSV ook een behoorlijke inzinking.quote:
Ik vind PSV ook minder dan vorig jaar eerlijk gezegd. Ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 14 december 2025 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik juich nog niet, maar het ziet er wel goed uit. Vorig seizoen had PSV ook een behoorlijke inzinking.
sowquote:Op zondag 14 december 2025 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is en blijft een enorme provinciale kutploeg.
Dat vind ik zijn beste kwaliteitquote:Op zondag 14 december 2025 15:27 schreef Wotte het volgende:
Wel bijzonder dat je je brood kan verdienen door te duiden dat Nieuwkoop zijn kwaliteiten niet in het verdedigen liggen.
Goede loper op de flank maar iemand die kan verdedigen erachter zetten.quote:Op zondag 14 december 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik zijn beste kwaliteit
Dat geeft te denken
Namen en rugnummers graag.quote:Op zondag 14 december 2025 15:29 schreef GGMM het volgende:
Die Nieuwkoop moest ook alweer het Nederlands elftal in
quote:Op zondag 14 december 2025 15:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ooit een note gekregen voor een valse tussenstand.
quote:
Soms.quote:Op zondag 14 december 2025 15:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Oh excuses maar is dat niet de Bundesliga?
Twente.quote:Op zondag 14 december 2025 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)-ongekend-hoogtepunt
Zulke dingen post Klaas niet eensquote:Op zondag 14 december 2025 15:29 schreef GGMM het volgende:
Die Nieuwkoop moest ook alweer het Nederlands elftal in
Je hapt.quote:Op zondag 14 december 2025 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zulke dingen post Klaas niet eens
Kom op man. Je gaat niet een post vinden van iemand die dit serieus voorstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |