Ik zou je ook wel eens een gele kaart willen geven.quote:Op zondag 14 december 2025 16:08 schreef GGMM het volgende:
Hadj Moussa krijgt geen geel omdat hij al geel heeft
Corners ook dramatischquote:Op zondag 14 december 2025 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Feyenoord kunnen ze er niet veel van qua vrije trappen nemen
Gaat hij weer voor zichzelf vanuit een onmogelijke hoek.quote:Op zondag 14 december 2025 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, meer omdat men iets meer van hem verwacht. Zojuist weer een prima actie. Timber kan veel beter, maar Feyenoord heeft veel grotere problemen. De vleugels bijvoorbeeld.
Als hij een overtreding in het strafschopgebied maaktquote:Op zondag 14 december 2025 16:10 schreef GertKuyt het volgende:
Wanneer komt de tweede gele kaart voor Bouwman en de penalty voor Feyenoord?
Akkoord.quote:Op zondag 14 december 2025 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij een overtreding in het strafschopgebied maakt
quote:
Van Persie is dat wel een trainer?quote:
Misschien mikken ze daar wel...quote:Op zondag 14 december 2025 16:16 schreef Makamba_ het volgende:
Morgen moet Van Persie maar eens uitleggen dat je tussen de doelpalen moet mikken.
Kan alleen mikken in de meisjes plee.quote:Op zondag 14 december 2025 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Fitz gaat altijd zitten dus die kan niet zo goed mikken @:Zipportal
Had je beter moet specificeren.quote:Op zondag 14 december 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet.
Gaat nooit gebeuren namelijk.
Gelijkspelletje was ook wel mooi geweest, nu gaan ze bij Ajax weer in de titel geloven, lolquote:Op zondag 14 december 2025 16:25 schreef Solotovski het volgende:
Prima voor PSV dit, niks meer aan doen
quote:Op zondag 14 december 2025 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelijkspelletje was ook wel mooi geweest, nu gaan ze bij Ajax weer in de titel geloven, lol
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 16:27 schreef Makamba_ het volgende:
Rosa is best een oke speler of speelde hij vandaag boven zijn kunnen?
Nee joh. Maar als de malaise aanhoudt bij Feyenoord dan is plek 2 niet eens meer onhaalbaarquote:Op zondag 14 december 2025 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelijkspelletje was ook wel mooi geweest, nu gaan ze bij Ajax weer in de titel geloven, lol
Een slechte verliezer zijn is een keuze.quote:Op zondag 14 december 2025 16:10 schreef GertKuyt het volgende:
Wanneer komt de tweede gele kaart voor Bouwman en de penalty voor Feyenoord?
Mooie zweerquote:Op zondag 14 december 2025 16:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sfeeractie bij Twente!
Verspilling van materiaalquote:Op zondag 14 december 2025 16:33 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sfeeractie bij Twente!
Ja.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef Coco het volgende:
Was Ajax nu zo goed, of Feyenoord zo slecht?!
Feyenoord was zo slecht. Echt dramatisch. Ik begrijp niet welke reactie Van Persie heeft gezien. Deze man lijkt volledig de weg kwijt.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef Coco het volgende:
Was Ajax nu zo goed, of Feyenoord zo slecht?!
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zegquote:Op zondag 14 december 2025 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was zo slecht. Echt dramatisch. Ik begrijp niet welke reactie Van Persie heeft gezien. Deze man lijkt volledig de weg kwijt.
Dit was voor Ajax eigenlijk de ultieme pechwedstrijd. Zo ongeveer alles zat tegen en de ene na de andere open kans na de 1-0 werd gemist. Dan weet je dat de goal op een gegeven moment aan de andere kant zal vallen, maar dat gebeurde niet, omdat Feyenoord wel erg slecht was. Als het een beetje mee had gezeten had Ajax met 4-1 gewonnen.
Want jij vond Feyenoord niet slecht?quote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zeg.
Dat doet hij anders nooit!quote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zeg.
Ja wel, maar ditquote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want jij vond Feyenoord niet slecht?
is echt quatsch, elke letter. De ultieme pechwedstrijd zelfsquote:Dit was voor Ajax eigenlijk de ultieme pechwedstrijd. Zo ongeveer alles zat tegen en de ene na de andere open kans na de 1-0 werd gemist. Dan weet je dat de goal op een gegeven moment aan de andere kant zal vallen, maar dat gebeurde niet, omdat Feyenoord wel erg slecht was. Als het een beetje mee had gezeten had Ajax met 4-1 gewonnen.
Kijk de eerste helft eens terug man, met een beetje geluk ga je met 4-0 de rust in.quote:Op zondag 14 december 2025 18:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja wel, maar dit
[..]
is echt quatsch, elke letter. De ultieme pechwedstrijd zelfs.
Hahahahahaquote:Op zondag 14 december 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk de eerste helft eens terug man, met een beetje geluk ga je met 4-0 de rust in.
Maar goed, het resultaat verbloemd alles natuurlijk. Ajax wint, dus ik snap dat met denkt dat dan van pech geen sprake kan zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |