Ja.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef Coco het volgende:
Was Ajax nu zo goed, of Feyenoord zo slecht?!
Feyenoord was zo slecht. Echt dramatisch. Ik begrijp niet welke reactie Van Persie heeft gezien. Deze man lijkt volledig de weg kwijt.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef Coco het volgende:
Was Ajax nu zo goed, of Feyenoord zo slecht?!
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zegquote:Op zondag 14 december 2025 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord was zo slecht. Echt dramatisch. Ik begrijp niet welke reactie Van Persie heeft gezien. Deze man lijkt volledig de weg kwijt.
Dit was voor Ajax eigenlijk de ultieme pechwedstrijd. Zo ongeveer alles zat tegen en de ene na de andere open kans na de 1-0 werd gemist. Dan weet je dat de goal op een gegeven moment aan de andere kant zal vallen, maar dat gebeurde niet, omdat Feyenoord wel erg slecht was. Als het een beetje mee had gezeten had Ajax met 4-1 gewonnen.
Want jij vond Feyenoord niet slecht?quote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zeg.
Dat doet hij anders nooit!quote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie is inderdaad de weg kwijt maar jij kraamt me hier ook een partij onzin uit zeg.
Ja wel, maar ditquote:Op zondag 14 december 2025 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want jij vond Feyenoord niet slecht?
is echt quatsch, elke letter. De ultieme pechwedstrijd zelfsquote:Dit was voor Ajax eigenlijk de ultieme pechwedstrijd. Zo ongeveer alles zat tegen en de ene na de andere open kans na de 1-0 werd gemist. Dan weet je dat de goal op een gegeven moment aan de andere kant zal vallen, maar dat gebeurde niet, omdat Feyenoord wel erg slecht was. Als het een beetje mee had gezeten had Ajax met 4-1 gewonnen.
Kijk de eerste helft eens terug man, met een beetje geluk ga je met 4-0 de rust in.quote:Op zondag 14 december 2025 18:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja wel, maar dit
[..]
is echt quatsch, elke letter. De ultieme pechwedstrijd zelfs.
Hahahahahaquote:Op zondag 14 december 2025 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk de eerste helft eens terug man, met een beetje geluk ga je met 4-0 de rust in.
Maar goed, het resultaat verbloemd alles natuurlijk. Ajax wint, dus ik snap dat met denkt dat dan van pech geen sprake kan zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |