Over PSV ben ik helemaal niet te spreken. In principe heeft Ajax gewoon drie en een halve Europa cup gewonnen.quote:
Wellicht met recente opleving van het Norrovirus.quote:Op zondag 14 december 2025 14:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dit een homoseksuele toespeling?
Dus die 4de in 1995 telt niet echt?quote:Op zondag 14 december 2025 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over PSV ben ik helemaal niet te spreken. In principe heeft Ajax gewoon drie en een halve Europa cup gewonnen.
Oh welke hebben ze niet echt verdiend dan?quote:Op zondag 14 december 2025 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over PSV ben ik helemaal niet te spreken. In principe heeft Ajax gewoon drie en een halve Europa cup gewonnen.
@ChevyCaprice las Norrisvirusquote:Op zondag 14 december 2025 14:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht met recente opleving van het Norrovirus.
Was de Champions League grote vriend.quote:Op zondag 14 december 2025 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus die 4de in 1995 telt niet echt?
Johnny?quote:Op zondag 14 december 2025 14:59 schreef ISVV het volgende:
Van Persieeen doorgefokte mol zet dit tactisch nog beter neer.
Die van Ajacieden in Eindhovense dienst natuurlijk. Die telt niet echt maar eigenlijk wel.quote:Op zondag 14 december 2025 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh welke hebben ze niet echt verdiend dan?
Ik weet het niet, volgens mij is je telraam door een virus bevangenquote:Op zondag 14 december 2025 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die van Ajacieden in Eindhovense dienst natuurlijk. Die telt niet echt maar eigenlijk wel.
Want dat ging nergens over. Alsof het Rijksmuseum een dependance in Eindhoven opent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |