Maakt nu geen drol meer uit, was vooral tijdens de zwangerschap dat dit niet mochtquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Lekker stukje kwik in de borstvoeding
Tenminste iemand die het in de gaten heeft. In tegenstelling tot die waardeloze @Doevelaer staakaapquote:
Je grammatica is in ieder geval alvast op niveauquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:24 schreef BB-King het volgende:
Vandaag hamburgers.
Morgen patat.
Zondag pizza.
Goh het lijkt wel of ik mij voorbereid op het WK darts.
Dat zal voor die ene keer in 10 maand tijd wel goed gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:20 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Lekker stukje kwik in de borstvoeding
Dit keer geen afleiding door tettenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het in de gaten heeft. In tegenstelling tot die waardeloze @:doevelaer staakaapMiddelmaat!
Zal bij de_boswachter sowieso niet zo vaak gebeuren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit keer geen afleiding door tetten
Noa-Lynn van Leuvenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van welke darter zouden jullie borstvoeding willen hebben?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal bij de_boswachter sowieso niet zo vaak gebeuren.
Bobby George.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Andy Fordham.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Beau Greavesquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Reïncarnatie van VVDVquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het grote neeschudden is alweer begonnen bij Landman.
Chris is Chrisquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het grote neeschudden is alweer begonnen bij Landman.
Darryl Fittonquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor een sneltreinwedstrijdje met Searle v Landman. Denk klokke 16:30 alweer klaar die pot
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor een sneltreinwedstrijdje met Searle v Landman. Denk klokke 16:30 alweer klaar die pot
Eerst maar eens een tourkaart terug halen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal over een jaar wel weer opdoemen in de kolommen, helaas.
Lekker tegen Jimmy en Jerry Hendriks om een tourkaart spelenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst maar eens een tourkaart terug halen.
Ik denk dat de Q-School van 2025 wel de meest wanstaltige veldvulling ooit is.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker tegen Jimmy en Jerry Hendriks om een tourkaart spelen
Doet Jerry mee ja?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker tegen Jimmy en Jerry Hendriks om een tourkaart spelen
De serie is fenomenaal, Billy Bobgod.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Correctie: Het moment dat Landman zich vor het WK plaatst weet ie al "Okee ik moet aan de bak"
Stijn gooide met een vergelijkbaar gemiddelde Michael Smith(uis) eraf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar kom je in Het Wapen van Wapenveld nog net mee weg, waarschijnlijk.
Tenzij hij wintquote:
Cor herhaalt nog eventjes dat het de bedoeling is dat je de roerbakmaaltijden niet lifo maar fifo moet vullen en dat je een halfuurtje mag blijven om het over te doenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
Cor heeft een filiaalmanager van de Albert Heijn hoofd.
Goed voor de coëfficentenpølønaisequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef BB-King het volgende:
Zijn de echte Noren en Zweden nu echt blij dat een aantal Nederlandse B-darters hun land vertegenwoordigd?
Ik denk dat je nu in Oslo een speld kunt horen vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:39 schreef BB-King het volgende:
Zijn de echte Noren en Zweden nu echt blij dat een aantal Nederlandse B-darters hun land vertegenwoordigd?
High Voltage van AC/DCquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef Doevelaer het volgende:
Cross moet toch gewoon met High Voltage van Electric Six opkomen
Ik sta er net zo in als Vincent van der Voort.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Juichen wij voor verraders met andere vlaggetjes?
Nee, raus ermee. Gegen die mauer, kaalscheren en over de grens flikkeren.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
NWYR zou wel echt een nietszeggend opkomstnummer zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
High Voltage van AC/DC
Voltage van NWYR
Zelfs het originele Dragostea Din Tei was leuker geweest
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, raus ermee. Gegen die mauer, kaalscheren en over de grens flikkeren.
Het is wel een lekkere walk-onquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
NWYR zou wel echt een nietszeggend opkomstnummer zijn
Ik ben het helemaal met je eens maat. Ik ben hier toch ook niet met een Amerikaans vlaggetje aan het postenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ook deze partij is knipoogwerk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het over de grens flikkeren kost ook niet bijster veel werk
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cor Quisling. Wat dacht je zelf.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cor lijkt me een hele saaie man tijdens een autorit van 8 uur
Gian 'refokop' van Veenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?
Liefst kies ik Gian, minst graag Raybar of Noppert
Raybar schijnt een wereldgozer te zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke actieve Nederlandse darter (dus niet Jerry Hendriks) zou jij het liefst en het minst graag een autorit van 8 uur mee willen doen?
Een autorit van 8 uur hequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raybar schijnt een wereldgozer te zijn.
Noppert lijkt me verschrikkelijk. Met Jermaine moet je bij elk tankstation stoppen voor een vette hap. Raya praat alleen maar over zichzelf. Dus doe maar Jimmy van Schie danquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon geen eten geven, die ligt met zijn diabetes na een uurtje of 3 wel te snurken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een autorit van 8 uur he
Die zal je meerdere keren moeten gaan overtuigen dat het leven het nog echt wel waard is
Wattimena is inderdaad nóg erger. Ik verander mijn antwoordquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Noppert lijkt me verschrikkelijk. Met Jermaine moet je bij elk tankstation stoppen voor een vette hap. Raya praat alleen maar over zichzelf. Dus doe maar Jimmy van Schie dan
Liefst Dirk, minst graag Noppertquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan het dus tactisch spelen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon geen eten geven, die ligt met zijn diabetes na een uurtje of 3 wel te snurken.
Jij bent bang dat Noppie de verkeerde versnellingspook paktquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Liefst Dirk, minst graag Noppert
Ik heb een EV, dus ik zie de bui al hangenquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij bent bang dat Noppie de verkeerde versnellingspook pakt
Oké Jermainequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik begin ook wel honger te krijgen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik begin ook wel honger te krijgen eigenlijk.
Wist je dat de vlag van Rusland gebaseerd is op de Nederlandse vlag?quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wisten jullie dat Noorwegen aan Rusland grenst?
Leuk weetje voor de pubquiz.
Ja wist ik. Geen fijne plek. Koud.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wisten jullie dat Noorwegen aan Rusland grenst?
Leuk weetje voor de pubquiz.
Nee, dit wist ik niet. Erg leuk om het nu wel te wetenquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wist je dat de vlag van Rusland gebaseerd is op de Nederlandse vlag?
Chizzy was zijn eigen naam vergeten.quote:
Schijnt goed in kruiswoordpuzzels te zijn.quote:
Tijd voor een WK Backstage gooien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:27 schreef BB-King het volgende:
Cor gooide backstage wel goed.
Dat horen we vaker.
Dan wint Barney zijn 6de wereldtitel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd voor een WK Backstage gooien.
@Insomnia_, als ik juist geïnformeerd ben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent ook best wel leuk
Maar ben jij nou Wup of iemand anders van vroeger?
Oh ja dat zal ook wel. Hij spreekt wel Pools iig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Insomnia_, als ik juist geïnformeerd ben.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:32 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Dit WK mist een type Terry Down.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy was zijn eigen naam vergeten.
rooiestinkerd@hotmail.comquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Chris is honds en hondslelijk.
Met zijn Ajaxhoofd. @:slobeend
Dan moet je ook geen mensen aannemen die een peloton ME in een hinderlaag heeft gelokt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SLO’s zijn medewerkers van de club die de communicatie naar de fanatieke aanhang ondersteunen
Tim Hofman heeft daar nog een mening over
Ik snap sowieso de lol niet van in de kou gaan zitten vernikkelen (of überhaupt bij de voetbal op de tribune te gaan zitten met tienduizenden gekken om je heen) om iets te zien wat je op tv 10x beter ziet, nog afgezien van de kosten, de tijd die je er verder mee kwijt bent en alles wat er verder nog bij komt kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch je cluppie he. Ik moet er niet aan denken.
Die gaat er gewoon met z'n hele kop in.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
Dekker lijkt me wel iemand die met zo'n nylonkous om zijn kale bolletje rapefantasien na gaat spelen.
Wat zou het alternatief zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zou zo'n Landman nou echt plezier beleven aan zijn 'dartscarriere'?
Cross v White wordt een zware zit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
De kringspier van Ian probeerde met alle macht om het te laten mislukken, King werkte echter niet mee @:Mani89
Het interview van Chris was ook een ouderwets Chris-interview.
Bidden en smeken dat de chronisch chagrijnige Ross Smiss naar huis gegooid wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DSK4m-oDs2V/
@:Wimderon Mooi shirt voor ons aller Dirty Harry.
Een vuilnisbak aan ellende.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
De kringspier van Ian probeerde met alle macht om het te laten mislukken, King werkte echter niet mee @:Mani89
Het interview van Chris was ook een ouderwets Chris-interview.
Stukje herhalingsgevaarquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Insomnia_, als ik juist geïnformeerd ben.
Lol. Heb je uberhaupt darts gekeken dit jaar?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan Gian van Veen dit jaar wel wat? @:Alaphilippe_
Ik volg al die toernooien niet echt nee gedurende het jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lol. Heb je uberhaupt darts gekeken dit jaar?
Hopelijk nooit meer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Zipportal Wanneer reïncarneert Poepz0r denk je?
Dit is een grapquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan Gian van Veen dit jaar wel wat? @:Alaphilippe_
Ik kijk echt zelden darts op tv buiten het WK om, maar ik begrijp dat hij dit jaar wel meer op het podium zal staan dan in de studio zitten.quote:
Dat zou wel moeten jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk echt zelden darts op tv buiten het WK om, maar ik begrijp dat hij dit jaar wel meer op het podium zal staan dan in de studio zitten.
Je bent gewoon te skeer om een abonnement af te nemenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Dat kut Viaplay TV gaat liever handbal uitzenden. OPDONDEREN.
Gewoon betaluh. Schuive mè da geld!quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Dat kut Viaplay TV gaat liever handbal uitzenden. OPDONDEREN.
Geld genoeg. Maar niet voor dat kut bedrijf. Nog geen 0,01 controle cent waard.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent gewoon te skeer om een abonnement af te nemen
Dan ga je toch lekker handbal kijken joh zwerverquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geld genoeg. Maar niet voor dat kut bedrijf. Nog geen 0,01 controle cent waard.
Kijk wel naar de Sky 4K zender.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker handbal kijken joh zwerver
Ging ik toch alquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker handbal kijken joh zwerver
EN nog meer in die daarna.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meer zin in volgende partij met RickyGenot.
Dit is een matig opwarmertje voor Rickyquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meer zin in volgende partij met RickyGenot.
VPN op België zetten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
VTM GO doet het ook niet meer in Nederland. Helaasch.
Wat gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:19 schreef Szura het volgende:
@:zipportal gifje van Schulting zojuist?
Kan geen printscreens van streams maken maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan geen printscreens van streams maken maar:Ja dit is gewoon geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
[..]
Kan geen printscreens van streams maken maar:aandachtshoer is het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kan geen printscreens van streams maken maar:Hier een betere versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier een betere versie.Hier nog eentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..]
Kan geen printscreens van streams maken maar:KoekkoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier nog eentje:EEN OTOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Szura
Helaas alleen in dezequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je deze ook in een normale resolutie?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lekker schaatsen in je stringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szuraHet beste adres voor al uw primeurs!
Dit is de bingo voor wat er op TV gebeurt, ik dacht dat je doelde op de bingo voor het DRT forumquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stukje Safety Car. Hazard on track.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szura
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier een betere versie.Bukken, altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
bohh ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin langzaam aan zin te krijgen in een mexicanootje
Die staat al in de OP tochquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Degene die volgend topic opent moet lekker de nieuwe BINGO in OP rammen
nee met alle inmiddels groen geworden vakjes maar dat is teringveel werk dus niemand wil dat doenquote:
Ik wil dat wel doen maar weet niet welke al bingo zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee met alle inmiddels groen geworden vakjes maar dat is teringveel werk dus niemand wil dat doen
En gratis plakjes komkommer en leverworstquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
en ze krijgen er nog voor betaald ook.
Bitterballenschaal.jpgquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gratis plakjes komkommer en leverworst
Melken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ah er wordt toch wat met prostaatkanker gedaan.
Als je toch kruizen aan het zetten bent kun je Landman en vd Herik ook wel afkruisenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kutkwaliteit afbeelding, dus dan maar zo. BINGO even noemen als zoekhulp.
[ afbeelding ]
Oh Goden, die foto's? Pff, moet ik nog memory gaan spelen ook.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch kruizen aan het zetten bent kun je Landman en vd Herik ook wel afkruisen
Heb ik de rochel gemist?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kutkwaliteit afbeelding, dus dan maar zo. BINGO even noemen als zoekhulp.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |