bohh ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin langzaam aan zin te krijgen in een mexicanootje
Die staat al in de OP tochquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Degene die volgend topic opent moet lekker de nieuwe BINGO in OP rammen
nee met alle inmiddels groen geworden vakjes maar dat is teringveel werk dus niemand wil dat doenquote:
Ik wil dat wel doen maar weet niet welke al bingo zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee met alle inmiddels groen geworden vakjes maar dat is teringveel werk dus niemand wil dat doen
En gratis plakjes komkommer en leverworstquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
en ze krijgen er nog voor betaald ook.
Bitterballenschaal.jpgquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gratis plakjes komkommer en leverworst
Melken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ah er wordt toch wat met prostaatkanker gedaan.
Als je toch kruizen aan het zetten bent kun je Landman en vd Herik ook wel afkruisenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kutkwaliteit afbeelding, dus dan maar zo. BINGO even noemen als zoekhulp.
[ afbeelding ]
Oh Goden, die foto's? Pff, moet ik nog memory gaan spelen ook.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch kruizen aan het zetten bent kun je Landman en vd Herik ook wel afkruisen
Heb ik de rochel gemist?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kutkwaliteit afbeelding, dus dan maar zo. BINGO even noemen als zoekhulp.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |