SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Szura
Helaas alleen in dezequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je deze ook in een normale resolutie?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lekker schaatsen in je stringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szuraHet beste adres voor al uw primeurs!
Dit is de bingo voor wat er op TV gebeurt, ik dacht dat je doelde op de bingo voor het DRT forumquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stukje Safety Car. Hazard on track.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:szura
quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier een betere versie.Bukken, altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
bohh ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin langzaam aan zin te krijgen in een mexicanootje
Die staat al in de OP tochquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Degene die volgend topic opent moet lekker de nieuwe BINGO in OP rammen
nee met alle inmiddels groen geworden vakjes maar dat is teringveel werk dus niemand wil dat doenquote:
Ik wil dat wel doen maar weet niet welke al bingo zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee met alle inmiddels groen geworden vakjes maar dat is teringveel werk dus niemand wil dat doen
En gratis plakjes komkommer en leverworstquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
en ze krijgen er nog voor betaald ook.
Bitterballenschaal.jpgquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En gratis plakjes komkommer en leverworst
Melken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ah er wordt toch wat met prostaatkanker gedaan.
Als je toch kruizen aan het zetten bent kun je Landman en vd Herik ook wel afkruisenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kutkwaliteit afbeelding, dus dan maar zo. BINGO even noemen als zoekhulp.
[ afbeelding ]
Oh Goden, die foto's? Pff, moet ik nog memory gaan spelen ook.quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch kruizen aan het zetten bent kun je Landman en vd Herik ook wel afkruisen
Heb ik de rochel gemist?quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kutkwaliteit afbeelding, dus dan maar zo. BINGO even noemen als zoekhulp.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |