Cross v White wordt een zware zit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
De kringspier van Ian probeerde met alle macht om het te laten mislukken, King werkte echter niet mee @:Mani89
Het interview van Chris was ook een ouderwets Chris-interview.
Bidden en smeken dat de chronisch chagrijnige Ross Smiss naar huis gegooid wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DSK4m-oDs2V/
@:Wimderon Mooi shirt voor ons aller Dirty Harry.
Een vuilnisbak aan ellende.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:05 schreef wimderon het volgende:
De kringspier van Ian probeerde met alle macht om het te laten mislukken, King werkte echter niet mee @:Mani89
Het interview van Chris was ook een ouderwets Chris-interview.
Stukje herhalingsgevaarquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Insomnia_, als ik juist geīnformeerd ben.
Lol. Heb je uberhaupt darts gekeken dit jaar?quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan Gian van Veen dit jaar wel wat? @:Alaphilippe_
Ik volg al die toernooien niet echt nee gedurende het jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lol. Heb je uberhaupt darts gekeken dit jaar?
Hopelijk nooit meer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Zipportal Wanneer reīncarneert Poepz0r denk je?
Dit is een grapquote:Op vrijdag 12 december 2025 18:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan Gian van Veen dit jaar wel wat? @:Alaphilippe_
Ik kijk echt zelden darts op tv buiten het WK om, maar ik begrijp dat hij dit jaar wel meer op het podium zal staan dan in de studio zitten.quote:
Dat zou wel moeten jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk echt zelden darts op tv buiten het WK om, maar ik begrijp dat hij dit jaar wel meer op het podium zal staan dan in de studio zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |