Tijd voor een WK Backstage gooien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:27 schreef BB-King het volgende:
Cor gooide backstage wel goed.
Dat horen we vaker.
Dan wint Barney zijn 6de wereldtitel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd voor een WK Backstage gooien.
@Insomnia_, als ik juist geīnformeerd ben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent ook best wel leuk
Maar ben jij nou Wup of iemand anders van vroeger?
Oh ja dat zal ook wel. Hij spreekt wel Pools iig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Insomnia_, als ik juist geīnformeerd ben.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:32 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Dit WK mist een type Terry Down.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chizzy was zijn eigen naam vergeten.
rooiestinkerd@hotmail.comquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Chris is honds en hondslelijk.
Met zijn Ajaxhoofd. @:slobeend
Dan moet je ook geen mensen aannemen die een peloton ME in een hinderlaag heeft gelokt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SLO’s zijn medewerkers van de club die de communicatie naar de fanatieke aanhang ondersteunen
Tim Hofman heeft daar nog een mening over
Ik snap sowieso de lol niet van in de kou gaan zitten vernikkelen (of überhaupt bij de voetbal op de tribune te gaan zitten met tienduizenden gekken om je heen) om iets te zien wat je op tv 10x beter ziet, nog afgezien van de kosten, de tijd die je er verder mee kwijt bent en alles wat er verder nog bij komt kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch je cluppie he. Ik moet er niet aan denken.
Die gaat er gewoon met z'n hele kop in.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
Dekker lijkt me wel iemand die met zo'n nylonkous om zijn kale bolletje rapefantasien na gaat spelen.
Wat zou het alternatief zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
Zou zo'n Landman nou echt plezier beleven aan zijn 'dartscarriere'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |